ff hier verder evidiaan

dank je wel dat je naar me luisterd het doet me goed, ja ik genoet zeker van hem als we met zijn 3tjes zijn, morgen wil hij ook optijd uit bed, dus inplaats van 1 a 2 uur uit zijn bed 10 uur, dat vind ik al heel fijn ook al hoef het voor mij niet want hij werkt fulltime en mag hij best eens 1 keer in het weekend uit slapen, maar toch is het fijn, het dubbele gevoel is bij mij al iets minder maar nog niet helemaal , vooral over die vriendin van "ons" meer zijn vriendin maar oke is ook beetje mijn vriendin, ik wil er ook niet met hem er over hebben bang dat het weer op ruzie loopt of iets anders wat ik niet wil, ik heb haar al een keer gebeld of ze vrij was op een dag en dat was ze maar de moeder was bij der ik zij oke komt wel een andere keer, ze vroeg hoezo en ik zei ik wil ff met je praten, nou oke, zei ze, maar later zat ze met me man te msnen en hij vertelde weer dat ze bang is om met mij te praten en dat ze in 2 strijd wordt gezet dat ik het over me man zou hebben met haar over het feit van die vakantie, nu weet ik niet wat ik er van moet denken, hij zegt het wel eerlijk tegen me, wat zou jij denken als jij in mijn schoenen zou staan, als je dat zou kunnen.?sorry als ik je die vraag stel.

liefs suzette

Hoi Suzette,

Ik vind het fijn om je te helpen, al kan ik er natuurlijk niets aan veranderen!

Eerlijk gezegd vind ik het wel raar dat zij samen op vakantie zouden gaan. Ik zou het echt niet leuk vinden als mijn man met een andere vrouw op vakantie zou gaan! Hoe zou hij het vinden als jij met een andere man op vakantie zou gaan?
Heeft die vriendin geen vriend?
Zou zij wat meer van jou man willen?
En jou man?
En om haar te bedanken kan hij haar toch ook een keer bij jullie uitnodigen om te eten ofzo?

Sorry hoor, als je nu nog meer gaat twijfelen.
Dat is echt niet mijn bedoeling!!

Liefs, Anne

nee meis dat doe je niet, iedereen vind het raar zelfs me schoonma, zij heeft geen vriend meer, en ze kennen elkaar al meer dan 10 jaar ze zijn soort van exen ze hebben geloof ik 2 weken wat met elkaar gehad, en me man vind haar heel aardig maar wel slettebak omdat ze met jan en alleman naar bed gaat, geen zelf resprect zegt hij tegen mij niet tegen haar, dus ik zou het niet weten, en ja ze kan bij ons komen eten maar hij vind het leuk om met een vriend een weekendje weg tegaan en aangezien hij maar 2 vrienden heeft mark en linda is de keus heel makkelijke mark is een huismus een kluizenaar is alleen met spelletjes bezig enwerk, dus wil nooit weekendjes weg.

liefs suzette

tja, moeilijk. Maar waarom wil hij dan niet met jouw alleen een weekendje weg?
Even lekker genieten?

Mijn man en ik zijn vrijdag een dagje naar de zwaluwhoeve geweest en hebben daarna in een kasteel daar vlakbij overnacht.
Was echt relaxed, ook zo zonder de kinderen.
Is echt een aanrader!!!
Liefs, Anne

he meis, ik ben er achter gekomen door dat ik bij de gyn ben geweest en dat constateerde vanwege mijn mannelijke hormonen, als ik de pil slik ( diana) heb ik meer vrouwelijke hormonen waardoor ik wel elke maand een menstruatie heb.

ja waarom hij dat niet wilt is me een vraag en daar wil hij niet op antwoorden.

liefs

Wat vervelend.
Zijn jullie dan lang bezig geweest om zwanger te worden?
Ik ben inmiddels nog steeds niet ongesteld, hoop dat ik straks ook wat meer zekerheid heb!!
Liefs

he meis wij hebben er een jaar overgedaan,in de vakantie was het raak, vandaar dat iknog niet in de medische molen ben.

Ik wil dit even kwijt, zat net achter de pc van me man, en daar zag ik routenet openstaan van gister avond van ons huis naar frankrijk, ik weet niet wat ik hier mee aan moed, en durf het hem ook niet tevragen want mag niet achter zijn pc omdat ik er zelf 1 heb, en dat is allang sinds dat ik hem ken.

liefs suzette

Terug
Bovenaan