flink geschrokken...

Jee Carina, wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je, je er zorgen om maakt. De kans dat er niets ernstigs aan de hand is, is vele malen groter, maar het feit dat er iets kan zijn maakt je toch al ongerust denk ik...
Ik hoop dat het wachten op de uitslag je niet te lang duurt en je je niet teveel zorgen maakt!

veel liefs Mickey

Carina,

Spannende tijden dus voor jullie! Ik hoop dat de gyn jullie vrijdag al wat meer info kan geven en dan maar wachten op de uitslag van de punctie. Ik wens jullie heel veel sterkte, want als je op  zo'n uitslag moet wachten duurt dat altijd lang. Moet je trouwens straks ook in Rotterdam bevallen, of mag dat ook in een ziekenhuis bij jullie in de buurt?

Liefs!

hoi hoi

gelukkig mogen we gewoon hier in een ziekenhuis bevallen!
we moeten er wel rekening mee houden dat er in ieder geval 48 obeservatie bij komt, en we dus moeten blijven.
dus ben nu aan het bekijken wat er dan allemaal mee moet. en wat mijn vriend mee kan nemen naderhand nog.

het is even een flinke schrik, maar we proberen maar zoveel mogelijk van het positieve uit te gaan.

groetjes

Hoi Carina,
Wat een verhaal zeg, kan je je nog ontspannen?
Probeer het los te laten en maak je niet te veel zorgen
ook al snap ik het wel dat je dat doet.
groetjes Miranda

Hey Carina,

Jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn!!!
Kan me goed voorstellen dat dit effe een flinke domper is.....
Gelukkig zijn ze er voor de bavalling achter gekomen en krijgt jullie Gupje gelijk de beste behandeling die het zich kan wensen....

Ik hoop natuurlijk op een hele goede uitslag van de test en voor jou dat de pijn van de punctie snel wegtrekt.
Rustig aan!!

Sterkte en veel liefs
Linda

Jeetje Carina wat een verhaal.

Gaat het alweer wat beter met je buik? Lijkt me ook niet niks zo'n punctie.
Nu afwachten dus... wat spannend.

Die laatste weken zijn al een spannende periode, voor jullie helemaal nu!

Hopelijk krijg je over die punctie goed nieuws...

Rust maar goed uit, maar ik kan me voorstellen dat je die laatste weken anders had willen besteden!

Succes, en we horen het wel van je.

Elise mv Merel en ? (36 wkn)

Hoi Carina,

Kan me voorstellen dat je goed geschrokken was zeg. En ook niet fijn dat je nu niet thuis mag bevallen en in het ziekenhuis moet blijven naderhand. Maar .... Als je straks met een gezonde zoon of dochter in je armen ligt.....

Heel veel succes met het wachten op dat moment. Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat.

na gisteren een emotionele dag gehad te hebben (je moet toch alles even verwerken), gaat het vandaag stukken beter.

we proberen zoveel mogelijk uit te gaan van het positieve en Gupje laat zich zo vaak even voelen alsof ie wil zeggen.. joh maak je niet druk! met mij is alles goed!

mijn buik is weer helemaal hersteld van de punctie. gisteren was het op de palats waar geprikt was nog wat beurs, maar dat gevoel is nu eigenlijk ook wel weg.
ook had ik gisteren nog veel harde buiken.

ik laat morgen weer even weten hoe het bij de gyn was..

Terug
Bovenaan