Fijn en minder fijn.....

We hebben nu de dokter brown fles.. geeft wel iets verbetering maar niet extreem.
Koemelkallergie leek de kinderarts eigenlijk niet na het horen van ons verhaal. (aangezien we zo nu en dan ook dagen hebben dat het wel goed gaat zeg maar)
De dentalspeen bij de difraxfles was zo leeg..
Met andere woorden we hebben nu zoveel geprobeerd..we leggen ons erbij neer.. Het gaat sinds vorige week iets beter, blijft wel veel huilen en wienig slapen, maar we laten het komen zoals het komt.. wil hij in bed slapen..heerlijk..niet? nou dan maar bij mij.. Wil hij niet slapen..ook goed.

We hopen dat vanaf 13 januari (4 maandengrens, we zijn immers een maand te vroeg begonnen) er een stijgende lijn komt.. 27 december kinderarts en tot die tijd doen we gewoon even niets meer...

Ik weet trouwens dat je wilde helpen, maar je kwam zoveel met die osteopaat aan dat het me wat in het verkeerde keelgat schoot. Als alle huilbaby's hiermee op te lossen waren dan waren er veel meer die hierop afstudeerden en waren er nog veel minder huilbaby's

Wie weet Femke dat het 'niets doen' jou en je man ook veel rust geeft, ik hoop het voor jullie! En ik wens voor Steijntje dat de goede dagen de slechte steeds meer gaan overheersen!!

Terug
Bovenaan