he meis dank je, ja alles komt goed we hebben al haast een weekje bijna geen ruzie meer gehad dus is voor mij nu heeeeeeeeeeeel erg op me tenen lopen maar ik krijg er wel wat voor terug,
ik had gister( donderdag ) ochtend getest omdat me man dat wilde, ik zei nu nee want is nog te vroeg ben nog helemaal niet overtijd, nou toch maar wel gedaan en ja hoor negatief, nu denk ik 2 dingen zowiezo tevroeg getest maar stel dat ik wel genoeg hcg hormonen heb misschien was de test wel fout, aangezien de test zelf van september wasen de houder ( digitaal) van weet ik hoe lang misschien 2 jaar geleden ( kon de andere niet meer vinden dus had er nog 1 in de kast liggen) misschien kon ik die test niet meer gebruiken. maja ik w8 wel ff tot me nod, heb wel s avonds lekkere trek, heb veel gesnoept bij em schoonma en heb net nog bij mijn schoonma 2 broodjes op. ben wel beetje misselijk en hoofdpijn maja gaat wel weer over, ben alleen heer erg benieuwd,
Wat ik vanavond mee maakte was gewoon eng, ik zat heerlijk in bad met me ogen dicht en op eens voelde ik iets in me buik, leek net of er een baby zat teschoppen voelde heel me buik om hoog gaan,
Ik weet niet wat het is maar vind het eng, me schoonma wist ook niet wat het kon zijn,
liefs mama van sharon