ff hier verder evidiaan

Tja daarin kan ik je geen advies geven.
Je moet doen waar je jezelf het prettigste bij voelt.

En wat gezeur betreft is dat denk ik overal hetzelfde, ook ik krijg geregeld naar mijn hoofd geslingerd dat ik altijd maar zeur.

Het is en blijft moeilijk, maar jullie er vast wel uit!!

Succes!
Liefs

he meis, had ff geen tijd om tereageren, nou gaat nu best wel goed, weinig conflicten en mijn onzekerheid is een grote deels weg,

We praten veel doen dingen samen zoals kasten uitzoeken , sharons nieuwe kamer behang eraf halen, enzv enzv

Heb hem verteld hoe ik me voelde over het feit van dat weekendje weg, en hij snap me wel, als het zo gaat hoe het nu gaat dan gaat hij met mij weg, het is voor hem meer dat hij ff eruit is en niet op zijn tenen hoef telopen bang dat ik weer boos word dat was de reden.

Enige waar ik nu mee zit is of ik nu zwanger ben of niet, kan nog niet testen wat ik heel graag zou willen, want heb pas rond de 11de mijn nod.

ben snel moe en heb vrijsnel een hinger gevoel vooral s avonds als ik op bed lig dan gaat me maag echt knorren en ben ik misselijk ervan, ik geef het niet aan toe, deze symptoom had ik ook bij mijn vorige zwangerschap( miskraam 2) en het rommelt in mijn onderbuik, verders heb ik nog geen last.

hoe is het bij jou?

liefs

Hoi hoi,

Ook sorry dat ik me al even niet heb laten zien.

Het zou best kunnen dat je toch zwanger zou zijn, maar dan kun je toch niets anders doen dan afwachten al is dat natuurlijk echt verschrikkelijk.
Ik weet hoe het is om alleen maar te kunnen wachten.
Ben gisteren naar het ziekenhuis geweest (naar die fertiliteitsarts) en heb waarschijnlijk POCS. Ik krijg over 3 weken de uitslag van het bloedonderzoek en dan waarschijnlijk ook de diagnose.
Ik weet niet wat het precies inhoud, maar ik heb teveel eiblaasjes en omdat het er teveel zijn zitten ze elkaar een beetje dwars, waardoor er geen eisprong komt. Waarschijnlijk zal ik hormonen moeten gaan slikken om toch een eisprong op gang te laten komen. Ik hoop dat het allemaal meevalt, maar ook nu is het weer afwachten op de volgende afspraak.

Ik ben blij dat het met jullie weer wat beter gaat en dat het er ook weer wat beter uitziet voor jullie samen!!

Je ziet wel dat het uiteindelijk allemaal weer goed komt!

Liefs

he meis dank je, ja alles komt goed we hebben al haast een weekje bijna geen ruzie meer gehad dus is voor mij nu heeeeeeeeeeeel erg op me tenen lopen maar ik krijg er wel wat voor terug,

ik had gister( donderdag ) ochtend getest omdat me man dat wilde, ik zei nu nee want is nog te vroeg ben nog helemaal niet overtijd, nou toch maar wel gedaan en ja hoor negatief, nu denk ik 2 dingen zowiezo tevroeg getest maar stel dat ik wel genoeg hcg hormonen heb misschien was de test wel fout, aangezien de test zelf van september wasen de houder ( digitaal) van weet ik hoe lang misschien 2 jaar geleden ( kon de andere niet meer vinden dus had er nog 1 in de kast liggen) misschien kon ik die test niet meer gebruiken. maja ik w8 wel ff tot me nod, heb wel s avonds lekkere trek, heb veel gesnoept bij em schoonma en heb net nog bij mijn schoonma 2 broodjes op. ben wel beetje misselijk en hoofdpijn maja gaat wel weer over, ben alleen heer erg benieuwd,

Wat ik vanavond mee maakte was gewoon eng, ik zat heerlijk in bad met me ogen dicht en op eens voelde ik iets in me buik, leek net of er een baby zat teschoppen voelde heel me buik om hoog gaan,

Ik weet niet wat het is maar vind het eng, me schoonma wist ook niet wat het kon zijn,

liefs mama van sharon

Dat is inderdaad we erg vreemd. Ik denk dat het waarschijnlijk je darmen zijn geweest, want zelfs al zou je toch zwanger zijn, zul je hem/haar nog niet voelen, haha.

Ik hoop echt voor je dat het raak is en dat het wachten dus niet voor niks is geweest!

Ook ik kan niets anders dan afwachten.

Liefs

he meis, hoever ben jij overtijd dan?

als ik zwanger zou zijn zou dat zeker nog niet kunnen pas met ronde de 4 a 5 de maand dat je pas iets voelt.

Morgen zijn we 2 jaar getrouwd enzijn allebij vrij van werk, me man overdag en ik s avonds ,

liefs

Terug
Bovenaan