dank je wel dat je naar me luisterd het doet me goed, ja ik genoet zeker van hem als we met zijn 3tjes zijn, morgen wil hij ook optijd uit bed, dus inplaats van 1 a 2 uur uit zijn bed 10 uur, dat vind ik al heel fijn ook al hoef het voor mij niet want hij werkt fulltime en mag hij best eens 1 keer in het weekend uit slapen, maar toch is het fijn, het dubbele gevoel is bij mij al iets minder maar nog niet helemaal , vooral over die vriendin van "ons" meer zijn vriendin maar oke is ook beetje mijn vriendin, ik wil er ook niet met hem er over hebben bang dat het weer op ruzie loopt of iets anders wat ik niet wil, ik heb haar al een keer gebeld of ze vrij was op een dag en dat was ze maar de moeder was bij der ik zij oke komt wel een andere keer, ze vroeg hoezo en ik zei ik wil ff met je praten, nou oke, zei ze, maar later zat ze met me man te msnen en hij vertelde weer dat ze bang is om met mij te praten en dat ze in 2 strijd wordt gezet dat ik het over me man zou hebben met haar over het feit van die vakantie, nu weet ik niet wat ik er van moet denken, hij zegt het wel eerlijk tegen me, wat zou jij denken als jij in mijn schoenen zou staan, als je dat zou kunnen.?sorry als ik je die vraag stel.
liefs suzette
liefs suzette