Forum hoppers - deel 2

Heeee Jose, ook weer even hier. Leuk zeg. Voor  jullie kan het ook elk moment gaan gebeuren nu he. Spannend zeg. Fijn dat de bloeddruk stabiel blijft, dat is toch een hele geruststelling he.  Ik wens je alvast  veel geluk hoor en een voorspoedige bevalling.  

@ S, jemig meid, ik heb geen flauw idee of  het gerommel al een voorteken  kan zijn. Ga  gewoon relaxen voor zover dat lukt en dan merk je het vanzelf. Vroeg of laat ga je toch echt bevallen  haha. Lastig he  om nog af te moeten wachten als je het zo graag wilt.

@ Marije, gaat het nog met je?  Nog geen gerommel? Oh ja ik wilde je nog vertellen dat ik geen foto van de wieg hoef te plaatsen. Ik heb in middels de stof besteld een paar dagen geleden en wat jij zei  daar heb ik al heel veel aan gehad. Die  mevrouw die  me gaat helpen die gaat het nu gewoon helemaal doen haha. Ze heeft al heel veel wiegjes aangekleed en voor haar is het geen enkel probleem. Ik heb al verteld hoe ik het hebben wil dus dat komt in orde. Het matrasje is ook in de maak dus alles lijkt goed te komen. Nog bedankt voor het meedenken! En dat geld ook voor Carina trouwens haha.  

Jullie hadden het gisteren over borstvoeding he en de kilo's na de bevalling. Ik moest aan mezelf denken en helaas gingen bij mij de kilo's er helemaaaal niet af met bv. Ik was bij de eerste ongeveer 25 kg aangekomen. Ik ging van 58kg naar....pfff maat nijlpaard. En dat kreeg ik er dus echt niet af met bv.  En aan eten had ik heel veel behoefte met de borstvoeding. Ik voelde me in het begin vooral voortdurend flauw. Maar  dat  komt natuurlijk ook grotendeels door de bevalling in het begin, dan moet je gewoon aansterken en kan je ontzettende honger hebben.  

Ik hoop dat het dit keer gewoon makkelijker er af gaat. Aangezien ik niet al te veel ben aangekomen zal dat niet zo'n probleem moeten zijn lijkt mij.

Gisteren is de kraamzorg  bijn ons thuis  geweest.  Wat was dat leuk zeg. Mijn vriend stond ook onverwacht voor onze neus. Die was gewoon aan het werk maar kon het niet laten en wilde er zijn als de kraamhulp kwam. Echt wel leuk. We hebben  alles doorgenmomen en alles lijkt in orde. Ik heb nog wel een lijstje met dingetjes om aan te schaffen en daar gaan we dit weekend achteraan. Meiden,  zelfs ik krijg nu zin in de bevalling haha. Als alles maar gewoon op zn plekje valt dan krijg je toch uiteindelijk die rust van binnen....blijkt!  

Nou ik ga nog wat doen hier want ik voel me redelijk goed vandaag ondanks een rottige nacht met veel kramp pfff.  

@ Keesje, heb je het al aan iedereen verteld inmiddels? Hoe voel je je meid? Ga je lekker shoppen voor  positiekleding etc? Ben zo benieuwd.  

Groetjessssss en tot laterssssss  

hoi,

@Sabine, spannend he: is dit het nou.... of toch niet?!??!
Zelfs nu ik voor de 3e keer dit stadium bereik vraag ik me dat ook afentoe af hoor. Gisterochtend erg druk met gerace van school naar zhuis (controle orthoptist en oogarts voor de jongste), naar huis, naar school etc  en heb de hele verdere dag een onrustige buik gehad. Harde buiken die afentoe ook gevoelig werden.... maar dat is uiteindelijk ook weer weggetrokken en toch ga je denken 'zou het?'.
En dat gevoel 'straks is er een echte echte echte baby'  en dat zo 'raar' vinden.... zelfs bij kindje 3 blijft het soms moeilijk voor te stellen hoor. Ben ook zo benieuwd hoe de jongste het gaat vinden. Laatst bij school viel een ander kindje bijna en die hees zich op aan mijn broek staat hij daar 'dat is mijn mama'... oeps dat kan nog wat worden .

@Petra, wat fijn dat het helemaal goed komt met de wieg, matras en bekleding. Jullie uk krijgt straks vast een heerlijk bedje om in te slapen. Wat voor soort stofje is het geworden? Enne... wel een foto van als het klaar is he!

@José, fijn om te horen dat het met jou ook allemaal goed gaat en de bloeddruk goed blijft. Ook nog maar eventjes he!

