Forum hoppers - deel 2

he meiden,
even een ego berichtje van mij. Kijk hier echt te weinig. Misschien is hyves toch een goed idee. mijn hyves is: http://pietjepatries.hyves.nl

Zag dat Nikki behoorlijk ziek geweest was, gelukkig gaat het weer wat beter. Hoe is het verder met iedereen?

Ik ben vandaag alweer 26 weken. Heb nog minder
dan 100 dagen te gaan, joehoe. Ben in die zin ook wel meer ontspannen,
maar schrik nog wel bij ieder krampje. Gelukkig zijn dat er niet
zoveel. Ik weet eigenlijk niet of ik harde buiken heb. Dit schijnt geen
pijn te doen toch? Uk komt als ik lig soms helemaal tegen mijn buikwand
aan liggen, dit voelt niet altijd even prettig en mijn buik is dan wat
hard, maar omdat ik dan rustig lig, is het geen harde buik. Als ik loop
voel ik dit ook wel, maar of het dan uk is die tegen de buikwand aan
gaat liggen, of een harde buik, geen idee eigenlijk. Maak me er geen
zorgen over, dus zal het wel geen harde buik zijn.
Ik heb
momenteel nog maar een beetje last van mijn bekken. Dan voornamelijk
aan de uiteinden van de botten van mijn bovenbeen. Die aanhechting is
gevoelig. Dit voel ik voornl 's nachts. Slaap nu met zo'n
voedingskussen, dit lijkt wel te helpen, al blijft het s nachts pijn
doen. Van maagzuur heb ik af en toe last. Voornamelijk als ik ga
zwemmen, weet niet of ik dat nog lang vol ga houden, want heb er dan
echt heel de nacht last van, terwijl ik er verder maar heel even last
van heb.
Verder heb ik genoeg energie, afgelopen weekend gewerkt en
heb weer veel gedaan. Na de verhuizing heeft nog niet alles een plekje
en met mijn nesteldrang, is het lekker om dingen op te ruimen (haha kan
ik ook hebben als ik niet zwanger ben hoor)
Nog 8 weken werken, het
aftellen begint. Heb al geregeld dat ik geen weekenden meer hoef te
werken. Heerlijk, voel me daar nu wat schuldig over, omdat het dit
weekend zo goed ging, maar voor hetzelfde geldt, krijg ik weer meer
last van mijn bekken en lukt het een volgende keer niet. Ook al
geregeld dat ik na mijn zwangerschapsverlof 8 volledige weken
ouderschapsverlof opneem. Ben dan thuis van 7 april tot 20 september,
heerlijk! Laat het maar een mooie zomer worden!
Mijn buik groeit ook
gestaag door. Alle kilo's zitten ook op mijn buik, alle 5... Vind hem
zelf niet enorm als ik naar beneden kijk, maar van opzij, of van foto's
is hij toch groter dan ik soms denk. Het wordt ook wel tijd dat hij de
breedte een beetje ingaat, geen idee hoe het anders allemaal moet gaan
passen. Heb nu al beurse gevoelens bij mijn ribben en maag en geloof
dat uk er nog niet eens tegenaan trapt..
Over 2 weken komt mijn
kamertje, helemaal zin in. Ook hebben we al een kaartje uitgezocht,
helemaal leuk. Wil nog wel naar de 9-mnd beurs en daar mijn buik laten
beschilderen. Als dat mooi wordt, wil ik dat misschien als kaartje,
maar degene die we uitgezocht hebben, vind ik ook helemaal leuk! Nu
alleen nog een naam....
haha nou een heel verhaal, maar jullie zijn weer op de hoogte,
liefs
Patricia mama van Bas*

Hey Pat wat leuk dat je hier ook weer eens bent. Vroeg me al een tijdje af hoe het er voor stond met jou en de beeb. Goed dus allemaal.

Het is geen gek idee je ook bij onze hoppers te voegen op hyves. We hebben onze eigen hyve dus niemand die meeleest. Echt wel leuk hoor. We proberen Keesje en Wanda ook al een tijdje mee te krijgen haha. Inmiddels is als laatste Yvette daar ook bij gekomen dus wel leuk als jij er ook bent meid.

26 weken alweer, wat vliegt de tijd zeg. Ik vind het heel fijn dat het goed met je gaat ondanks af en toe wat bekkenpijn heb je dus niet veel te klagen wat kwaaltjes betreft. Geweldig hoor.

Nou tot hyves he, ik ga je direkt even opzoeken nu!

Groetjessssssss

@ Wanda, hoe gaat he met nikki inmiddels? Heb je al een foto? Kom gauw bij ons op hyves kletsen want we missen je hoor.

@ Keesje, hoe staat het er mee? Ook voor jou de vraag...heb je een foto? van je buikie? haha. Ben zo benieuwd.

Nou...meiden...even ter info voor jullie...Carina ligt in het ziekenhuis met een hoge bloeddruk en die houden ze daar deze week, ukje gaat geboren worden. Erg leuk en spannend dus.

tot gauw maar weer
Liefs Peet

Hoihoi

Goh Patricia wat schiet het alweer op zeg. Leuk! Geniet er maar van hoor, haha hoewel ik nu echt ook niet anders doe dan genieten vond ik het zwanger zijn zo speciaal....
Wanda: jee wat heftig allemaal. Hoe gaat het nu? Pff nou maar hopen dat jullie het ergste hebben gehad en dat het ook maar meteen alles is joh, geen enge dingen meer! Ik denk aan jullie.
Alles gaat goed met mijn kleine meid, vind haar helemaal zo klein niet meer :) Ben alweer aan het werk (wat een heerlijkheid zo'n lang verlof Patricia), nieuwe baan dus dubbel wennen. Maar ja het heerlijke aan werken: thuiskomen én de weekenden (die hoef ik nooit te werken) én de vakanties niet te vergeten, werk sinds kort op een school dus nu heb ik ook nog volgende week vakantie, was is het leven toch zwaar.

