ff hier verder evidiaan

hoi hoi,
Wat vervelend allemaal!
Zegt hij er zelf ook niks over? Ik bedoel dat hij met die vriendin op vakantie gaat?
Misschien heeft hij wel een verrassing voor jou of doet hij dat nooit?
Gaan jullie vaker naar frankrijk?
Sorry voor al die vragen.
Liefs, Anne

geef niet meis, nee we zijn 1 keer op vakantie geweest in frankrijk en dat was voor dat ik zwanger was van sharon, dit was iets wat ik niet weet, hij kan een verrassing organiseren maar hij weet niet altijd hoeveel we tebesteden hebben.

Over die vakantie met die vriendin heb ik het gister nog met hem overgehad en dat heel veel mensen ook jij om me heen zeggen dit klopt niet, hij kan mij gevoelens heel goed begrijpen en dat ik twijfel op dit gebied, we laten het voorlopig met rust en hij vertelde dat hij van me houd en bij me wilt blijven, het is nu afgezakt bij me gelukkig, nu gaat hij donderdag avond naar die vriendin, voel het zelf niet echt lekker bij maar hij weet hoe is erover denk en bang ben dat zij iets probeert, klinkt gek maar ze is ook een deels mijn vriendin maar aangezien ze met mij paar weken geleden niet wilde praten, was ik dus bang dat ze achter me vent aan zat, omdat ze een beetje een sloerie is, het is een leuke meid.

liefs suzette

Ik snap heel goed dat jij je eigen er niet prettig bij voelt!
Je man zegt dat hij van haar niks wil. Jij weet natuurlijk of je hem kunt vertrouwen.

Vorige week was mijn man een weekend weg met vrienden en toen wilde een andere vriend van hem ineens op de koffie komen terwijl hij anders nooit komt als ik alleen ben. Uiteindelijk wilde hij alleen met mij praten over zijn relatie. Hij was waarschijnlijk bang voor de reactie van mijn man. Hij heeft een hele aparte vriendin en iedereen heeft hun mening al gegeven en dat is voor hem niet heel positief, vandaar.

Niet dat dit iets met jullie te maken heeft, maar ik wil alleen maar zeggen dat het niet altijd iets hoeft te betekenen. En ik neem aan dat jou man wel zo verstandig is om niet met haar in zee te gaan, aangezien hij haar zelf een slettebak noemt!!

En misschien maak je je ook wel druk om niks, maar dat weet je natuurlijk pas achteraf!

Kop op!!

Liefs

ik weet wat je bedoelt, ik vind het ene kant ook niet erg, maar een man die ene vrouw heeft waar die nergens mee naar toe gaat maar wel met een vriendin vind ik raar dat zit me dwars als hij nou met een vriend zou gaan zou ik er minder moeilijk mee hebben dan met een vriedin, ik weet wel zeker dat hij voor mij kiest, want onze instelling is 1 keer vreemd gaan oke, maar niks zeggen tegen de andere, 2 de keer vreemd gaan is op rotten, en hij kan echt recht in mijn gezicht zeggen dat er niks is, misschien haal ik nu gewoon gekke dingen in mijn hoofd vanwege dat onze relatie niet lekker gaat en nu echt moet gaan vechten.

dank je wel voor je duim onder me kont.

liefs suzette

Eerlijk gezegd zou ik me er ook echt niet prettig bij voelen. Maar denk je dat jouw man op haar zou kunnen vallen? Het zijn natuurlijk wel exen, maar dat is vast al een hele tijd geleden en we veranderen natuurlijk ook wel een beetje.
Maar als hij één keer vreemd gaat en niets zegt weet je het de 2e keer natuurlijk ook niet!

Maar ik blijf het wel vreemd vinden dat hij met jouw nergens naartoe wil.
Kan je schoonmoeder of schoonzus niet eens met hem praten, ik bedoel dat hun zeggen of het geen idee is jouw eens te verrassen met een dagje/nachtje of weekendje weg en dat zij op sharon passen? Ben je toevallig niet binnenkort jarig? Het is natuurlijk wel binnenkort valentijnsdag!!
Zou hij echt niet met je meegaan als je een verrassing voor hem hebt?

Liefs

he meis, ja hij zou wel mee gaan, maar waarom moet het dan uit mij komen weet je, ik ben in april jarig dus, aangezien we ook willen sparen voor amerika, en hij kan wel ene verassing doen maar ik doe de betalingen dus ik zie het wat eruit gaat en binnen komt, tenzij me schoonma het even voorschiet, me schoonma heeft al met hem gepraat en dat intereseert hem niet en mijn schoonzus wil het wel maar is bang om ruzie tekrijgen en dat wil ze niet,

binnen kort zijn we 2 jaar getrouwt 8 feb dus ik ziet het wel.

liefs

he meis, ja voel me al ietsjes beter, maar nog niet helemaal gister avond weer een heel gesprek gehad en me schoonma gaf als advies dan een relatie terapeut, vic zegt dat het beste is als ik als eerste alleen met iemand ga praten( alleen als ik zelf wil) vanwege soms mijn woede aanvallen en heel snel boos zijn,

Wat hij mist is dus de gezelligheid( altijd gezeur zegt hij) en dat hij met van alles moet aankomen voor dat er uberhaupt iets gedaan wordt ( wel de standaard schoonmaak werkzaam heden) BV ideeen opdoen voor de keuken, gang kast opruimen, lange kamer opruimen enzv enzv.

liefs

Terug
Bovenaan