Februari baby's 2023

Hi allemaal!
Vandaag een positieve test, yay! Moest vandaag ongesteld worden maar dus mooi niet :)
Morgen nog een test zodat ik het écht kan geloven en dan maar eens de verloskundige bellen.. spannend! 

Hallo allen. Compleet onverwacht maar wel gewenst ben ik (als het goed is, en de testen mij niet voor de gek houden) ook in verwachting van een 3e.
Dit zal mijn 5e zwangerschap zijn. 1 dochter van 7, 1x een bbz, 1x een miskraam en 1 dochter van bijna 3.
Ik zal morgen nog een keer testen. Als mijn planning klopt zal ik 18 februari uitgerekend zijn. 

Ik vanmorgen een positieve test in handen! Voor het allereerst en voelt zo onwennig. Ik had het deze maand niet verwacht, want merkte qua klachten geen verschil met voorgaande maanden. Maar, omdat ik al een paar nachten achter elkaar om half 5 wakker werd en niet meer kon slapen (ik heb dit echt nooit) had ik ergens een behoefte om te testen en nu gewoon positief!!!! Ik was zo onzeker of het ons zou lukken en voelt zo onwerkelijk. Ik had gehoopt dat die onzekerheid zou wegtrekken als het dan zover was, maar merk dat die onzekerheid er gelijk weer is en de angst voor een miskraam opduikt. Hoe gaan jullie daar mee om?

Hi meiden,

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben rond 6/8 februari uitgerekend. Ivm bloedverlies en een eerdere BBZ gisteren al een echo gehad bij de VK. Op de echo was een vruchtzak met dooierzakje te zien en in de verte een inimini embryo, maar dit was moeilijk op beeld te krijgen. Nog geen hartactie te zien maar volgens de VK een passende echo bij het termijn (verwachte rond de 5+3/5+5 dagen te zijn).

Aankomende week mag ik terug komen voor een vervolg echo. Het bloeden is gestopt, maar dus super spannend en hopen dat het goed gegroeid is ?

Gebruiker261; Ik snap je helemaal. Eerst leef je naar die positieve test, heb je die val je in het andere. Heel normaal hoor die onzekerheid! Probeer je er niet al te veel in te laten meeslepen, maar ook te accepteren dat je onzeker mag zijn. De kans dat het goed gaat is groter! Je kan ook altijd, als je daar medisch geen recht op heb, een pret vitaliteitsecho laten doen. Dan heb je misschien wat eerder houvast.

Terug
Bovenaan