Fijn en minder fijn.....

Ik vind niet dat je het als falen moet zien. Jou kleine mannetje heeft ergens last van en je doet er als aan om hem te helpen dus is het goed dat je naar de ka gaat. Ik begrijp het wel. Ik was heel onzeker in het begin. Ik hoop dat je mannetje snel rust vind

Het voelt als falen voor je, maar dat doe je niet. Jullie doen als ouders je uiterste best.
Je mannetje heeft pijn en je weet het gewoon op een gegeven moment niet meer.

Koemelk zou inderdaad kunnen!
Veel dingen van reflux komt er mee overeen.
Het terug geven van de melk, buikkrampen.

Zelfs uitslag (mocht hij dat hebben)kan bij kma horen.

Alle 3 de kids van mij hebben kma en kregen dus geen uitslag.
Dus op het oog mankeren ze niets, maar spugen wel projectiel hun voeding er weer uit. En hadden veel buikkrampen die niet overgingen.
Zelf ben ik toen overgestapt op de nutrilon pepti en na 1 a 2 flessen gelijk resultaat.

Hopelijk word je wat wijzer bij de ka.

Zo.. we zijn al een tijdje thuis.
Aan het eind van de morgen naar de kinderarts geweest. Hij heeft het hele verhaal aangehoord en net als ik had hij het gevoel dat S.teijn een boel lucht meedrinkt. Heeft direct een logopedist gebeld om hem te observeren bij zijn fles, dit gaat morgenochtend gebeuren.
Ook is hij helemaal onderzocht en hij vond ook dat er veel lucht in zijn darmen zat. Tonrgiempje leek hem inderdaad ook wat kort. (goh)

Waar ik wel wat van baal (en dat heb ik ook gezegd) is dat ik ook toen hij nog in het ziekenhuis lag gevraagd heb naar zijn riempje..maar dat was geen probleem. De kinderarts reageerde met: we knippen liever niet tenzij het echt nodig is.
Maar goed.. had dan toen gezegd het is wat strak houdt het in de gaten.
Als de logopedist morgen ook vindt dat het riempje de oorzaak kan zijn wordt hij zo snel mogelijk geknipt (kon niet beloven dat dit morgen was, maar volgende week dan misschien)

De kinderarts luisterde aandachtig en heeft goed doorgepakt gelukkig. Hij belde ook waar we bij waren de logopedist en niet later. Dus al met al een goed tevreden gevoel. Morgen verder.....
Ben benieuwd.....

We hebben het niet eens meer over koemelk gehad.. Dit eerst maar afwachten. Het viel me gister op dat hij eigenlijk zijn bovenlip bij het drinken naar binnen heeft en als hij 'pinkt' hoor je de lucht zuigen.. nou ja.. we weten morgen meer

We zijn geknipt en al weer thuis.. Stelde niets voor.l hij lijkt nu wel wat verbaasd over datbeweegbare ding in zijn mond..
Laten we hopen op verbetering... Het zal niet perfect worden maar dat hoeft ook niet

Terug
Bovenaan