Ik ben 29 en heb al 1 zoon (Thijs) van 15 maanden. Nu gaan we dus voor een tweede. Ik werk bij TNO in het laboratorium. Ik werk 32 uur en helaas redden we het financieel niet dat ik minder kan werken. Ik heb met mijn man een dierenspeciaalzaak gehad, maar dit liep niet goed. Hij is nu ergens anders doorgestart en ik ben weer gaan werken. Sowieso vind ik dit werk veel leuker dan het werken in de winkel. Thijs gaat nu 2 dagen in de week naar een gastouder, maar vanaf 1 november naar het KDV (het klikte niet goed met de gastouder, licht uitgedrukt). Hij gaat ook nog 2 dagen naar mijn ouders. Ik zou heel graag minder willen werken, maar helaas. Met mijn werk zijn er overigens wel een hoop dingen die ik moet laten als ik eenmaal zwanger ben, want ik werk toch met bepaalde chemische oplossingen. Hierdoor zou ik dus als ik zwanger ben het ook eerder bekend moeten maken op mijn werk. Dat is wel een beetje jammer. Ik werk gelukkig niet met stoffen wat de vruchtbaarheid aantast, dus dat scheelt weer. Hoewel, van 1 stof waar ik nu veel mee werk, staat dat er onvoldoende gegevens over bekend zijn, maar dat het wel schadelijk is voor het ongeboren kind. Oppassen daarmee dus.
Groetjes Wendy