Forum hoppers - deel 2

Oeps ging wat mis met mijn berichtje zie ik!

Dan nogmaals.

Keesje van harte gefeliciteerd. Ik vroeg me al tijden af hoe het allemaal ging met je.

Kom je naar hyves....dan kunnen we allemaal kletsen met elkaar.

Wat heerlijk dat je een goeie bevalling hebt gehad ondanks de ontzettende zware laatste loodjes. Maken jullie het goed?

Wat een leuke naam joh Thomas. Ik ga het meteen de anderen vertellen op hyves, wat een goed nieuws. Ben zo blij voor jullie. En geef je borstvoeding of de fles? Hoe gaat het met je man? Hoe vind hij het allemaal? Wat een vragen he. Hoe voel je je momenteel? Ben zo benieuwd naar alles. En foto's willen we zien natuurlijk.

Goh meid, geniet er van en tot hyves hoop ik, Echt!!!!!

Groetjes en een dikke knuffel vanuit zeeland.

Liefs Peet

Hoi Keesje,

Gefeliciteerd met jullie Thomas!!! (hele leuke naam)
En idd nog best een flinkerd voor 36 weken.
Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en jullie nu heerlijk thuis zijn.

Hoe vindt de grote broer het dat hij nu nog een broertje heeft?
Lijkt Thomas op zijn broers?
Ja we zijn verder niet nieuwsgierig natuurlijk .

Hopelijk horen we nog wat van/ over jou en Thomas (en de rest van het gezin) eventueel op Hyves.

groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Ach dat hyves, ik denk niet dat het er ooit van komt .

het gaat goed met Thomas. Hij krijgt de borst. Hij drinkt iets lastiger omdat hij een vast tongetje heeft, dus de tepel pakken is moeilijker. Zeker als hij moe is, is het lastig om goed te pakken. Hij begint nu langzaam te groeien. Hij was vrij veel afgevallen en is nu weer terug op zijn geboortegewicht. Hij slaapt veel, maar ja, dat doet iedere baby.
Zijn grote broer is helemaal gelukkig. Ik heb hem in geen eeuwen zo gelukkig gezien.
ik merk wel dat je weer moet wennen aan zo'n kleintje. De oudste gaat natuurlijk zo zijn eigen gangetje en ik had best wat tijd voor mezelf. Maar nu ben ik de hele dag bezig met niets. Dan is het avond en denk je: wat heb ik gedaan? Nou ja voeden, troosten (hij heeft best wat krampjes), verschonen en weer voeden. Probeer als mijn man thuis is ook even wat extra's te slapen, maar dat lukt niet altijd.
Maar ik vind het heerlijk zo'n babietje!

groetjes, keesje

hey Keesje,

Leuk weer wat van je te lezen.
En ja je  kan het zeker die eerste weken zo druk heb met eigenlijk net niks haha. Dagen zijn zo maar om. Volgende week met de oudste op school kom je misschien weer iets meer toe aan wat rust/slaapje overdag voor jezelf?

Gaat het tongriempje van Thomas ook ingeknipt worden? Of is dat zoals het nu lijkt niet nodig.
Super dat hij nu aan het groeien is geslagen.... dan gaat het vaak ineens heel rap en heb je straks alweer een grote Thomas.

Geniet er lekker van!

groetjes,
Marije

p.s. jammer dat je niet tot Hyves ben over te halen!

Hoi Keesje,

Wat een drukte he zo'n kleintje weer. En idd ben je de hele dag bezig. Ik heb het nog hoor pff. En kyano is inmiddels alsweer 18 weken. Die groeit flink en kan al vanalles. En het blijft allemaal heel leuk maar ook heel druk weer. Ik merk goed dat ik tegen de 40 loop haha. Wat is het toch een leuke naam joh thomas. Ik wil hem heel graag zien.

Laatste keer dat ik het vraag, kom je please please please bij ons op hyves . We zitten met ons eigen besloten clubje, niemand kan meekletsen of lezen!!! We delen al ons lief en leed en foto's foto's en nog eens foto's haha. Zelfs Pat en Yvette en Suzywan zijn ons gevolgt. We wachten met smart op jou....snik. het is hier lang zo leuk niet als daar heb ik nu inmiddels ondervonden na wat maandjes oefening en ik moest er eerst niks van hebben. Dus laatste oproep voor jou haha, hopelijk volg je. Ik zal Carina anders nog even zeggen hier een link voor je te plaatsen dat je er zo naartoe kunt (kan je alvast een klein stukje zien) als dat zo werkt tenminste!

Nou geniet van je kleintje en een dikke knuffel voor dat lieverdje met die mooie naam. Leuk dat je oudste er ook van geniet. Heerlijk he! Jullie hebben het verdiend.

Ps: als de krampjes tijd over is dan gaat het vast allemaal weer een stukje makkelijker hoor. Duurt even een paar weken maar dan zijn ze er weer vanaf he.

Groetjessssssssss en liefs

Terug
Bovenaan