Forum hoppers

Hoi,

De titel zegt het al: van het ene forum naar het andere... ik kom van het miskraam forum en eigenlijk voel ik me daar nog bij horen met mijn angsten en gevoelens, en dan ook weer bij dit forum WANT IK BEN ZWANGER!
Vandaar maar even een nieuw onderwerpje. Er zijn er meer onder ons vandaar.
Ik ben wel heel blij merk ik, heeft gelukkig de overhand.
Ben nu negen weken en ik pas geen enkele BH meer, komt dat bekend voor? Aan mijn broeken merk ik niets...

Tot schrijfs dames!

Veel liefs
D

hoi,

Zag je net al op de lijst staan bij de 13e! Als het hier bij de termijnecho hetzelfde blijft gaan we lekker samen op dus (hier de 14e voorlopig als datum).
Wat heerlijk dat de echo goed was en een kindje van de juiste grote liet zien. Mag je nou nog een keer terug komen of 'moet je het hier mee doen'? Vind het zelf zo spannend tot aan de 22e toe, brrrrr. Al ben ik overwegend ook blij!!!!

Dat er nog maar veel mogen volgen vanaf het miskraam forum, want we kunnen met veeeeel meer hier zijn

groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Blij jullie hier te treffen! Gezellig zo samen zwanger zijn he. Ik weet niet wanneer ik ben uitgerekend maar er zit wel een dikke kans in dat ik naar december doorschuif maar ik geloof dat ik dan toch gewoon hier blijf bij jullie hoor  Ik ga ook de 22 ste voor mn eerste echo. Ben zoooo benieuwd hoe ver ik dan ben joh. Wel spannend allemaal he.

oh ja, tis op zich heeeeel normaal dat je je bh's uitgroeit.... tip: koop geen grotere maat, maar zoek een meegroei bh! Afhankelijk van je normale cup kan je daar bij de HEMA en Prenatal relatief goedkoop voor terecht (weet niet of je van plan bent borstvoeding te gaan geven, maar nu al een bv-bh heeft vaak niet zoveel zin, die kan je beter aanschaffen  tegen het eind van je zw.schap).

Hier overigens niet zo'n last van. Bij geen van mijn zw.schappen trouwens. Wel van die mooie blauwe aders  maar ach dat trekt wel weer weg. Hier was het alleen tijdens de bv dat mijn borsten wat groter waren in het begin, verder gelukkig niet.

Heb 1 broek die ik echt niet meer dicht krijg.... jippie haha (maar tis hier natuurlijk 4e zw.schap)

groetjes,
Marije

haha ja dat gaat best snel na meerdere zwangerschappen he met die broeken. Ik heb het nu nog niet ben nog niet zo ver als jullie.

Wel barsten mn borsten uit mn bh idd pff. Gelukkig kan ik ff een meegroei bh lenen van mn zus haha...dat scheelt.

Hoi meiden,

Hoe gaat ie vandaag bij jullie? Bij mij een heel stuk minder. De zwangerschap gaat goed overigens hoor. Niks te klagen. Geen kwalen en alles voelt nog goed maar de rest om me heen gaat niet zoals het zou moeten gaan.

Tot gauw

Groetjes Petra

hey hallo meiden

ik kom ook van het andere forum, ik heb afgelopen decemer een miskraam gehad, maar we zijn super blij want morgen zijn we 7 weken zwanger.
en ook wij moeten 22 zpril voor de eerste echo, ikvoel me ook aan de ene kant heel erg goed,{heb soms het gevoel dat mijn borsten uit elkaar knappen en pijn doen ze.
maar aan de andere kant vindt ik het ook erg spannend.
ik kan niet wachten tot dat we de echo hebben maar gelukkig, hoeven we nu niet zo heel lang meer te wachten.

ik vindt het erg leuk om met jullie hier te praten en dat we van het ene forum naar het andere forum gaan.

en petra wat vervelend dat jij   niet lekker in je vel zit momenteel, als je erover wilt praten, je weet het we zijn er voor je.

dikke knuffel diana

Hoi Diana,

Ik heb goede hoop dat alles goed gaat komen. Duim maar mee. Ik voel me iig een stukkie beter.

Lichamelijk voel ik me ook nog steeds erg goed afgezien van een zware verkoudheid. Als ik op mn buik lig begin ik nu wel te voelen dat er iets zit haha....lezen in bed op mn buik gaat nu dus niet echt lekker meer haha.

@ Marije,

Hoe gaat het met je?

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan