Hoi Carina, ik snap dat jullie enorm zijn geschrokken, wat een domper. Aan de andere kant is het ook wel erg fijn dat ze het nu al hebben gezien, want nu kunnen er voorzorgsmaatregelen genomen worden door bijv. antibiotica aan jullie kindje te geven als het geboren wordt en dan hoeft het niet eerst ziek te worden, voor ze erachter komen dat er misschien een nierafwijking is.
Bij het zoontje van mijn zus hadden ze precies hetzelfde geconstateerd bij 36 weken zwangerschap uit mijn hoofd gezegd. Hij heeft kort na de geboorte een aantal onderzoeken gehad in het Sophia in Rotterdam en is vanaf de geboorte aan de anti-biotica gemoeten. De anti-biotica was preventief en door de regelmatige controles is gebleken dat de nierafwijking vergroeid is en nu is hij helemaal medicijn-vrij en het gaat hardstikke goed met hem.
Hou je taai en heel veel succes morgen in Rotterdam.
Groetjes, Pleun
Bij het zoontje van mijn zus hadden ze precies hetzelfde geconstateerd bij 36 weken zwangerschap uit mijn hoofd gezegd. Hij heeft kort na de geboorte een aantal onderzoeken gehad in het Sophia in Rotterdam en is vanaf de geboorte aan de anti-biotica gemoeten. De anti-biotica was preventief en door de regelmatige controles is gebleken dat de nierafwijking vergroeid is en nu is hij helemaal medicijn-vrij en het gaat hardstikke goed met hem.
Hou je taai en heel veel succes morgen in Rotterdam.
Groetjes, Pleun