fleur, alabama, moeska weerboven aan.

fleur:::

teneerste hoe is het met je?????? heb je het zh gered...

ten2e hoe was het met je eitjes???hopelijk niet allemaal gegroeid zodat de iui wel door kan gaan.

alabama: hoe is het met de "drugs", geen last van de bijwerkingen??

ik nm wel hoor ben echt qau humeur wisselvallend wordt gek van me eigen. stom he!!
slaap ook slecht, wil weten waar ik aan toe ben, dan is iui toch sorry als ik het zo zeg echt makkelijker. bij dit wet ik nu nog steeds niks en ben al bijna 5 wkn met hormonen enz bezig.
dus wil het weten grrrrrrr sorry voor dit meiden
ik weet dat iui ook zwaar.... heb er zelf 7 gehad jammer genoeg.

maar ik duim voor jullie allebei weer,
weet 1 van jullie hoe het met moeska is????

xxxxxxxxxxxxxxx natas

hoi natas,
kreeg net een telefooontje van de gyn (omdat ik het echt niet zag zitten om te komen).
Deze poging word nu gestopt,dus geen spuiten meer en dan wachten tot menstruatie weer op gang komt, dan gaan we er weer voor.
Aangezien man en ik allebei niet lekker zijn,zijn de omstandigheden toch al niet optimaal, dus lekker (?) uitzieken en weer opnieuw beginnen.

jij moet dus morgen weer,hopelijk word je daar wijzer van.
Sterkte voor morgen,liefs Fleur
ps ik heb moeska hier al een tijdje niet gezien

he fleur.

balen voor jullie met net als je zegt de omstandigeheden zijn niet helemaal goed dan..
sterkte ermee met de griep. ga goed uitzieken meis heb wel gehoort dat als j de griep het het dan 2 wkn kan durn voordat je de ouwe bent....

ja ik moet morgen weer heen ben erg zenuwachtig er voor, maarja kan er toch niks aan veranderen.

wij hebben een gezellig wkd voor de boeg, yrsa heeft al een koemelk allergie aar nu denk de kinderarts dat ze ook nog een fructose allergie heeft dat is fruitsuiker. Dus ze mag alleen nu nog aar water/thee z suiker, koekje, gewoon warm eten, broodje met hartig geen zoet meer, chips. geen snoepje meer, geen vrcuhtenlimonade, geen fruit. Dus je kan wel begrijpen dat het hier erg gezellig word. we hadden een toetje val van soja maar dt mag ze dus ook niet meer en dat was haar heilig dus.....
ze ging goed huilen toen ze het hoorde maar ze loop al 2 wkn met een dikke buik of ze 8mnd zwanger is ipv mama, echt stinkende ontlasting. dus we hopen dat dit gaat helpen.

maar jullie veel sterkte je dochtertje nog niet ziek???
mail morgen de uitslag wel.
xxxxxxxx

Fleur wat ontzettend balen dat jullie poging gestaakt is. Helemaal omdat je al een rustmaand had gehad toch? Hoop dat jullie snel weer beter zijn allemaal.

Natas ik hoop voor je dat het er morgen goed uit ziet. Kan me voorstellen dat het zwaarder is dan IUI, een poging duurt natuurlijk ook veel langer, meer hormonen etc. Sneu voor je dochtertje dat ze niets lekkers meer mag!

Ben vanochtend voor echo geweest. Twee eitjes, 1 van 16 mm en 1 van 18 mm. Moest vanavond Puregon en Orgalutran spuiten, dat laatste had ik nog nooit eerder gehad. Wat een rotspuit zeg, ik kreeg er helemaal uitslag van rondom de priklocatie. Maar ja, morgen Pregnyl en maandag inseminatie.

he meiden.

fleur balen da tje dochterjte ook ziek is maar zij lopen gelukkig wel altijd dor lijkt wel. nu voor jullie misschien wel k omdat als ze nu ook beroert voelen wat meer rsut nemen.

alabama.: Orgalutran?? waarom moest je dat nu opeens spuiten?? ik ken dat ook niet.
dus maandag inseminatie, dus erna kunnen we weer duimen voor je...

ik heb vandaag me echo weer gehad, aan de re kant nu al eentje van 18mm maar dat is er maar 1. Nu heb ik wel alweer 4 van 12mm en aan de re kant ook wel 2. Dus nu maandag weer terug komen en hopelijk zijn ze dan llemaal 18mm. Die ene die nu al 18mm is kunnen we ws als verloren beschouwen.
Maar ws donderdag de punctie. maar hangt dus af van maandag wordt dus spannend.
nu was me man mee maar maandag niet jammer genoeg.
Maar die moet donderdag dan vijr hebben en dan neemt dan vrijdag ook vrij lief he!!

meiden ik duim enz weer voor onsallemaal.
fijne wkd xxxxxxx

Orgalutran was omdat ik 2 eitjes had. Het remt je hormoon af dat zorgt voor de eisprong, zodat beide eitjes nog even konden doorgroeien. Dat is wat de gyn mij vertelde. GIsteravond de Pregnyl gezet en morgen inseminatie nr. 5.

Hoop dat het bij jou goed komt met je eitjes. En dat je snel de punctie en tp hebt. Sterkte met alles!

hoi meiden,
hoe is het?
Ik ben nog steeds niet helemaal beter,
dus toch nog maar niet aan het werk vandaag.
Vandaag ben ik 35 geworden,
helaas vanwege de griep alle visite afgezegd.
Ben benieuwd wanneer mijn eisprong komt,
ik heb geen otrivelle hoeven spuiten,
omdat ik (vanwege de griep) toch niet geinsemineerd ga worden deze keer.
Het word dus een verrassing wanneer ik ongesteld ga worden deze maand.

Hoi Alabama,vandaag wel een inseminatie voor jou, en dan weer afwachten!! Succes weer.

En dikkidik,voor jou vandaag ook een spannende dag dus. Hopelijk zijn de eitjes groot genoeg,zodat je later deze week de punctie krijgt!

dikke knuffel voor jullie,
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan