ff voor de afleiding: Wat voor werk doe je en hoe doe je dat dadelijk als je er je 1e/2e/3e of 4e ki

A

Anoniem

Guest
Ik dacht; ff wat anders dan alleen maar over NOD`s enzo.

Ik zal een start maken.
Ik ben 26 en trotse moeder van Daan, hij wordt in December 3 jaar.
Toen hij geboren werd ben ik van 28 naar 21 uur gegaan.
Eigenlijk wil ik 3 hele dagen blijven werken met 2 kinderen. Financieel is dat het meest aantrekkelijke. En ik vind werken ook gewoon leuk!

Ik werk op een groep met 6 tot 8 clienten met een zeer ernstige verstandelijke en of lichamelijk handicap (geestelijk niveau 8 maanden tot 3,5jaar).
Zo`n leuk werk dat ik dat geen 2 dagen wil doen maar 3 (anders mis ik ook teveel).

Nu jullie!

Gr.

Yvon (Mama van Daan, NOD 24 okt, 1e ronde, 2e kindje)

Ik ben Kim 25 jaar en ik werk op een kinderdagverblijf.
Ik werk nu 20 uur ivm mijn opleiding maar in maart ga ik 4 dagen werken (32 uur).
Als ik ooit mamma mag worden zou ik het liefst 3 dagen gaan werken.
Het werk vindt ik super leuk, en vind het belangrijk om naarst je prive leven nog een doel in je leven te hebben.Ook het sociale leven in een baan vind ik belangrijk.

Ik ben Joyce, 26jaar en werk in een sportzaak als assistent manager.. Ik werk nu 38uur en wil als ik een kleine heb naar 32 uur.. Dan blijf iik ook assistent en datschllet met salaris.. Liefs

Ik ben hilda 29 jaar. hoop 10 noverber te horen te krijgen dat ik ben geslaagt voor mijn verzorgende i.g. opleiding.
ik werk 36 uur in een verpleeghuis. finacieel gezien kan ik niet minder gaan werken gelukkig kan mijn vriend dat wel. en door mijn wisseldiensten kunnen we veel regelen.
vanaf 1 december 2009 zijn we (vooral ik) gestopt met de prikpil. we hopen nu toch wel snel zwanger te worden.

groetjes hilda

Wat een leuk onderwerp! Ik ben heel benieuwd naar de reacties.

Ik ben 26 en werk ook in de verstandelijk gehandicapten sector. Ik ben senior woonondersteuner op een afdeling met 14 heren met n licht tot matig verstandelijke beperking en soms wat moeilijk verstaanbaar gedrag.
Ik wil graag senior woonondersteuner blijven en dit betekend dat ik minimaal 60% moet blijven werken en ik denk dat ik dit ook wel zo leuk vind.

Hoe dat te regelen weet ik nog niet goed. Ik denk ook met behulp van de aanstaande oma? Aangezien het om onregelmatig werk gaat zijn de weekenden werken ineens van minpuntje naar positief punt verdwenen.. Is de aanstaande papa natuurlijk thuis.

Ben benieuwd hoe anderen het aanpakken!

Liefs

Ik ben Linda, 34 ben al moeder van 2 kinderen en hoop zwanger te mogen worden van de derde! Ik ben na de geboorte van de oudste 20 uur gaan werken. Ik werk in een verpleeghuis op een revalidatie afdeling en draai wisselende diensten. Mijn moeder en schoonmoeder passen vaak op als ik moet werken, meestal draai ik avonddiensten waardoor ik alleen 's middags even oppas nodig heb totdat mijn man weer thuis is. In het weekend is mijn man uiteraard gewoon thuis bij de jongens.

Dag iedereen,,

Ik ben 23 jaar oud over 61 dagen word ik 24. Ik ben gestopt met de pil en hopelijk is het snel raak. Ik werk als doktersassistent in een ziekenhuis en dat doe ik 32 uur per week. Misschien dat ik minder ga werken, maar ja finincieel is het wil ik het wel breed hebben.

Wie volgt.....

ik ben 26 jaar, dochtertje van bijna 3 (word over 8 dagen 3) ik werk 25 uur in de week, maar verdeeld over 4 dagen. ik werk in de gehandicaptenzorg en ben ambulante woonbegeleidster en werk vooral smiddags en avond, ik wil dolgraag blijven werken, qua oppas kan dat en ben smorgens altijd bij huis ideaal!! mijn dochtertje is dan maar een paar uurtjes bij haar opa en oma`s...
ik heb een contract van 70%-90% dus het kan zijn dat ik ook wat meer kan gaan werken, maar dat wil ik dan even bekijken!!

Terug
Bovenaan