Sterkte, veel plezier en ook nog succes voor iedereen,

liefs D

Hoi meiden,

Hoe staat het er hier voor met jullie?

Wanda hoe gaat het? We willen heel graag weten hoe die kleine het doet en hoe het met jou is natuurlijk.

Keesje waar zit je meid, hoe vordert het allemaal? Voel je je goed? Ik ben zo benieuwd en wij allemaal hier.

We zijn hier niet zo vaak meer omdat we natuurlijk op hyves kletsen. Hopelijk gaat alles goed!

Groetjes en liefs Peet

Hoi allemaal,

ik zit hier inderdaad ook niet veel. Ik zit af en toe op het meiforum.

We zijn net een weekje weggeweest. Het was vrijdag 2 jaar geleden dat onze zoon overleed en het is prettig om de dagen ervoor gewoon lekker weg te zijn en van elkaar te genieten.
ik ben inmiddels 30 weken, vanaf morgen zit ik in de ziektewet. Het lijf is op, veel pijn in mijn bekken, oververmoeid lichamelijk en geestelijk. Ik hou veel vocht vast dus zijn m'n vingers stijf en doen ze zeer. Qua kilo's hoor je me nog niet klagen, nog maar 4,5 kilo erbij. Moet morgen wel naar de vk, dus wie weet wat de weegschaal aangeeft. Maar ik ben wel voorzichtig met wat ik eet, want m'n maag speelt snel op.
Babykamer is zo goed als af. Ik wil van de week beginnen met het wassen van alle kleertjes en nog 2 dekenhoesjes naaien voor de wieg. Dan is het allemaal maar af. Met al dat vocht ben ik niet gerust op m'n bloeddruk, die zorgde de vorige 2 keer ook voor problemen op het eind en zou dat nu ook gebeuren kan alles maar klaar zijn toch?
Nou dit was het denk ik wel. Om mij heen alleen maar kennisjes/ collega's die ruim na de 40 weken bevallen, ik hoop dat me dat toch bespaart blijft, maar ja, dat weet je niet van te voren.

groetjes allemaal, ik ga maar eens proberen te slapen en vanaf morgen: rust nemen.

groetjes, keesje

Hee Keesje,

Wat naar als je zo je laatste weken door moet komen zeg. Ik hoop maar dat je bloeddruk normaal blijft!

Was het wel leuk jullie weekje weg? 2 jaar geleden alweer? Tjonge, het zal voor jullie nog wel net gisteren lijken zeker? Een emotionele tijd weer voor jullie.

Zeg meid, kom je ons nog vergezellen op hyves? Als je straks niet meer werkt heb je mooi de tijd om dat eens helemaal uit te vogelen. het is echt gezellig bij ons clubje. Pat is er inmiddels ook en yvette. We wachten echt nog op jou en Wanda maar daar horen we nu dus ook even niets van.

Hou vol, de weken kruipen misschien om maar als je straks je kindje hebt dan lijken ze omgevlogen. Je hebt gelijk hoor dat je vast aan de was begint. Het kan maar af zijn he. Hee tot snel weer enne....lets hyve! (zelfs ik snap het nu dus er is hoop voor jou haha) sterkte met de laatste loodjes he!

Liefs Peet

Mocht 1 van jullie hyvers ook nog hier lezen:

Hieperdepiep! Op woensdag 15 april om 7.10 hebben wij een prachtige zoon gekregen. Hij heet Thomas, 3080 gram en 49 cm.

Op dinsdag werd ik weer opgenomen in het ziekenhuis omdat m'n leverfuncties verslechterden en m'n bloeddruk niet daalde. 's Middags had ik al regelmatig harde buiken en 's nachts zijn de weeen spontaan begonnen. Achteraf gezien was het een makkelijke bevalling. Op het moment zelf dacht ik uiteraard: wie heeft ooit bedacht dat kinderen krijgen leuk is? Wat kan dat allemaal pijn doen, maar zodra je je kind vast hebt, kloppen alle cliche's: je bent het zo vergeten. En als je om 1 uur   ' s nachts weeen krijgt en om 7.10 een baby op je buik hebt, mag je niet klagen!

Thomas is met 36 w, 4 dagen geboren. We moesten nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven, maar vandaag mochten we naar huis. Heerlijk!

groetjes, Keesje

quote: keesje71 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2009 16:33:45'));

Mocht 1 van jullie hyvers ook nog hier lezen:

Hieperdepiep! Op woensdag 15 april om 7.10 hebben wij een prachtige zoon gekregen. Hij heet Thomas, 3080 gram en 49 cm.

Op dinsdag werd ik weer opgenomen in het ziekenhuis omdat m'n leverfuncties verslechterden en m'n bloeddruk niet daalde. 's Middags had ik al regelmatig harde buiken en 's nachts zijn de weeen spontaan begonnen. Achteraf gezien was het een makkelijke bevalling. Op het moment zelf dacht ik uiteraard: wie heeft ooit bedacht dat kinderen krijgen leuk is? Wat kan dat allemaal pijn doen, maar zodra je je kind vast hebt, kloppen alle cliche's: je bent het zo vergeten. En als je om 1 uur   ' s nachts weeen krijgt en om 7.10 een baby op je buik hebt, mag je niet klagen!

Thomas is met 36 w, 4 dagen geboren. We moesten nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven, maar vandaag mochten we naar huis. Heerlijk!

groetjes, Keesje

Terug
Bovenaan