Hallo!
Ik kom helemaal kakelvers op dit forum en merk dat ik allemaal lotgenotes heb: ik ben 6 februari 2008 uitgerekend!
Ik ben nu 28 jaar en we waren echt pas NET bezig om zwanger te worden. Nu het echt zo is, staan we eigenlijk helemaal perplex... Mar het is wel gaaf zeg!!!
Ik heb nog wat vragen aan jullie. Hoe ver ben ik? Ik weet wanneer ik zwanger geworden ben (+/- hemelvaartsdag), dus voor mijn gevoel ben ik nu dus drie weken zwanger. Alleen in al die berekeningen zeggen ze dat je moet rekenen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Dat zou betekenen dat ik al vijf weken ben. Wat is het nou?
En verder: zijn jullie misselijk ofzo? Ik voel namelijk helemaal niks, behalve dat ik moe ben en veel slaap nodig heb. En dan lees je allemaal dingen op internet ("als je niet misselijk bent, heb je een grotere kans op een miskraam"

en dan wordt ik helemaal benauwd. Whaaaah?!! Maar misschien is het nog te vroeg en komt het allemaal nog, die kwaaltjes.
En verder nog iets: ik heb wel alcohol gedronken toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Ik was op een festival in Duitsland en ik dacht dat het toch nooit gelijk raak kon zijn. Dus ik heb best wat wijntjes gedronken, niet overdreven, maar wel wat. Zou dit heel veel kwaad kunnen?
Worden jullie al gek van me? Ja, ik heb nou even geen andere plek waar ik met mijn vragen terecht kan; alleen mijn man weet het nog.
Nou, alvast bedankt voor jullie antwoorden! Leuk dat jullie ook in februari uitgerekend zijn!
Groetjes, Jose