Forum hoppers - deel 2

wat leuk zo'n 10 minutengesprek!! lijkt me maar raar idd, dat je ineens een groot deel van je kinds belevingen niet live meemaakt. oe ik weet nog wel dat ik altijd heel zenuwachtig was als m'n ouders naar 't 10 minutengesprek gingen haha!!

hoe kondigden bij de ervaren moeders de bevallingen zich aan?? ik ben echt zooo nieuwsgierig!! heb een beetje gerommel in m'n buik en een beetje harde buiken die ik al heel lang niet heb gehad. maar dat kan natuurlijk ook heel goed komen door m'n shopdag van vandaag... oooh ik kan me gewoon echt NIET voorstellen dat er binnen nu en korte tijd ineens een echte echte echte baby in ons leven is en blijft!!! waaaaaah!!

okee en nu weer rustig. haha!

groetjessss

@ keesje... wat houden ze je weer in spanning zeg! maar net als marije denk ik dat ze slecht nieuws niet via de post doen. dat is toch niet menselijk?
ik ga voor je duimen morgen! laat je het weten zodra je meer weet!

ennuh.. de trap was inderdaad mijn klusje! maar die is nu al een heel eind klaar. hij is lichtgrijs en de stukjes waar je loopt (waar ze normaal weleens die tredes plakken), die worden antraciet grijs. dat   is mijn klusjes voor morgenmiddag denk ik.

@ marije.. spannend je eerste 10 minuten gesprek.
ik wee tnog goed dat ik voor het eers al die ouders bij me op gesprek kreeg.. en als ik me dan bedenk dat ik over 5 jaar zelf zo'n gesprekje krijg.. vreemd hoor!
kan me nog niet voorstellen dat ik straks als ouder op een sachool kom en niet als leerkracht.

@ sabine.. heerlijk nog ff de stad in. heb je nog wat gekocht?
ik weet ook niet hoe een bevalling begint. hoop er straks alles van te lezen van jou! haha.. als schijnt het ook bij iedereen anders te zijn.

vanavond gaan we koffieleuten bij een stel bij ons in de straat. daar hebben we sinds kort best veel contact mee, want zij is ook zwanger. een maandje later uitgerekend dan dat ik ben. dus je kan wel bedenken waar de vrouwen het weer over gaan hebben! haha en de mannen... die gaan het vast over klussen hebben. want zij hebben hun huis ook helemaal opgeknapt net als dat wij daar nu mee bezig zijn.

morgen ga ik waarschijnlijk voor het eerst naar zwangerschapszwemmen! samen met die buuf! heb er zin in!

groetjes en fijne avond!
ennuh.. als het begint sabine. wel een gil geven hier he!!!!
hihihi

haha Sab, dan moet je tussen de weeën door maar even komen kletsen hihi. Ik zie het al voor me. Maar we willen het eeeeeecht wel weten als je begint hoor. Superspannend he. Ik vind je er zo relaxed onder. Net als Marije, ik wou dat ik dat was. Ik zit hier heel rustig en laat het over me heenkomen maar heb alle doemscenario's al voor ogen gehad hoor. Al maanden pfff. Eigenlijk vanaf de positieve test dacht ik nee he ik moet weer bevallen, wat jammer dat dat erbij hoort. Maar goed. Nu zo tegen het einde begin ik me er maar aan over te geven want een keus is er niet. Dat kleintje wil ik graag maar die hele bevalling mogen ze van mij schrappen. Zo ik heb gesproken haha.

@ Keesje, ik duim voor goed nieuws voor jullie. Wat raar dat ze niks konden zeggen aan de foon. Dat heb ik nog nooit meegemaakt zeg. Als je toch zelf belt, waar slaat dat nou weer op pfff. Nah ja....nog heeeeeel eventjes wachten. Hopelijk komt de post vroeg bij jou?

Tot laterssssssssss, ff de kids naar bed brengen

Hoi meiden,

Helaas werkt het in het emc zo dat je goed of slecht bericht gewoon per post krijgt. En pas 2 dagen daarna krijgt de vk dezelfde brief.
Ik baal ook dat ze niets wilden zeggen, maar ja, aan de ander kant, wie zegt dat ik ben die ik zeg dat ik ben. Of misschien willen ze voorkomen dat mensen toch verkeerde informatie horen. Geen idee.
Het is gewoon zo spannend. Nu blijf je zo half zwanger: je kunt je er niet aan overgeven. Je kunt het nog niet uitschreeuwen.
Ik zal blij zijn als het morgen is, de post komt tussen 1 en 2 meestal. Dan weet ik gewoon of ik zwanger blijf of niet. Hopelijk slaap ik een beetje en morgenochtend ga ik wel wat schoonmaken, daar heb ik een gloeiende hekel aan, maar het leidt wat af.

Enne, zodra je een wee voelt, meldt het hier he? Kunnen we mee puffen in gedachte!

groetjes en ik meld me zodra ik wat weet morgen,

keesje

goedemorgen!
keesje trek je het nog een beetje?
ik heb heerlijk geslapen en ben nu super lui. afspraak van vanmorgen gaat niet door dus ik ben heerlijk thuis vandaag. ik heb allemaal leuke naai ideeen dus ga lekker knutselen straks. heb gisteravond een muziekdoosje gemaakt waar ik helemaal trots op ben haha!
hoe gaat het met jullie?
groetjes!

Terug
Bovenaan