fles 23:00uur......

Die cb's af en toe...PfffffT...
Ik zit gewoon te vertellen dat hij de fles van 22.00u niet zo leuk meer vind en vraag of die er evt. af mag.
Zegt ze: ja, je kan toch op je schema kijken, daar staat toch op dat ie nog maar 4 flessen hoeft?!!!! (dat schema hebben we 2 weken na de geboorte gehad)

Ja duuuuuuh....dat heb ik ook wel gelezen maar daarom mag ik het toch nog wel voor de zekerheid vragen zeg. Hallo! Waar zijn ze dan voor???

Nou ja, hij mag dus van die laatste fles af... ik ben benieuwd.

Wat een mutsen af en toe he!!! om gek van te worden!!
En ga je die fles nu weglaten?? Vanf wanneer? En hoe ga je dat doen??
Hahaha ik wil ook!! Maar durf niet zo goed...

Hoi meiden,
gisteren toen ik die late fles gaf dronk ze hem zo lekker leeg en ging ze ook weer snel daarna verder slapen dat ik de fles nog niet durf te vervroegen.
Vandaag is vaste wijkverpleegkundige op huisbezoek geweest. Een aardige, nuchtere vrouw, kan echt mijn verhaal bij haar kwijt, ze neemt er de tijd voor. Dat inloopspreekuur is allemaal zo vluchtig, dit werkt voor mij veel beter.
Afgesproken dat we als Isis 5,5 maand is (over een maand dus) bijvoeding gaan introduceren. Het voedingsschema gaat dan ook veranderen natuurlijk en eerst schuiven we de fles van 23:00uur naar 22:00uur, nu is Isis, denk ik, er nog niet aan toe.............
Het schema wordt dan bijv: 7.00 fles, fruithapje, 12.00 fles, 17.00uur fles, groentehapje en om 21.00uur (pap)  fles. Ben erg benieuwd hoe het dan met haar slaapjes gaat. Ook voeden wij aansluitend aan het wakker worden, gaat dan ook veranderen, denk ik.ben erg benieuwd!!!!!!!!!!!!!! Een maand nog 23.00 flesje is te overzien, ik las net dat Issie de late fles laat vervallen, ben benieuwd hoe dat gaat.........
x Esther (Isis, 29-11-06)

Jipppieieieieie!!!! Hahahaha, meneertje heeft gisteren om half 8 de laatste papfles gehad en heeft doorgeslapen tot 7.00u.
Heerlijk zeg! Ik hoop dat het zo blijft.
Ik heb hem dus gewoon weg gelaten en in de fles van half Nutix gedaan.

Esther, ik wilde dat wij zo'n wijkverpleegkundige hadden. Bij ons zeggen ze, kijk maar op je schema. Ja, maar elk kindje is toch anders....zucht.

Nou ja, ik ben benieuwd of hij het zo goed blijft doen.

Hey!
Wat goed zeg!!! Hahahaha
Ik kwam al speciaal voor jou even op het forum, was echt benieuwd hoe het gegaan was.
Hopen dat het zo door blijft gaan he! Maar goed, als hij het 1 nacht kan, kan hij het de andere nachten ook toch!
is hij helemaal niet wakker geworden? Ook niet vanacht even ofzo?
Echt goed man!
Hoe ziet jouschema er nu uit? (of had je dat al verteld?)
Krijgt hij nu ook groentehap? zo ja, hoeveel?
En doe je nog steeds 180 cc en 6 schepjes of geef je nu meer?

Inderdaad, zo'n wijkverpleegkundige is wel super handig! Hier op het bureau zijn ze gelukkig best oke, en vrij makkelijk maar je gaat er maar 1 keer per maand heen en af en toe is het best eens fijn om iets te kunnen overleggen, want het veranderd zo snel allemaal! Maar gelukkig bestaat dit forum!!

Goed he?! Hahahaha, lachen dat je voor mij op het forum kwam.
Ik heb bij de topic van die Nutrix en speen mijn schema staan.
Ik geef nog steeds flessen van 180 cc maar dan twee met Nutrix erin.
En groente eet hij nu een half potje op.
Fruit doe ik vers ongeveer 2 eetlepels.

Ik ben benieuwd wie de volgende is.

En hij is helemaal niet wakker geworden..... zelfs niet toen wij om 23.30 naar bed gingen.

Whahaha we zitten een beetje alles dubbel te doen hier!
Ik heb net weer gereageerd op dat andere topic! Hahaha!
Maar nu weet ik dus genoeg! Ik ga het misschien gewoon eens proberen vanavond...Brrrr...vind het wel spannend hoor! Ben zo bang dat ze midden in de nacht wakker word van de honger ofzo..en dan?? Toch een fles geven of proberen te rekken of????? Whahaha wat een onzekerheid he!

Terug
Bovenaan