fles 23:00uur......

A

Anoniem

Guest
Hoi,
misschien wel een idee om een topic te maken over die fles van 23.00uur!
Voedingsschema van Isis (4,5maand) is nu 7.00, 11.00, 15.00, 19.00 en 23.00 5x180ml + 6 schepjes Hypo-allegene flesvoeding van Nutrillon.
Omdat wij aan allergie preventie doen wachten we met bijvoeding tot 6   maanden en dan pas vervalt die late voeding volgens mij!
Ik durf die fles niet veel vroeger te geven, ze slaapt nu zo lekker door tot 7.00uur!
Ben ook benieuwd hoe het voedings/slaapschema er rond de 6 maanden uit ziet!
Zullen we elkaar op de hoogte houden!
x Esther (mv Isis 29-11-06)

Hallo!
Leuk idee van je! Wat toevallig trouwens, mijn zoontje is ook van 29-11-2006!
Ik las in een eerder topic van je dat je ook, net als ik  bent ingeleid en ik geef ook hypoallergene voeding!
Ik vond het ook best zwaar die laatste fles zo laat, maar ik ben toen gaan proberen om het elke avond steeds ietsje eerder te geven, nu geef ik de laaste fles om 22.00 soms ook wel 15 eerder, en hij slaapt de hele nacht heerlijk.
Je ozu het kunnen proberen.
Wij wachten ook tot 6 maanden met bijv. fruithapje enzo. Maar ik verheug me er wel al op.
Groetjes van Bloem (mv Jeffrey 29-11-06)

Gezellig hier met al die kids van 29 november! Haha!

Wij doen niet aan allergie- preventie. Ons is verteld dat het uiteindelijk allemaal niet uitmaakt. Kindjes die ergens gevoelig voor zijn, zijn het wel of niet. Geen idee of het waar is hoor! In de familie hebben we niks waardoor we het zouden doen in ieder geval.

Maar die fles van 23 uur is inderdaad een vervelende. Ik hoop ook steeds dat ie eerder kan, maar ben ook bang dat Anne niet door slaapt. Nu wordt ze steeds om 8 uur wakker. Mijn vriend is ziek thuis en ik denk dat als hij weer gaat werken we de laatste fles eens wat eerder gaan geven. Als Anne dan ook eerder wil drinken kan hij 's morgens de fles geven.

Als er iemand nog andere ideeën heeft hoor ik het graag. Anne krijgt overigens 4 x 200 aangemaakte melk. 110 ml diksap en een beetje fruit (max.125 gram).

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 - 11- 2006)

aaron krijgt om 08:30,tegen 12:30,om 17:00 ongeveer en dan tegen 22:30,dan moeten we hem wakker maken,maar hij slaapt tot 8 uur dus dat is wel lekker.
we wilden de laatste fles ook eerder doen,dus zijn we terug gegaan van 5 keer 180 naar 4 keer 210 maar nu moeten we hem nog wakker maken voor de fles,maar ja hij slaapt goed dus we laten het nog maar even zo,wie weet wat hij doet als je gaat klooien!!!

groetjes nienke...

Iris krijgt BV kan daarom niet zeggen hoeveel zij drinkt. Maar sinds een paar weken drinkt zij de laatste voeding rond 20:00 uur. Ik moest haar telkens uit een diepe slaap wakker maken en besloot gewoon een keer te proberen of ze het zou redden zonder late voeding.
Ze wordt nu nogsteeds tussen 08:00 en 08:30 wakker, net zo laat als toen ze om 23:00 nog een voeding kreeg maar nu is ze een stuk vrolijker en veel beter uitgeslapen.

Ben deze week de avonden alleen thuis, mannetje heeft late dienst, wilde op bed gaan liggen, maar komt er maar niet van, tis alweer bijna 22:00uur.......Tegen 00:00uur lig ik zeker in bedje.................
x Esther ( Isis 29-11-06)

Ja , ik zou het gewoon eens proberen hoor! Probeer anders eerst eens 2 nachten ofzo om 22.30 uur. Gaat dat goed dan ga je naar 22.00 uur en zo verder...
Ik zou ook heel graag die voeding weg laten of 1 uur eerder zou al fijn zijn, maar toch kom ik altijd uit om 23.00 uur.  gek he...
Maar ik ga binnenkort ook eens wat proberen te schuiven hoor!

Probeer het gewoon eens! Succes ermee!

Hoi hoi,

Mijn zoontje krijgt nu om 18.30 een fles en gaat om 19.00 naar bed.
Om 22.00 - 22.30u maken we hem nog wakker voor een klein flesje (150 cc)
Maar de laatste dagen vind hij dat volgens mij echt niet meer leuk. Hij kijkt heel boos en is niet vrolijk. Daarna gaat hij wel meteen weer slapen tot 7.00u

Vanmiddag moet ik weer naar het cb dus ik ga eens vragen wat ik nu het beste kan doen.

Terug
Bovenaan