Forum hoppers

hoihoi!!!
gezellig!
wat fijn om zoveel meiden hier te treffen, terwijl we elkaar allemaal van het andere forum kennen! hopelijk volgen de anderen ook snel!
nou, de 22ste wordt dus een spannende dag, met al jullie echo's! wij gaan pas begin mei weer, dan zijn we 12 weken.
hoe gaat het met jullie onzekerheid? hier gaat het eigenlijk heel goed! na de doede echo van vorige week heeft 't wel een tijdje geduurd voordat het tot me door begon te dringen, maar dat is inmiddels wel gelukt...jippie!!! ik voel me zoveel beter sinds die echo! veel meer positieve energie, nog wel moe maar niet meer zo ellendig lamlendig! en de misselijkheid is minder, als ik maar eet eet eet eet oh wat kan ik eten!! m'n kleren pas ik nog wel, al draag ik normaal vrij strakke spijkerbroeken en die zitten nu echt niet lekker meer. zal ik al een leuke zwangerschapsbroek gaan kopen? of is dat echt heel raar met 8,5 week? hihi ik denk dat 'k maar 'ns ga kijken.
kun je bij jullie al wat zien aan je buik? @ marije bij jou zal het idd al wel beter te zien zijn ja, leuk hoor! ik kan niet wachten tot m'n buik te zien is!

@petra, hoi! hoe gaat het met je? heb je zulke relatieproblemen joh? wat ontzettend vervelend en rot! als je erover wilt praten dan kun je dat hier goed doen he! wel heel fijn dat je zwangerschap goed gaat.

@ allemaal, gaan jullie een combinatietest doen? ik denk op dit moment van niet, maar moet me er nog goed in verdiepen. mn vriend ook trouwens want die weet er niet zoveel van. hebben jullie het in je vorige zwangerschap gedaan?

nou doeii ik ga naar buiten, heerlijk weer weer!  
liefs s

oja dattig, wat super dat je echo goed was!!!! gefeliciteerd!!

hoe ver zijn jullie nu allemaal precies? volgens mij wist ik het als eerste en ben ik het kortste zwanger haha!

haha was het maar waar dat het al zichtbaar is!
Nee het zijn echt omhoog gestuwde darmen die ervoor zorgen dat die ene broek niet meer dicht kan. Gelukkig andere nog wel en anders hebben we de vreetstand nog tot aan de positiekleding.
Bij eigenlijk al mijn zw.schappen (wow dat klinkt wel heel erg haha, maar ja ben toch echt voor de 4e keer zwanger) rond een week of 9/10 dat dat zo was dat de 'kleinste'  broeken niet meer lekker zaten en er langzaam elastiekjes aan te pas kwamen.

Verder merk ik nog weinig aan mijn buik. Ja met omdraaien in bed soms een lekker trekkend gevoel dat ik duidelijk herken van vorige keren. Nu slaap/ lig ik nooit op mijn buik, dus daar merk ik echt nog geen verschil in... duurt nog wel wat weken.

Kan er wel van genieten tot nog toe, maar merk wel dat ik een klein voorbehoudje in mijn achterhoofd heb zitten: laat het me eerst maar zien de 22e. Overigens kon ik me bij de prenatal niet inhouden toen ik een kraamcadeautje stond te kopen om ook iets voor onszelf te kopen .

Petra, hoop dat het allemaal 'los zal lopen' en je een relaxte en onbezorgde zw.schap tegemoet mag gaan!

groetjes,
Marije

Hoi meiden,

Mijn broeken kunnen allemaal nog dicht maar als ik (zoals vandaag) lang in de auto heb moeten zitten dan moet ik echt een knoopje los doen. Idd omhoog geduwde darmen hahaha. Ik rij nog niet zelf hoor, ben nog bezig voor mn rijbewijs he. Heb bij mn vader in de auto gezeten, ben een nachtje wezen logeren bij mijn ouders samen met de kinderen.

In mn relatie gaat het nog niet goed, het leek ff wat beter maar tis echt huilen met de pet op. Ik denk werkelijk dat ik alleen kom te staan met straks dus 3 kinderen!

Groetjes Petra

hoi meiden,

gister er nogmaals achter gekomen wat voor invloed een mk ook op de mensen om je heen heeft.... mijn ouders wisten het toen net dat er een 3e kleinkind aankwam en 2 dagen later konden we ze vertellen dat het mis was gegaan. Toen al merkten wij aan een heleboel dingen dat het ook bij mijn ouders veel invloed had... in die 2 dagen waren zij zich al net zo aan het verheugen als wij op dat kindje.
Gister was de as opa jarig en waren we daar. Zij wisten direct na de verrassende echo dat ik weer zwanger was en gister waren wij er als laatsten en kwam het er natuurlijk ook wel op.... en ik merk dat hoe blij zij ook zijn... dat zij net als wij toch wel wat gereserveerder in het hele gebeuren staan.

