hoi,
@Jolanda: ook welkom hier!!! Lekker verder kletsen.
@D: ik zou ook lekker een goeie sportbh aantrekken hoor.... die meegroei dingen zijn leuk, maar niet om in te sporten en een beetje steun is toch wel fijn lijkt me! Zelf trek ik ook gewoon een sport bh aan tijdens het aerobicen hoor. Die paar uurtjes dat je aan het sporten bent.
@Sabine: met die kaasjes zou ik zelf niet zo 'spastisch' doen. Zoals je zegt: anders kan er niks meer! (ga maar eens echt alle 'adviezen' dan wel fabels naast elkaar liggen, dan is zelfs kraanwater niet veilig meer geloof ik). Geloof dat AH helemaal geen enkel au lait cru kaasje te koop heeft en sowieso moet je daar in NL je best voor doen om die te vinden. Als je nou in de zomer op vakantie gaat naar Frankrijk en normaliter weleens kaasjes direct bij de boer koopt dat zou je dan beter niet kunnen doen.
Nou heb ik makkelijk praten omdat ik die zachte kaasjes niet zo heel denderend vind en dus bijna niet eet... ja es een keer een stukje brie en dat kan best hoor. Alles met mate is het toch?
Hier gaat het nog steeds prima. Vandaag toch wel licht gespannen... ben nu 9 weken en 4 dagen en dat is de termijn waarbij de vorige keer het kindje is gestopt met groeien. Probeer er niet aan te denken, maar het spookt toch wel door je hoofd hoor .
Ben ook afentoe extreem MOE! Afgelopen zaterdag vrijwel de hele dag geslapen . Was erg blij dat mijn man dus thuis was en voor de kinderen kon zorgen en ik er aan toe kon geven... en vanmorgen had ik ze even voor een DVD'tje gezet zodat ik zelf even op de bank kon liggen rustig... kwam de oudste melden dat die al afgelopen was... oeps het was niet de bedoeling dat ze hele DVD zouden zien... of eigenlijk niet dat ik in slaap zou vallen! Nou ja, ze hebben de keet niet afgebroken gelukkig en ik was er wel erg aan toe.
Ben bang dat ze weleens vaker voor de tv zullen zitten de komende tijd . Trek het dan echt niet om gezellig er even op uit te trekken of geanimeerd te gaan zitten doen. Het is zo'n enorme fysieke vermoeidheid dat ik niet vooruit te branden ben. Ach ja.. als dat alles is!
Nog 1 week... dan mogen we kijken of het nog steeds helemaal goed gaat in mijn buik... en gelukkig deze keer in de ochtend, geen hele dag zenuwen.
Oh ja, die combinatietest... laten we niet doen. Hebben we de vorige keren ook niet gedaan.
groetjes,
Marije