Forum hoppers - deel 2

Oh wat een heerlijk nieuws. Eindelijk!!! Je hebt zeker wel een rondedansje van vreugde gemaakt he haha...Jippieeeeee!

Geniet van je zwangerschap meid, nu kan je vooruit gaan kijken. Wat ga en wil je nu allemaal eerst doen? Lekker plannen gaan  maken nu he

Groetjes en liefs Peet

aarrggghhh zit ik hier net een hele reactie te tikken... alles weg .

Maar wat een geweldig goed nieuws Keesje!!!!
Het is jullie zo gegund en ik hoop dat het echte genieten kan gaan beginnen en je nu 'echt zwanger' bent voor je gevoel. Laat de buik maar komen, pos.broeken uit de kast en gaan met die banaan.
Oh vind het zo geweldig voor jullie, heerlijk dit soort nieuws.

Was nog een heel verhaal aan het tikken, maar dat komt vanavond nog wel weer.... geen zin om alles weer overnieuw te doen

groetjes,
Marije (39 weken)

joepie!
nou keesje.. nu mag je het eindelijk van de daken schreeuwen!!
gefeliciteerd emt deze goede uitslag!

ik ben vanmiddag op de fiets naar de markt gegaan. lekker veel verse groente en vitamientjes gehaald. en wat denk je.. nu heb ik me toch een partij zin in friet!
ik denk dat de groentes een dagje opschuiven.....

vanavond naar zwangerschapszwemmen. ben benieuwd! heb vanmorgen mijn bikini even gepast en dat gaat goed met die dikke buik erbij. heb ik toch een goede uitgezocht deze zomer! was namelijk erg bang dat het niets zo worden en ik als nog posititebadkleding moest gaan halen. maar tot nu toe gaat het goed!

tot morgenmiddag! want 's morgens mag ik weer een ochtendje met kleuters werken!

pfff waar blijft de tijd! weer een dag voorbij! en wat heb ik gedaan? thuis gerommeld, naar de stoffenwinkel geweest, toen was ik moe en heb ik 2 uur geslapen. ongelofelijk. nouja, de avond is er ook nog gelukkig, maar dan ben ik steeds zo weinig waard. tenminste...na die 2 uur slaap van net... haha!

jullie een goede dag gehad?
keesje al aan het wennen aan het goede nieuws en aan het feit dat je toch echt echt echt hartstikke zwanger bent?!!!

even speculeren.... denken jullie dat dit voortekenen kunnen zijn? m'n gevoel zegt heel sterk dat de baby uiterlijk dit weekend komt... ik heb vanmiddag geslapen en voel me nu helemaal niet top. heb dus wel heel rustig gedaan, maar heb nu weer de hele tijd harde buiken. en de baby beweegt sinds gisteren heel veel. that's it.
ach ja, je kunt speculeren wat je wilt maar het zegt toch niets. maar toch... even kijken wat jullie ervan zeggen haha!!

hoi meiden,
daar was ik weer.....
hier is alles goed,vandaag 38 week. zijn nu echt aan het aftelllen.
bloeddruk blijft nu stabiel.
@keesje: wat ontzettend goed nieuws. en nu  heerlijk genieten he!
ben zo benieuwd hoe het met dattig gaat. maar dat horen we binnenkort wel.
zo te lezen gaat het met de andere dames alllemaal zijn gangetje.
tot gauw.
groetjes jose.

Terug
Bovenaan