Mijn vader zei ook: tot jullie vorige zw.schap nooit gerealiseerd.... dus ook voor opa's&oma's is het allemaal veel minder vanzelfsprekend dat een zw.schap goed zal verlopen als er ooit een mk heeft plaats gevonden.... denk dat zij net als wij enorm opgelucht zullen zijn als de echo de 22e goed is, dan kan het  'echte genieten' beginnen!

groetjes,
Marije

@Petra: sterkte.... dit zal geen makkelijke tijd zijn

Wat fijn dat we elkaar hier vinden/gevonden hebben.
Ik ben nu ongeveer precies (haha) 9 weken en 4 dagen, de gyn heeft de kleinste afmeting genomen voor de uitgerekende datum.
Alles gaat goed, op die borsten na he... Heb meegroei BH gekocht. Er is mij verteld dat ik geen sportBH aan mag, schijnt niet goed te zijn. Maar gister heb ik paardgereden met die meegroei BH maar ik werd hier niet blij van. Kan het echt zoveel kwaad twee uur per dag je borsten pletten in een sportBH? Hoop het niet, zo hou ik het niet lang vol dat paardrijden... Balen!
We hebben het dit weekend aan de familie verteld, ook maar meteen van de miskraam, hadden we niet gedaan toen. Nou dat hakte er wel in. Gelukkig heel blije reacties. Is van beide kanten het vierde kleinkind... Het is nu wel heel echt zeg... We hebben enorm lopen pronken met de onwijs mooie echo! (niemand had ooit zo'n duidelijke echo gezien, voordeel van een inwendige echo en een  heel aardige gyn?)

Hee Petra, ik vind het echt enorm rot voor je zeg... Wat een toestand, naar voor jou en je kinderen. Zou het nog helpen om ' even'   afstand van elkaar te nemen? In het kader van ' een man weet niet wat hij mist, maar als ze er niet is...' ? Tsja ik weet natuurlijk niet wat er speelt maar leef hoe dan ook met je mee. Bah bah bah.
Ik wens je veel kracht en sterkte toe!

Andere dames: tot schrijfs he, ik vind het enorm fijn hierro!
Ik merk trouwens dat ik sinds ' het gedoe'   bij de wonderwomen wat moeite heb met het ander forum. Ik hop dus niet zoveel eigenlijk... weet niet meer wat wel en wat niet te typen.

Tsja het is niet allemaal blij blij blij... ik heb nog altijd dat stemmetje in me.... het kan nog misgaan, let op! Maar ja waar moet je opletten he? Zal wel een soort zelfbescherming zijn! Zoiets?

Nou ja in ieder geval tot schrijfs maar weer!
Veel liefs

D.

Ha meiden daar ben ik weer,

Ook ik heb wat moeite met het andere forum nu want idd weet je niet meer zo goed wat je wel en niet kan zeggen. Maar ik ben er nog wel ff geweest in het weekend. Maar ik voel me steeds meer hier thuis. We zijn zwanger meiden en dat valt niet meer te ontkennen haha. Ik geniet er nu toch steeds meer van ook.

Gisteren heb ik mijn partner gezien en we hebben even een week rust in gebouwd tot volgende week als we de echo gehad hebben. Ik wil eerst zelf zien of het kindje het "doet"en dan zien we wel weer eventjes verder. Onze problemen liggen eigenlijk niet aan onze relatie want we houden veel van elkaar, het zijn de omstandigheden er om heen. We wonen ver uit elkaar en dat maakt het heel moeilijk.

@ Dattig,

Ik doe elke woensdag gewoon mn sportbh aan hoor. Anders doen mn borsten veel te veel pijn met stepaerobics. Dat kan gewoon niet anders. Waarom zou dat slecht zijn eigenlijk? Nooit van gehoord joh haha.

Nou tot hoors maar weer he.

Groetjes Petra

Hoi meiden,

Ik was al een beetje op zoek naar een forumgroepje om m'n ei kwijt te kunnen.  Merk toch dat ik wel blij ben maar ook erg voorzichtig omdat het vorig jaar fout is gegaan.
Heb lang niet alles gelezen op het andere forum maar begreep dat niet alles wat gezegd werd gewaardeerd werd.
Heb 9 april een echo gehad en was toen 5 weken en 2 dagen en alles was goed.
Heb 21 april weer een echo. Hoop dat alles goed blijft gaan (heb vorig jaar een bbz en een miskraam gehad).
Dattig, ik begrijp dat je echo goed was? heb denk ik een stukje gemist.

Groetjes,

Jolanda100

Terug
Bovenaan