Hier gaat het nog steeds prima, waggel me een eind door de week heen haha.
Vanmiddag gaat de jongste even naar oma, gezellig samen bollen planten in de tuin en dan ga ik met de oudste de stad in. Even 1 op 1 tijd met hem, komt er sinds hij naar school is niet al te vaak meer van. Ga nog even stofje halen voor kussens onder zijn bed (heeft een halfhoogslaper met speelplek eronder). Die steken nogal af bij de kleuren van zijn kamer en had laatst iets leuks gezien, dus even kijken of hij dat ook vindt... ja kleuters hebben een eigen mening . Dan ga ik daar vanavond mee aan de slag, heeft hij ook echt iets nieuws voor op zijn kamer voordat de baby er is. Nog even wat drinken samen denk ik en dan lekker het weekend in.

Nou ga nog even niksen en dan zo weer richting school.

groetjes,
Marije

Hallo allemaal! Zijn jullie al gebarsten, van nieuwsgierigheid dan he?
Nou onze Sarah Fenne is dus op dinsdag geboren, is keurig tot het laatst blijven zitten. Om 9:48 is ze geboren 3420 gram en 50cm. Direct aan tien op de apgar en alles is nog steeds goed!
Manlief zag computeren niet zo zitten, hij heeft elke dag gependeld naar het ziekenhuis en naar huis, hij zag het (jammer genoeg maar wel zeer begrijpelijk) niet zitten om bij mij te slapen. Nou ja vandaag thuis gekomen dus dan type ik jullie lekker zelf.
Is allemaal heel goed gegaan, keizersnede is best heftig voor je lijf, maar eigenlijk vind ik het ook wel meevallen hoor. Mocht vandaag al naar huis.
Haha wat ik erg vind is mijn borsten, die zijn vannacht volgeschoten AU! Afbinden die hap. Zonde van al die melk. Maar ja wat niet mag dat mag niet, ze drinkt de flesjes helemaal leeg dus het gaat goed!
Ik ga morgen wel bij lezen allemaal! Leuk.
Voor alle dames die binnenkort ervoor gaan: zet m op!
Ik ben zoooooooooooooooooooooo gelukkig!

Liefs
D

OOOOH DATTIG GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!!!!!!
wat een mooie naam, Sarah Fenne!!! en..is ze mooi? fotooooo's!! heeft ze haar? en lijkt ze op jullie?? hoe is het, om zo je eigen babydochter in je armen te houden?
fijn dat alles goed is gegaan joh! dan was je toch nog lekker snel aan de beurt he, fijn!   hoe voel je je verder lichamelijk? kun je al wat of legt zo'n keizersnede je helemaal plat? zeker wel fijn om weer thuis te zijn?
irritant van je borsten! waarom mag je ook alweer geen voeding geven? iets met medicijnen toch?
nou, ik heb regelmatig aan je gedacht hoor, afgelopen dagen! was zo nieuwsgierig!! en... had jij nou een voorgevoel dat het een meisje was? of was je helemaal blanco?
geniet ervan joh, met je MAN en je DOCHTER!!!

groetjes!
sabine

Dattig

Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn om te horen dat alles goed is.
Ik wens jullie al het geluk en gezondheid toe!

Wat een prachtige namen heeft je dochter. En inderdaad... foto's!!

groetjes, keesje

hoi allemaal,

dattig wat ontzetttend mooi nieuws....een dochter. van harte gefeliciteerd.
hoe voelt dat nou om mama te zijn? lijkt mij fantastisch,maar wij moeten nog ff wachten. twee tot vier weekjes.fijn dat alles goed is verlopen en dat jullie weer thuis zijn.
geniet er maar van.
nou moeten wij nog dames. wie zal er als eerste aan de beurt zijn?
iedereen een fijn weekend en tot gauw.
jose

Hey D, gefeliciteerd meid. Wat leuk joh, Sarah Fenne wat een prachtnaam. Zo romantisch ook. Mijn dochter zei dat ze Sarah als meisjesnaam heel erg mooi vond. Ze kijkt een serie op tv waarin een Sarah de hoofdrol speelt en ze is er sindsdien helemaal weg van. (ik ook en had dat ook in gedachten eerst haha) toevallig.

Wat fijn dat je je zo gelukkig voelt. Het is wat het dat ouderschap. Hoe voelt je man zich? Is ie ook helemaal in love met zn kleine dochtertje? Hoe is het met je lijf? Het lijkt me zo zwaar na een keizersnede maar je klinkt wel erg opgewekt iig. Heerlijk dat je weer thuis bent meid, lekker genieten nu he.

Liefs Peet enne oh ja....ik roep hetzelfde hoor FOTO'S!!!! hihi

Terug
Bovenaan