Fijn en minder fijn.....

A

Anoniem

Guest
Vandaag vervroegd naar de kinderrarts omdat het absoluut niet goed gaat en wij niet meer weten wat we nog moeten doen.
De lieve schat heeft zo' pijn dat hij overdag amper slaapt, gemiddeld 6 uur huilt en gilt en zich absoluut niet prettig voelt. Kramp, reflux of nog iets anders.. We weten het niet meer.. Het lijkt overigens vooral lucht te zijn..tussen de pijn door is het een superlief jochie dat lacht en vreselijk geinteresseerd om zich heen kijkt.

We hebben al verschillende flessen geprobeerd, osteophaat, warmte, dragen noem het en wij hebben het gedaan...
Mmenteel lukt het niet eens meer hem te trroosten..zelfs wandelen en de auto stopt het huilen niet.. We zijn zondag naar de huisartsenpost geweest omdat we zeker wilde weten dat er niet iets anders was..op het oog niet dus dat is fijn....
Van de kinderarts mochten we langskomen en er is een kans dat hij moet blijven om geobserveerd te worden.
We volgen een zo strak mogelijk ritme maar zelfs als hij slaapt wordt hij wakker van pijn en ongemak.
Ik heb een heel lijstje gemaakt wat ik meeneem naar de arts met problemen, wat we gedaan hebben en wat ik wil weten.
Wat ik vooral wil weten is of er niet iets in zijn mond niet goed is. Het lijkt namelijk of hij mega veel lucht meezuigt. Hij knoeit ook tijdens het drinken (met verschillende spenen en nutrriton erin) en een tut kan hij slecht vasthouden. Ook als hij op mijn pink zuigt hoor je de lucht erlangs zuigen. Lijkt me niet goed.

Als de scheten (volwassengeluid) en de lucht gepasseerd is, dan is het weer rustig (tenzij de rreflux dan opspeelt maar goed.

Het gekke (maar ook wel fijne vandaar fijn in de titel) is dat alles over lijkt te zijn om 22.15 na die fles gaat hij lekker slapen tot 4:30 (momenteel) en daarna tot ongeveer 8 uur. Dat is dus wel tof.

Ik zit de hele dag met een kind op mijn arm wat huilt van pijn..dit kan niet meer.. De omgeving zegt ook dat het niet lijkt op gewone krampjes.. Maar de lucht die je voelt en hoort geeft aan dat het daar wel zit..
Ben benieuwd straks en ik hoooooooop dat we iets kunnen bedenken zodat ik hem vandaag mee naar huis mag nemen en niet daar moet laten

Heel veel sterkte straks! Mijn oudste was een 'huilbaby' ( later bleek hij het kiss syndroom en een koemelkallergie te hebben) en hij is met 4 weken ook paar dagen opgenomen geweest. Alhoewel dat heel rot en onnatuurlijk voelde, was het wel een tijd om even bij te tanken/slapen.
Succes en ik hoop dat het snel beter gaat.

hoop voor je dat er wat uitkomt.
Wat heftig zeg. Misschien wel goed om hem in het ziekenhuis te laten observeren krijgen juliie voor jij even adempauze. AL lijkt het mij ook weer heel heftig omdat hij ook al in het ziekenhuis heeft gelegen en weet uit eigen ervaring hoe heftig het ziekenhuis (geestelijk) voor je kan zijn.

veel succes, ben heel benuwd wat de kinderarts te vertellen heeft.

Hij heeftin het begin ook twee weken in het ziekenhuisvgelegen dus het voelt erg als falen.
Het is geen kiss. We zijn met 4 weken al bij de osteophaat begonnen. Die voelt vooral spanning bij darmen en maag. Maar dag wisten we al.

Koemelk staat op mijn lijstje. Hij is nu 10+2 en hoewel hij 4 weken te vroeg was zo langzamerhand zou het een beetje stabiel moeten worden als het 'gewone' kramp was. Maar het wordt nog steeds erger en erger.
We wachten af.

Phoe hé wat heftig!! Ik wel eens gehoord van kindjes die niet goed zuigen dat ze het tongriempje doorknippen omdat dit dan te kort is. Zo het daar mee te maken kunnen hebben?! Misschien even laten controleren.
Want lijkt me toch darmkrampjes door al die lucht die hij meezuigt. Succes met je mannetje!!

Ik hoop dat het tongriempje de boosdoener is.. Die van mij is vroeger ook geknipt. Maar we weten het..

He meid, wat een heftigheid! Hoop voor je dat ze in het ZH de oplossing voor jullie 'probleem' vinden en dat jullie kleine lieverd het wat minder lastig krijgt!! Probeer goede hoop te houden en zo nu en dan even ook voor jezelf wat ruimte te creeeren dat je op adem kunt komen. Heel veel succes en een dikke knuffel! x

Terug
Bovenaan