fleur, alabama, moeska weerboven aan.

he fleur.
Gefeliciteert met je verjaardag ondanks je ziekte fijne dag/avond gewenst.
oooo spannend wannner je dus je ongi krijg.
duim voor je zelf aan het klussen geweest of niet??

alabama: duim weer voor je.....

ik heb vandaag mijn echo weer gehad, nu opeens meer eitjes erg apart en dus woe weer terug komen. e dan ws vrijdag de punctie....
dus als alles goed is echt dze wk de punctie, het wordt echt de ze wk vrijdag of zaterdag ik hoor het woe...
ern ja dan maar weer afwachten hoe en wat de eitjes doen.

xxxxxxxx

kkkk wordt net door zh gebeld ik moet morgen al terug komen want de waarde in bloed is hoger dan wat ze met de echo zagen. wat het preces in houdt vraag da tme niet ...maar me vermoede is dat ze bang zijn voor overstimulatie ofzo iets.
nu heb ik dus helemaal de kriebels, brrrrrr
me man net geregeld dat hij vrijdag en maandag vrij si moet hij ws anders dgn vrrij.

spannnend....

xxxxx

he gatsie dikidik,
dat ze niet even zeggen waarom je eerder moet komen.

Deze maand beschouw ik maar als verloren,wegens griep geen energie voor s*x.
Kom net van de dokter vandaan,blijkt toch bronchitis te zijn,dus pufje meegekregen.
Deze maand gaat het hem niet worden voor ons,eerst maar mijn energie gebruiken om op te knappen!Voor vanavond lekker een gebakje gehaald,dus dat word smikkelen saampjes.

Meis,laat morgen even weten hoe het was?!
Sterkte,
liefs Fleur

Hey dames - ik leef nog:)!
Ik ben een weekje voor mijn werk weggeweest en vandaag weer terug gekomen. Het was super en heb volop genoten! Wel mijn ovulatietesten meegenomen en geen eisprong kunnen traceren wel van alles gevoeld..... Denk dat het deze maand niks meer gaat worden.

Fleur, mijn vriend is ook behoorlijk ziek geweest. Het heerst enorm allemaal.

Natas, ik ben een beetje jouw verhaal kwijt. Begrijp ik het goed dat jullie nog een heel jong kindje hebben? Was dit en spontane zwangerschap?

Alabama, alles goed gegaan vandaag?

xxx

he moeska,
gelukkig dat je nog leef...hihihi
balen dat je geen eisprong heb kunnen traceren misschien deze wk????

ik heb een dochtje van bijna 4 jr in april wordt ze 4. dus heel jong is ze niet meer, laat haar da tmaar niet horen want ze is groot..... maar zij is na een hsg spontaan gekomen, ze konden niks vinden maar 2mnd na de hsg was ik wel zwanger. waren toen ook al 2 jr bezig voor dat zij werd geboren.Nu dus alweer dik 3 jr bezig voor een 2e. Nu ook weer hsg gehad weer niks kunnen vinden.
nu al 7 iui's achter de rug, ze zijn er nu wel achter dat ik endometritus heb aan me li eierstok zit ook een cyste aan.
en zit dus nu voor me eerst ifv maa dt gaa tniet helemaal zolas we hadden gehoopt.
ben u dus erg bang dat het wordt afgeblazen en ik dus 5 wkn voor niks heb lopen spuite enz. en geestelijk is het zo zwaar, me man probeer zo goed als hij kan me te steunen maar zegt ook voor jou is het ws zwaarder ivm spuiten en alle onderzoeken. dan voor mij.

nu moet ik morgen het maar weer afwachten, hopelijik krijgen we goed nieuws en kunnen plannen voor de punctie einde deze wk....

xxxx natas

Hoi,

Fleur nog gefeliciteerd met je verjaardag! Het zit allemaal niet mee deze maand, je hebt zelfs je verjaardag niet kunnen vieren. Maar, je volgende verjaardag zit je misschien wel met een klein babietje op schoot!

Moeska, welkom terug! Hoe lang moeten jullie nu eigenlijk zelf proberen totdat ze in het ziekenhuis gaan "meehelpen"?

Natas, ik hoop dat het toch allemaal nog doorgaat voor jullie. Zou inderdaad wel een hele grote teleurstelling worden anders.

Ik had gisteren de inseminatie. Zat ik in de wachtkamer met mijn buisje zaad, vergat de gyn mij gewoon en liet een stel voorgaan. Ik helemaal in de zenuwen, maar gelukkig was hij snel klaar met ze. Dus nu maar weer afwachten of het gelukt is.

dank je wel alabama,
en wie weet dat het dit jaar goed gaat komen.wat raar dat hij je vergat, zit je dan!! Nu maar weer afwachten voor jullie!

moeska,fijn dat je er weer bent. hoe gaat het met je?

dikkidik,succes vandaag,ben benieuwd hoe het met je is.

fijne dag allemaal,Fleur

he meiden.

alabama. jeetje dat is raar dat hij jou vergeet, je zal wel raar hebben zitten kijken, kan ik me helemaal voor stellen.. en ja de zenuwen zullen ook wel door je hele lichaam gegaan zijn.. we gaan weer 2 wkn duimen voor je.

fleur: knap je langzaam alweer op.....??

ik heb me echo gehad en heb zoiezo 10eitjes die er goed uitzagen zei de gyn. en ws zijn er echt wek een stuk of 6a7 top. me bloedwaarde dat hij zo hoog was komt ws door me cyste, over een 15min mag ik weer bellen. en dan horen we of we donderdag of vrijd ag de punctie hebben brrrrrr. spannend wordt het nu toch wel. had vanmorgen wel giga de zenuwen want ze hadden eht ookal vandaag alles afkunnen blazen als ik opeens giga veel eitjes had. Maar dat is het dus niet joepie.
dit was de K gyn maar vandaag was ze wel aardig gelukkig maar.

ik laat het jullie stra

Terug
Bovenaan