februari babys!

hallo

jaja ook ik ben uitgerekend in feb.word druk zo...ik ben alleen zo bang dat er iets niet goed zit zo heb je weken klachten en nu sinds 2 dagen niks...ja buikpijn.ik ga er maar van uit dat als ik nog niet vloei dat er niks aan de hand is.raar maar het is mijn derde een nu ben ik angstiger dan ooit.ik zal er nu over op houden want straks word iedereen depri!!! wel moet ik zeggen dat die klachten anders zijn dan de eerste 2 ze zeggen dat je dan een baby van het andere geslacht krijgt nou ik ben benieuwd want als enige vrouw  is het niet makkelijk hier in huis...we wachten de komende week wel af duurt wel lang voordat je een eerste echo mag maken.en dan is het alleen nog maar een termijn echo....

ik kom morgen wel weer even om de hoek kijken...

Van harte gefeliciteerd februari-mama's. Geniet van jullie zwangerschap!!
Uiteraard zijn jullie ook van harte welkom om mee te komen kletsen op www.oudersforum.nl
Daar staat ook een heel uitgebreid overzicht van alle gratis babykadoos die je aan kunt vragen. (bovenaan bij jan-mrt 2008)

Hallo Carina,

ja, inderdaad raar dat de één veel sneller een echo heeft dan de ander. Maargoed, er zal vast wel een reden voor zijn. Dank voor je geruststelling, normaal ben ik niet zo'n muts, hoor, maar soms heb je even bevestiging nodig...

Bleeeeh, ik moet verslagen schrijven van de functioneringsgesprekken die ik heb gevoerd maar ik heb alleen maar zin om op dit forum rond te neuzen. Ik wil gewoon heel hard zwanger zijn, hahaha....

Morgen naar de huisarts met mijn plasje; vorige week vond hij de streepjes op mijn thuistest nog te vaag dus moest ik eind van deze week terugkomen. Inmiddels nog even een test gedaan (ik wil niet voor lul staan bij de huisarts natuurlijk) en er stond een dikke vette streep (zoals ik al had verwacht). En dan mag ik een verloskundige bellen, denk ik, en dan weet ik ook wanneer ik een echo mag.

Ik hou jullie op de hoogte!
Veel groetjes van José

hoi hoi!

ik ga morgen naar de huisarts. erg spannend allemaal.

ook ik moet eigenlijk nog wat werk doen, maar heb daar thuis geen zin in. ik lig liever lekeker lui op de bank (ben best moe na een hele dag wekren) en neus wat op het internet.

ik denk niet dat ik ga zeggen dat ik altijd onregelmatig was, alleen maar voor een vroege echo. ik ben juist blij dat ik regelmatig was. toch 1 van de redenen waarom het zo snel gelukt is (denk ik)
ik hoop maar dat als ik het lief vraag, ik ook eerder mag.

no 3 weken werken en dan 6 weken zomervakantie. Heerlijk, dan denk ik dat ik pas echt ga genieten.

mijn klachtjes: MOE!, moet vaker eten, maar dan kleinere porties en  's avonds wat gevoeligere borsten.
misselijk?, nee nog niet, maar dat schijnt ook nog in je 6de week te kunnen komen, en daar ben ik nog niet. ik hoop maar dat ik er geen last van krijg!

groetjes!

hallo allemaal,

allereerst allemaal van harte gefeliciteerd en geniet allemaal van jullie zwangerschap.

ik sluit me bij deze ook bij julie aan. heb even geleden al getest en hier toen een bericht geplaatst. maar ik ben als het goed is op 4 februari uitgerekend. 25 juni hebben wij de eerste echo en ook de uitslag van ons chromosoomonderzoek,maar hier verwachten wij niet van dat er iets uitkomt. we hopen ook zeker dat het dit keer goed mag gaan.

liefs angela

Hallo allemaal!!

Iedereen natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap!!
Als jullie het goed vinden sluit ik mij graag bij jullie groepje aan hoor!

Heb gisteren 2x getest en ik was een dag te vroeg dus had een heel vaag streepje en kon het eigenlijk nog niet geloven. En wachten is voor mij errrgg moeilijk dus hup vanmorgen een cb test gedaan en die gaf een plus! Nog niet echt duidelijk maar je ziet nu wel degelijk een streep erdoorheen. Helemaal blij natuurlijk!

Ik ben zwanger van mijn 2e kindje en uitgerekend op 16 Februari als het goed is.

Liefs Monique

Ik heb afgelopen woensdag een test gedaan en blijk ook zwanger te zijn. Eigenlijk had ik al een vermoeden, ik was drie dagen overtijd en het voelde onder in mijn buik anders dan bij een menstruatie. Ik zat nog even te twijfelen wanneer ik zou gaan testen. Mijn vriend is gisteren (donderdag) met een paar vrienden gaan motorrijden in Duitsland  en komt pas zondagavond terug. De vraag was dus of we woensdag wilden testen of zondag, want hij wilde er uiteraard bij zijn. Uiteindelijk woensdag getest en er was een vaag blauw streepje te zien, maar volgens de handleiding betekent ook een vaag streepje dat je zwanger bent. Zondag misschien nog een extra test er tegen aan. Maar goed, aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben geworden krijg ik toch steeds meer bevestiging dat ik ook daadwerkelijk zwanger ben.

Ik kan het eigenlijk nog steeds niet helemaal geloven want het was in de eerste ronde al raak!  En dat terwijl ik al wat ouder ben, net 34. Ik heb al een zoontje die net een jaar is geworden en we wilden nog een tweede kindje. In januari ben ik gestopt met de pil en vanaf de eerste verjaardag van mijn zoontje zijn we er weer voor gegaan. En tot mijn verbazing was het dus in een keer raak.  

Ik hoop nu maar dat alles goed blijft gaan. Mijn vorige zwangerschap bracht niet zo heel veel problemen met zich mee, maar eindigde wel in een geplande keizersnee ivm een dwarsligging. In mijn woonplaats ga je al in de achtste week bij de verloskundige langs en krijg je rond de twaalfde week de eerste echo.

Ik ben uitgerekend op 12 februari, een dag voor mijn verjaardag. Ik voel verder nog weinig van de zwangerschap maar de misselijkheid zal binnenkort wel komen. Gelukkig heb ik het nu wat minder druk op mijn werk. Pas in september wordt het weer echt druk maar dan zijn de eerste drie maanden weer ruim voorbij!

Groetjes,
Mirjam

Hallo meiden,

Mijn eerste keer op dit forum. Ik heb een zoontje van 21 maanden en heb afgelopen februari een mk gehad. Nu weer in verwachting en 4 februari uitgerekend! Deze zwangerschap voelt echt beter dan de vorige, maar ben wel ontzettend moe.
Aankomende donderdag moet ik voor de 1e echo, heb eigenlijk het idee dat ik al verder ben aangezien er al een aardig buikje te zien is. Herkend iemand dit?

DOEI Nykes

Terug
Bovenaan