Fijn en minder fijn.....

Nee niet echt..dacht vandaag dat het beter ging maar het is nu weer bal... Ook hoor je nog steeds lucht mee naar binnen slikken dus hij doet echt iets mis..je hoort de lucht landen..moeilijk uit te leggen

@femmmke dat heeft onze Maike ook..... het klotst gewoon naar binnen en daarna krampen... maar over het algemeen maximaal een uurtje per dag... en dat is normaal geloof ik :)

zou je toch de tip eens willen geven naar de site huilbaby.nl te gaan en haar eens te bellen... zij heeft al 40 jaar ervaring met baby's en alleen baby's....
ik weet dat er meerdere geweest zijn na ook bij andere osteopaten te zijn geweest maar babietjes zijn toch net weer wat anders....
Hoop alleen maar dat het je kan helpen want ik weet hoe zwaar je het nu hebt! Sterkte meis!!!!

Puck onze osteophaat heeft ook aardig wat studie gedaan met baby's en kinderen. Komen meer kinderen en baby's dan volwassenen...ik ga echt niet heel nederland door voor iemand die hetzelfde doet..

Hij klotst trouwens elke fles en huilt daar dus na elke fles een periode van...kom ik toch op meer dan een uur uit.

is ook geheel aan jou hoor.... Wilde je alleen helpen misschien dat het zou helpen ... dat deed het bij ons wel en ik weet ook dat je alles zou willen doen in zo'n situatie ook door heel nederland rijden dus vandaar... meeste osteopaten doen kinderen erbij vandaar, gelukkig die bij jullie dan niet... maakt het alleen vervelend dat dat dan dus geen optie is....hmmm

jullie hebben ook verschillende flessen / spenen geprobeerd... in de eerste week kregen wij van de kraamhulp meteen een tip voor een andere speen omdat ze zo gulzig was. de bibi dentox geloof ik.. daar werd ze wel boos van maar de fles duurde wel veel langer hahaha
heb hier nog wel een nieuwe dr brown fles voor je liggen om te proberen?
wij gebruiken alleen de speen op een s-fles nu. maar daar hebben mensen ook hele goede ervaringen mee.
De speen van de S-fles en avent fles zijn te groot voor Maike....
Is het geen koemelkallergie? als hij zo na het eten reageert...

o ja ik had ook een schommelstoeltje met muziek en licht... daar had onze zoon dan toch wel 15 minuutjes "pret" lees even niet huilen... mee
en we gebruikten ABC-dohilus (nu weer) en dat deed ook goed werk...
Thom sliep trouenws snachts ook altijd prima maar overdag was het echt afzien

probeer met je mee te denken hoor ... sorry ... komt misschien wel erg vervelend over maar ik wou dat ik je kon helpen het moet genieten zijn.... en dus niet alleen tussen de "buitjes" door
misschien zit er iets tussen wat je zou kunnen helpen...

Vrijdag eerst maar eens ff genieten met z'n 2-tjes dat is ook belangrijk voor jullie

Terug
Bovenaan