fles 23:00uur......

hallo, dames

ben al surfend op deze site en dit forum gekomen en vind het super. lekker herkenbaar want al lezend krijg ik heel wat antwoorden op vragen waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.

maar zal me ff kort voorstellen. ben martine net 30 (afgelopen zaterdag) en heb een dochtertje Kiera geboren 21-12-2006. dus net 16 weken.
alles gaat goed, ze groeit goed en eet graga en veel.

het kopje ging over de fles van 23.00 uur.
nou toen onze kier 13 weken was zei de arts van het cb dat ik het wel mocht proberen de laatste fles eraf te doen. (ze was heel moeilijk wakker te krijgen om 23/00 en die fles ging er niet altijd even makkelijk in). ik was er erg huiverig voor om te proberen om dat ze nog zo jong is (vooral nu ik alle verhalen hier lees) maar vorige week. Goede vrijdag dus, gewoon geprobeerd en ze slaapt. nu fles om ongeveer 7:00, 11:30, 16:00 en 20:30. (het lukt niet altijd precies op die tijden maar als die fles ivp 20: 30 om 20:00 is gaat het ook goed.'
dus wat ik eigenlijk zeggen wil probeer het gewoon..
alleen ben ik nu bang dat ze misschien nu te snel meer cc wil en dan aan haar max zit.

Hoi dames!,

Hoe is t met jullie en de late fles? Er zit hier wel een verandering in schema aan te komen. Isis gaat die fles van 23:00 steeds moeizamer drinken, gisterenavond dronk ze hem slapend..............niet helemaal leeg. En waren we al ruim half uur verder, was bijna zielig. Ze was blij dat ik haar in bed legde! En vandaag drinkt ze haar flessen ook moeizamer.............. Ik denk dat we die late fles nu gaan afbouwen, althans een poging. CB gebeld, hun gaven groen licht. Vanavond geven we de fles om 22:00uur, dan kijken we wel verder. Maar t zou mooi zijn als de vierde fles tussen 20:00uur en 20:30 uitkomt.
En overdag wat rekken tussen de flesjes, ik lees hier veel succesverhalen, ik hoop dat het bij ons ook lukt!
x Esther (Isis 29-11-06)

Hallo,

Gelukkig zijn wij al weer een paar weekjes van de late voeding af. Wij hebben het, net als een aantal anderen hier, op een gegeven moment gewoon geprobeerd. Dus niet afgebouwd maar echt gekeken van wat gebeurt er als we Stijn niet wakker maken. Nou meestal niets dus, dan slaapt hij heerlijk door tot de volgende morgen. Momenteel krijgt hij zijn laatste fles tussen 1900 en 2000 en dan ligt hij een half uur laten in bed, tot ongeveer 630 -700 ( dan moeten we er zelf ook uit voor het werk) Het ging even wat minder, hij was ziek geweest en kwam ineens wel weer 's nachts maar al weer drie nachten achter elkaar heeft hij en wij dus ook heerlijk geslapen.

Sterkte!!
Carina

Terug
Bovenaan