fleur, alabama, moeska weerboven aan.

he meiden

zo maar weer boven aan zodat we elkaar niet hoeven te zoeken.

ik ga donderdag voor een echo en kijken hoeveel eitjes ik aan het maken ben en hoe ze het doen.

fleur sterkte morgen ik hoop dat ze u wel goed groeien met extra medicijen.

alabama. hoe is het nu met jou??

moeska>> al een tijd weer niks van je gehoort hoe si het met je??????

xxxxxxx natas

Hoi hoi,

Hier alles goed, ben weer volop aan de "drugs" haha. Heb eigenlijk geen last vd bijwerkingen, ben alleen aan het lijnen nu en er gaat geen gram af. Erg frustrerend!!

Fleur, inderdaad sterkte morgen en jij donderdag he Natas. Hoop dat je veel eitjes hebt!

he alabam.

ik ken dat wil eigenlijk ook wel wat kilotjes kwijt maar met die hormonen enz in je lichaam schiet het niet echt op dus ik laat het eventjes zitten.
kijk wel als ik weer ongi ben geworden hoe en wat en als ik dan oet wachten enz dan ga ik eventjes flink lijnen.

hoe ben jij aan het lijnen ik wil ws sonja bakker gaan doen.

fleur hoe is het afgelopen vandaag bij je?????

xxxxxxxxxx

hoi meiden,vandaag de 3e follikkelmeting gehad, het goede nieuws is dat de eicellen nu wel groeien. Alleen groeien er nu wel veel tegelijk,dus vrijdag weer terug voor weer een follikelmeting. Ik ben bang dat de IUI niet doorzal gaan omdat er teveel eitjes zijn. Ben benieuwd,we zullen het vrijdag weer gaan zien.
liefs Fleur

Ben bezig met de Weight Watchers. Ben niet echt veel te zwaar of zo, maar er is de afgelopen tijd wel een paar kilo bij gekomen die ik er graag af wil hebben. Ik heb echt een stok achter de deur nodig, vandaar de Weight Watchers.

Fleur, fijn dat het in ieder geval groeit allemaal, ik hoop voor je dat het allemaal wel door kan gaan!

Natas, succes en sterkte morgen, ben je er zenuwachtig voor?

hoi meiden,
ik moet morgen naar de gyn voor een echo,
maar ik ben zo beroerd.
Ik heb echt geen idee hoe ik er moet komen.
Help,weet iemand een middeltje tegen griep?

he fleur.
tegen e griep is niks tedoen dan uitzieken en desnoods paracetamol in te nemen.
maar wle goed dat je eitjes nu wel groeien dat is wel mooi, allen niet te hopen dat ze allemaal groeien want dan is het weer kkkkkk ivm niet doorgaan.
duim voor je dat je opknap en dat ze niet allemaal groeien.

noor ik wil kilotje of 5 kwijt liefs meer maar eerst da tmaar ds ga gauw starten, e hopleijk lukt het me met sonja bakker, me vader is ermee 20 kilo afgevallen dus mij moet het oo lukken toch.

ik heb dus ook me echo gehad en ja noor ik was giga zenuwachtig me mdr ging gelukkig mee.
maar bij mijn groeien ze dus ook niet zo. heb wel aan elke kant 4 zitten ook aan de kant van me endometritischcyste. Aan die kant 1 goei die dus wel redelijk groei maar de vraag is of ze die wel aan kunne prikken ivm die endometrisch.
Aan de re kant ook 4 stuks maar ook maar 1 die redelijk van maat was.
Dit viel dus flink tegen, met clomid moest ik juist weinig slikken, kwart tablet en nu meyt dit krijg ik hasst niks.
zaterdag weer terug komen en dan ws maandaag weer.
dus wordt nog erg spannend.
me mdr was erg positief misschien is dit wel heel goed vor je en heb je juist goeie eitjes,lief he!!!
zaterdag horen we dus weer meer... krijg de kribbels enz ervan.

zo me man inlichten die is tewerk.

xxxxxxx dank aan jullie

Terug
Bovenaan