Februari baby's 2023

Wat leuk dat ik me hier ook bij mag aansluiten. 12-06 positieve test in handen. Nu 5+2weken. 1 juli eerste echo. Vermoedelijk uitgerekend op 13-02-2023. Dit wordt ons 2e kindje we hebben al een zoontje van bijna 3 jaar oud.
Kwa kwaaltjes tja zeker heel anders als bij mijn zoontje kwam er bij hem achter dat ik zwanger was door mijn reukvermogen en wat vreemde trek in bepaalde dingen die ik normaal liet liggen. Ik was toen ook al best ver 9,5week ?.
Nu bij deze al rommelige darmen, licht trekkend gevoel in de liezen. Lage rugpijn. Met vlagen wat misselijk, soms wat duizelig en licht voelen. Maar wat stips op 1 staat is die vermoeidheid! Oh ik voel me de hele dag moe moe en moe. ?‍?
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap en we houden elkaar op de hoogte.

Wat leuk! Gefeliciteerd. Gek hè , dat het per zwangerschap zo kan verschillen. Precies wat jij nu zegt , had ik bij mijn 1e dochtertje. Het was ellende , hoop dat me dat nu bespaart gaat blijven. 

Hebben jullie al trouwens last vannzwangerschaps "gravings"?
Ik werd vanmorgen echt niet goed van de wc luchtverfrisser fuz opzoek naar een andere. Nu ben ik altijd al een "kaaskop" geweest. Nu vooral in de avond jonge kaas of graskaas. Ook had ik ineens trek in karnemelk. Man man wat was dat lekker. Ik ben normaal ook niet van de zoete snoepjes, eerder een hartig tussendoor maar die zoetje zachte snoepjes gaan er nu ook heel makkelijk in. Ook 1 pakje appelsap op een dag. Ben verder echt moe moe en moe. Maar we hebben een slecht isolerend huis. In onze slaapkamer waar de zon rond het middag uur al weg is en met een mobiele airco is het nog bijna 26°C deze dagen. Echt kling gewoon.

Hoi allemaal,
Zo blij om mee te kunnen praten! Ben na bijna drie jaar proberen voor het eerst in verwachting en dus vreselijk gelukkig :) Uitgerekend op 19-2, eerste echo op 5 juli.
Ik vind het zo spannend... Ik heb pijnlijke borsten, een constante steek in mn onderrug en huil makkelijker dan normaal, maar verder geen klachten. Daardoor soms wel twijfel of alles goed zit, maar we moeten de echo maar gewoon afwachten.
Ook nog geen echte cravings. Gelukkig maar want we gaan op 8 juli trouwen en de jurk moet natuurlijk nog wel een béétje fatsoenlijk passen dan. Al denk ik dat mijn borsten waarschijnlijk al moeten vechten om een plekje ?  Fijn om met jullie mee te kunnen schrijven!  

Hoihoi, ik ben 19feb uitgerekend. 
2e kindje maar nog steeds heel spannend. 
Dit keer heb ik sinds 4.6weken veel last van mijn onderbuik. Hebben andere dit ook?
Menstruatie pijn maar bijna de hele dag. 

Terug
Bovenaan