Forum hoppers - deel 2

OOOHHHH Jose wat een plaatje!

Ik begrijp dat je je niet kunt losrukken van haar hoor. Ook wel een leuke match voor mijn zoon haha...oh nee hij is al bezet door Sarah hahaha...

Zal ik eens proberen of ik zijn foto hier ook op krijg. Hopelijk lukt het me dit keer eens! Anders zal ik Carina weer inschakelen.

Groetjes Peet

Ehm Petra heb je het nou over Sarah en de foto die ik plaatste? Of mis ik de foto van José.... Haha ben helemaal in de war. Maar een foto groter krijgen doe je door bij jezelf op Hyves op de gewenste foto te klikken, zodat je m groot in het scherm hebt. Dan klik je op die foto op kopiëren en dan plakken in het tekstvak... tadah, grote foto.
Heerlijk knulletje heb je! Leuk he die tummytubs! We genieten er zo van dat Sarah er zo van geniet!
Pff eerste echte werkdag overleefd. Bah wat komt er een hoop info op je af dan! Wel weer fijn hoor om me weer 'beroeps' te voelen! Volgende week nog zo'n inwerkdag en dan moet ik in februari toch echt aan de gang.
Wat ga jij eigenlijk doen Petra? Haha weet het niet of weet het niet meer.

Stil he hierro.... Vooral aan het genieten allemaal van baby of zwangerschap? Hoop het!
Liefs

D

Whahaha...ik was dus in de war he. Ik dacht even snel te zien dat jose een foto had geplaatst...vond het al niet kloppen maar goed haha.

Hoe gaat het hier met iedereen? Wanda? Keesje? Komen jullie nog naar hyves? We willen weten hoe het gaat met jullie. Inmiddels is yvette ook op hyves, gezellig met ons mee aan het kletsen net als hier.

Groetjessss

hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@carina: gaat het nog een beetje met je zwangerschap? begint nu ook al aardig te korten he!

@ keesje: ook nog alles goed met jou?

En met de rest van de moeders?

Hier even niet meer op de site geweest, heb vanaf dinsdag bijna dag en nacht op het zh gezeten.
Nikki heeft namelijk een longontsteking en het rs virus opgelopen.
Was echt zo ontzettend zielig, ze hoest de hele dag haar longen uit dr lijfje en heeft 3 dagen zuurstof bij moeten krijgen om maar een beetje normaal te kunnen ademen.....

Vandaag mocht ze weer mee naar huis gelukkig, al is ze nog niet helemaal genezen.
Maar ze mag nu thuis uitzieken.
Gelukkig  drinkt ze ook weer (ze dronk nog maar 35cc melk) en haar neusje is weer voldoende open om zonder extra zuurstof te kunnen ademen.

Ben echt zo blij dat ze weer is opgeknapt, had ernstige gedachtes gehad toen ze zo ziek in het bedje lag.

Nu maar hopen dat ze weer snel er bovenop is.

Veel liefs Wanda

Jemig Wanda wat een toestand. Wat erg voor je kleintje zeg pfff. Wat heeft dat kind hard moeten werken om beter te worden, tjonge jonge.

Ik wens je nog veel beterschap en sterkte toe en geniet maar lekker nu het eindelijk wat beter gaat zeg. Het is begrijpelijk dat je dan niet op het forum te vinden bent. Wij waren ook zo geschrokken toen er iets mis ging met Kyano en we terug moesten naar het zh voor een aantal dagen! De schrik zit er dan heel goed in he.

Meid tot gauw, als jullie allemaal weer een beetje in rustiger vaarwater zitten dan zien we je hier wel weer verschijnen. Een hele dikke knuf vanuit zeeland voor jou en jullie!

Liefs Peet

jeetje wanda wat ontzettend zielig en rot zeg!! ben blij te lezen dat nikki weer thuis is. heel veel sterkte he, ik hoop dat ze snel weer helemaal beter is.

groetjes,
sabine

Terug
Bovenaan