ff voor de afleiding: Wat voor werk doe je en hoe doe je dat dadelijk als je er je 1e/2e/3e of 4e ki

Hai,

Ik ben 27 jaar en wij zijn nu officieel vanaf april bezig voor ons eerste kindje maar al gestopt met voorbehoedsmiddelen vanaf december.

Ik werk op dit moment 40 uur in de week op Schiphol, op kantoor. Ik heb een erg leuke en uitdagende baan en wil dan ook niet stoppen met werken als we zwanger mogen raken. Ik werk in de volledige onregelmatigheid en zal dat ook blijven doen als er een kindje is. Wel wil ik dan minder werken, 3 dagen. Door mijn onregelmatigheid hebben wij minder opvang nodig en de dagen dat we het wel nodig hebben gaat het niet om hele dagen.
Mijn man zal wel 5 dagen in de week blijven werken, die ziet het niet zitten om een dag minder te gaan werken en daarbij is dat in zijn werk ook behoorlijk lastig.

Zo meiden, petje af hoor!! Ik ben net 29 en moeder van een dochtertje van vier en eentje van een half jaar. Werk 1 dag in de week, en vind het heerlijk om die dag wat anders om handen te hebben. Maar vind het daarnaast ook super om de rest van de week bij mn meiden te zijn!

Groetjes

Terug
Bovenaan