fles 23:00uur......

Ik had me voorgenomen dat als hij wakker zou worden ik het eerst zou proberen zonder voeding en anders een klein flesje. 150 cc

Voorgenomen om vanavond rond 21.00uur nog even in bed te kruipen, maar ja, gisterenavond ook niet gelukt, en vannacht kon ik niet slapen. Nu slaapt Isis goed door, lig ik zelf wakker, ach ja haal ik wel weer in....
x Esther (Isis 29 11 06)

Ja, ik heb ook de stap gezet en die laatste fles laten vallen!
Gewoon heel de dag alles een beetje gerekt, zodat de vierde fles om ongeveer 20.00 uitkwam. En de eerste nacht sliep mevrouwtje door tot de volgende ochtend 8.00. En vanmorgen tot 7.00.
Ben dus erg gelukkig en vind het heerlijk dat die laatste niet meer hoeft.
Vroeger naar bed is nog niet gelukt, maar alleen het idee dat je niet persé hoeft te wachten is al erg fijn.
Groetjes Sil

Wij hebben het ook geprobeerd! Om 20.30 uur de laatste fles, maar mevrouw werd om 4.30 uur wakker. Geen succes dus.
Vanavond maar wel weer een late voeding geven, want wij zijn gebroken.

Groetjes,
Natasja
en
Anne (29 november)  

Hoi!

Even afkoelen .. pfff.. wat een hitte! Heerlijk!hihi!

Wij zijn gestopt met de 2300 uur fles toen Sam (nu 4 mnd) steeds slechter overdag begon te drinken en s avonds echt niet meer wakker wilde worden voor z'n fles! De eerste nacht sliep hij prima door, van 1900 tot 700 uur.. de tweede nacht werd hij wakker om 300 uur en we hebben hem toen een flesje van 120cc gegeven. De nacht erna sliep hij weer door.. die nacht weer niet, dus weer een klein flesje, nu 60cc. En daarna is hij nooit meer gekomen rond die tijd! Heerlijk! Ik voel me ook steeds meer mens nu.. was gebroken! Overdag krijgt hij nu dus vier flessen van 180/200cc. Het CB wees me er op dat hij nog wel recht heeft op 5 flessen.. tja; als hij wil mag het.. maar goed; hij vraagt er niet om, groeit goed enzo! Duss.. mama's; het komt goed! Kan inene zomaar lukken!
Ben benieuwd!

Groetjes, Margreet en Sam (13dec)

En, gaat het nog steeds goed bij diegenen die de laatste fles al hebben laten vervallen???? Ben benieuwd!!!
Her nog niet geprobeerd, was eigenlijk een perfect weekend ervoor geweest (mijn vriend had ook vrij)maar het is er eigenlijk gewoon niet van gekomen...
We zien wel..

Bij ons gaat het nog steeds goed hoor! Ook de derde nacht heeft ze heerlijk door geslapen. Vanmorgen om half 5 gaf ze een gil en om half 7 lag ze te kletsen. Toch weer in slaap gevallen en ik heb haar om 8.15 wakker gemaakt!
Heerlijk zo!
Sil

Terug
Bovenaan