Forum hoppers

Veel plezier daar met de bandjes. Het is prachtig weer dus je treft het! Thx voor de link, leuk om te zien hoor carina.

Ik heb vandaag een rare dag. Ik verwachtte mijn vriend vanmorgen maar die is hartstikke ziek dus in zijn bed gekropen. Hij heeft hetzelfde als wat ik een week geleden had en toen kon ik dus ook helmaal niks. Het is wel heel erg vervelend dat dit nu net gebeurt in het weekend omdat wij het van de weekenden moeten hebben en echt nog veel moeten doen bij mij in huis voor de verhuizing. Maar ja, ziek is ziek dus ik heb maar andere dingen vandaag gedaan. Een lekkere cake gebakken met mijn dochter. En voor de rest vooral veel gewassen en nog eens gewassen. Ben er moe van.

Meiden een fijn weekend nog hoor.

Groetjesssss Peet

hoi!
balen petra dat hij ziek is! dat is raar dan he, heb je je helmeala ingesteld op een bepaald weekend, vooral nu je zoveel moet doen, en dan gaat het niet door. nou, geen paniek, jullie redden het vast wel!
leuk dat het feestje zo leuk was! goed hoor dat je dat hebt gedaan!

wij hebben vandaag de box gekocht bij prenatal, we hadden er helemaal niet bij stil gestaan van te voren, maar hebben hem nu dus met 20% korting, tja, dat zijn leuke dingen! verder nog leuke babyinkopen gedaan, we zijn helemaal blij! vanmiddag lekker geslapen en we gaan zo samen uit! heerlijk!

hoop dat je toch nog een goed weekend hebt! eet ze lekker van je cake! :)

hallo!
nou het is weer zover, ik heb WEER een blaasontsteking te pakken. we zijn weer naar de huisartsenpost gegaan en ik heb weer een antibioticakuur gekregen. heel heel vervelend. dus ik ga maar weer even plat.
nou dat wilde ik even kwijt. :-(
sab

hoi hoi,

@Petra, balen dat je vriend dan net in het weekend ziek wordt... maar ja het komt uiteindelijk nooit gelegen (en beter nu dan in het weekend dat de verhuizing op de planning staat!!!!) Hoe gaat het inmiddels met hem?

@Sabine, pfff weer blaasontsteking, om gek van te worden zeg.... Hoop dat je er maar weer snel af mag zijn....

Hier gaat het verder allemaal zijn gangetje, zal eens 2 foto's plaatsen van onze zolder!

De zolder zoals die er eerst uitzag.... puinzooi dus en niet bepaald lekker afgewerkt.

En dit is zoals het nu is aan die kant!!!!

Verder is het nog niet compleet ingericht, volgend weekend gaat hij over, jippieeee!!!!

groetjes,
Marije

zohee wat een verschil!! ziet er erg mooi uit!!
fijn he, zo komt het toch allemaal een keertje af! hij heeft zeker wel zin om te gaan 'verhuizen'?

antibiotica lijkt z'n werk al wat te doen, de pijn is in ieder geval al een stuk minder gelukkig! wel de hele tijd harde buiken, dat is wel vervelend. maar ik weet nu hoe het komt en hoe het voelt en dat scheelt in ieder geval de paniek die ik vorige keer had.

groetjes!

wow marije!
dat ziet er goed uit! wat een leuke gordijntjes ook!
echt leuk om te zien hoe iederen bezig is emt de komst van de kleine.
de een moet nog een ander kind verhuizen, de ander haar hele inboedel verhuizen enzo is ieder op  haar manier ermee bezig.
geweldig!

shit sabine.. weer blaasontsteking. denk je dat het net wat beter gaat en dan zit je weer... pfff beterschap meid!
je moest toch alleen deze week nog werken? nu blijf je natuurlijk thuis. is je verlof dan nu ingegaan??

een zieke vriend is niet handig zo voor de verhuizing. gaat het weer wat beter met hem?
heb je zelf nog wel iets kunnen doen petra?

ik ben het weekend naar veldhoven geweest. het was erg gezellig en heb lekker bij kunnen kletsen met vrienden. sommigen zien we maar af en toe, dus dan is het leuk om weer ff te kletsen.
mijn schoonmoeder heeft voor onze gup 2 rompertjes gekocht.. van PSV! het wordt hier niet met de paplepel ingegoten, het wordt hier in de buik al verpest! hahaha

ik heb vanmorgen al wat kwasten gehaald (ben zo ijverig geweest dat ze op waren). bij de action kun je goedkoop kwasten kopen. die gaan niet erg lang mee, maar ik pak toch graag iedere dag een nieuwe!
de klapraampjes zijn uit het kozijn gehaald en die ga ik straks denk ik nog even schuren.

oja.. wat eten we vandaag (even petra inspiratie geven)... Mark had zin in boerenkool met worst. dus die stamppot gaat het worden!

groetjes!

Mijn moeder zit nu boven op d'r kont plankjes te verven voor de jongste zijn boekenkast en heeft mij naar de bank gedirigeerd hihi, dus kan mooi even bijlezen weer hier, maar het was een rustig weekendje op het forum, dus dat scheelt .

En idd leuk om te horen (en soms zien) hoe iedereen ermee bezig is. Ben ook erg benieuwd hoe de babykamertjes er allemaal uit zullen zien straks. Inclusief die van onszelf haha . Mocht dat af zijn dan komen er wel foto's hier.

@Carina, en dat mag jullie spruit aan die PSV rompers?!?!?

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan