Forum hoppers

hahaha ja erg he!
het ergste vind ik nog dat ze 13 euro uitgeeft aan 2 rompertjes met een afbeelding die toch niemand te zien krijgt, wnat er gaan toch weer kleertjes overheen.
Mark is een PSV fan, dus het is op zich niet erg, maar doe dan een slabofzo...
dat is tenminste nog zichtbaar voor anderen!

ik ga nu toch maar even schuren.. heb eignelijk weinig zin, maar zodra dat klaar is, mag ik weer schilderen.. tja en mooi maken vind ik nou eenmaal wel leuk om te doen!

groetjes weer...
de weekenden zijn hier inderdaad rustiger dan de gewone doordeweekse dagen!

Hey meiden,

Het was zeker een rustig forumweekend. Iedereen is dan druk bezig met andere dingen denk ik. Toch kijk ik af en toe wel even hoor.

Wat is die zolder gaaf geworden Marije, echt een kunstwerkje zo. Die gordijntjes maken het helemaal af zeg.

Mijn vriend is zondag pas naar me toegekomen en ook toen hebben we niks in huis gedaan want mijn dochter moest afzwemmen voor haar a-diploma en daarna moesten we door naar een verjaardag. We kwamen pas weer rond 8 uur s'avonds thuis en tja we waren doodop en hij moest er om 5 uur smorgens weer uit voor zijn werk dus dan ga je ook niks meer doen savonds. Ja kids naar bed, en mn vriend ging zn brood maken en toen zaten we uitgevloerd op de bank. Dus dit weekend was gewoon helaas geen productief weekend wat de verhuizing betreft.

Vandaag heb ik wel een hoop gedaan smorgens, gelukkig voel ik me wel oke maar mijn buik gaat steeds meer in de weg zitten. En vanmiddag het afscheidsfeestje van mijn zoon gehad en dat was erg leuk maar supervermoeiend. Wat zal ik blij zijn als ik echt rust krijg. Van het weekend een hoop gerommel in mn buik en een enorme kermis want de beeb besloot ff te gaan draaien en lag ineens overdwars...wat had ik het benauwd zeg pfff. Hoofd aan de linkerkant onder mn ribben en benen aan de andere kant. Na 10 min zo besloot ie toch weer terug te gaan of verder te gaan gelukkig want ik had het echt niet meer. Hopelijk blijft ie nu op zn plek haha. Wat een acrobaat zeg.

@ S, sterkte en beterschap maar weer, gedoe met die blaasontsteking he. Is het wel helemaal over geweest?

@ Carina, succes met verven, leuk allemaal he.

hoi hoi.. ff snel een schilderupdate...
het gedeelte van het raam dat binnen is, is geschildert!
morgen hoop ik dat het nog droog is, want dan kan ik buiten het andere gedeelte doen. dat moet namelijk wel met verf op terpentinebasis. en dat doe ik liever niet binnen...

duimen op droog weer dus!
tot morgen

hoi!!
hoe gaat het met iedereen?!?
@marije al over naar zolder? (tenminste, je zoon dan...) wel relaxed dat je moeder je op de bank stuurt en zelf aan de klus gaat!
@carina ook lekker in de weer, hoe lang duurt het nog voordat jullie hele huis klaar is?
@petra jammer van je weekend, maar volgende keer weer nieuwe kansen. zal wel pijnlijk zijn geweest, die acrobatiek van je baby! ligt ie nu nog steeds goed?
@dattig ben je weer terug van je honeymoon? hoe hebben jullie het gehad? en hoe was de bruiloft!? foto's!!!
@jose hoe gaat het met jou?
@wanda en hoe gaat het met jou? merk je al dat je meer rust hebt?
@ diana, gaat het al wat beter?
@ keesje en pat, hoe gaat het met jullie/!? het wordt druk hier he!

