Forum hoppers

HMM das raar, had net wat geschreven en nu is het weg...
nouja, nog een keertje dan:

geen stress he petra! het komt vast allemaal goed! wanneer moet je de sleutel van je huidige huis inleveren? vast niet die 11e meteen 's avonds... komt allemaal goed! alleen zou het wel fijn zijn als het straks voorbij is, dan heb jij ook een keertje rust! hee, maar wel heel veel succes he!!!

ik heb echt keihard gewerkt vandaag en 3 klussen afgerond! morgen dagje vrij, donderdag en vrijdag nog wat dingen doen en afronden...joepie!!

wat een herfst he vandaag! ik vind het wel weer gezellig eigenlijk!

doei!

nou meiden, volgens mij wordt na 700 berichten het topic gesloten... die eer wil ik wel even op me nemen hoor .

Wij hebben vandaag de nieuwe lease auto op gehaald, we zijn qua vervoer dus klaar voor 3 kids, jippieeee. De heren zijn helemaal blij met de bus . Nou is het idd niet helemaal een 'gewoon model' auto, maar om een renault Kangoo nou een bus te noemen gaat ook wel erg ver hoor.

Mocht de bevalling ooit onderweg beginnen heb ik wel genoeg ruimte om achterin te bevallen, gewoon de bank plat gooien . Laten we maar hopen dat het niet nodig is haha.

Nou, ga zo naar bed. Morgen voorleesontbijt bij de oudste in de klas en ik ben 1 van de voorleesmama's. Is als opening van de kinderboekenweek, leuk leuk leuk.

Slaap lekker allemaal en tot in het nieuwe hopper topic!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan