februari babys!

A

Anoniem

Guest
6 uur vanavond was het zover... heb getest!

ZWANGER..
waarschijnlijk 9 februari uitgerekend!
wie voegt zich toe?

groetjes Carina

Hey, jij hier

Ik vond het een beetje zielig dat je hier nog alleen bent, dus ik kom ff buurten.
Het duurt vast niet lang meer voordat de volgende februari mama zich meldt.

Liefs Mij

hoi carina,

wat leuk dat je ook zwanger bent.
zijn we gelijk begonnen en gelijk zwanger.
ik had al een topic geopend waar de meeste februari mama's op hebben gereageerd.
ik heb hem voor je naar boven gehaald.
je bent dus echt niet meer alleen.
we spreken elkaar wel weer,

groetjes kwinty.

Hey,
Ik heb zaterdag positief getests, en ik heb op internet gekeken, en ik zou ongeveer 6 februari uitgerekend zijn. Dit is mijn eerste kindje. Ik heb volgende week dinsdag ochtend een afspraak bij de dokter. En dan maar afwachten, op de echo (duurd zo lang).
X ilse

hoi ilse!

ik mag vrijdag naar de dokter. ik ben benieuwd wat er allemaal staat te gebeuren.
groetjes Carina

Hallo
Ik ben lisette en 33 jaar oud ik heb al een zoon van 21 maanden oud hij riep van het weekend mama baby ik vraag hem waar dan en hij wees een plek op mijn buik aan en gaf er een kus op en ik was al overtijd en gisteren heb ik me urine bij de huisarts ingeleverd en ja hoor raak ik kan het nog steeds niet geloven want ik heb me spiraal op 27 april laten verwijderen dus een maand bezig en dan al raak bij mijn zoon was het na 4 maanden raak ik heb ook op internet gekeken en ik zou op 3 februari uitgerekend zijn .
groetjes lisette

Paar dagen geleden er achter gekomen dat ik zwanger ben, waarschijnlijk 10 februari uitgerekend!!

Hallo Allemaal,

Eergisteren test gedaan en zwanger!! Heb een zoontje Teun van 2 jaar ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden straks.

Uitgerekend op 8 februari.

Groetjes Dorien

Terug
Bovenaan