mijn blaasontsteking gaat de goede kant op, antibiotica lijkt goed te werken en ik voel me alleen wat moe ervan, verder niet gelukkig. vanmorgen weer naar de vk geweest en alles was goed! de baby ligt nog steeds netjes ingedaald en ik heb de billetjes gevoeld, zo leuk!! m'n vriend was ook mee dus dat was wel erg leuk. we hebben trouwens echt leuke verloskundigen joh, ik zou ze allmeaal wel bij de bevalling willen hebben (niet tegelijk hoor haha!). ze zei al dat het nu echt op begint te schieten, wel leuk als anderen dat zeggen, want dat gevoel heb je zelf natuurlijk ook. ik kan niet wachten!! nog 4 dagen werken jippie!!! ik kijk er zo naar uit! lekker 6 weken tutten en gezellige dingen doen!

nu maar snel aan het werk, moet nog wel alles af maken deze week.

fijne dag!! sabine

@ sabine..
wat fijn dat de antibiotica aanslaat!
leuke verloskundigen.. ik heb er nog maar 1 gezien, en die was wel aardig, maar nogal zakelijk. we zullen dus wel zien verder...
wat leuk trouwens dat je de billetjes kon voelen. lijkt me echt bijzonder als je de ledematen ook echt kunt benoemen die langs je handen gaan. ik voel wel dagelijks de kleine, maar of dat nu een beentje, armpje of het hele lijfje is...??? geen idee.

wanneer het huis klaar is? pfff goede vraag.
het is het type bouwvalgezocht. en we willen voor de baby er is de 2 verdiepingen af hebben. dat lukt aardig. dan moet de zolder nog, de buitenboel geschildert, een nieuwe schuur, carport en de hele tuin.
dus....
(ik zoek nog sponsors trouwens!! hahaha)

de raampjes van de babykamer zijn af. die staan te drogen in het deurgat van het balkon. heb dus wel binnen geschildert met verf op terpetinebasis, maar zat niet langer dan een half uur en in de deuropening. dat zal wel meevallen toch?

ik ga nu even een broodje eten.. en dan nog terug naar de karwei. de kraan die we gekocht hebben is niet goed. zucht!
groetjes en tot vanaaf!

Ach Carina als jullie blijven doorwerken in het huis komt die bouwval vanzelf af hoor haha. Als de baby straks maar kan slapen ben je al een heel eind he meid.

@Sab, de medicijnen slaan wel aan gelukkig....tis echt niet tof een blaasontsteking als je zwanger bent. Ik heb het meestal na de bevalling van de catheter die ze wel eens inbrengen om je blaas te legen. en ja het deed behoorlijk zeer die acrobatiek van de baby pfff. Hopelijk doet ie dat niet nog een keer haha. Dit weekend moeten we er echt tegenaan hier met zn allen maar ja....mn zoon moet nu weer zwemmen en dat valt op zaterdag precies om 13.15u

Het komt allemaal k** uit maar goed. Het zal op de een of andere manier best voor elkaar komen. Morgen komen mn ouders hier nog helpen en dan ga ik eens kijken wat er nog allemaal gebeuren moet voor de 11e oktober pfffffffffffffffffffffffffff.

Wish me luck

haha.. in het tempo dat we nu bezig zijn.. moet het wel goedkomen.
toen we er net achter waren dat ik weer zwanger was, hebben we het een tot de 12de week expres rustig gehouden. vooral de avonden hebben we niks gedaan.

nu is Mark weer volop bezig en ik help af en toe wat mee 's avonds. ik probeer overdag wel regelmatig wat klusjes te doen.
zo hing er in de wc een wcrollen houder van bruynzeel uit de 70er jaren (mooi bruin is niet lelijk, alleen jammer dat dit lelijk bruin was!)
die heb ik nu weggehaald en de muur daar even flink gepoetst. zodra we de badkamer hebben kan mark dan aan de wc beginnen. hoeft ie dat kleine klusje toch niet meer te doen.

ik ga nog ff een plant verplanten en dan lekker niksen!
de mannen doen nu een poging tot badkamermeubel in elkaar zetten...

de kleine was trouwens erg beweeglijk tussen de middag.. hij/zij had precies mijn blaas te pakken. in 30 minuten tijd moest ik 3 keer naar de wc!
pffff... een etterbakje is het nu al!

Terug
Bovenaan