FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo hier een blondje (sorry),

Kan tegenwoordig niet meer rekenen.....Kan niet eens meer 4 weken verder tellen...
Mijn nod  is niet 8 okt maar vandaag.... en er is nog niets geen ongie pijnen.. helemaal nix.... vanochtend werd ik kotsmisselijk wakker en ik ben nu dood op maar ik moet wakker blijven... moet vriendje lief ophalen van dansen....Die is aan het trainen....
Ik heb nog niet getest want heb geen testen in huis zodat ik niet voor de 8ste kon testen... maar denk dat ik er morgen toch maar 1 ga kopen....maar ga pas woensdag ochtend testen....toch beter gevoel in de ochtend.....

noujah dit blondje gaat weer ff tv kijken...

groetjes Annelies

quote: Evie L8 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2007 19:51:35'));

Zwanger!!!!!!!
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst September:

nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje
nod 29 september pien 32 jaar 1e ronde 3e kindje

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl. 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen

Mimi, Starsxx, Nicole, Jpctje, Pien hoe gaat het met jullie? ZIjn de RD's nog niet aanwezig?

Sjors en Evi balen dat rode duivels  weer gearriveerd zijn.

Annelies wat spannend zeg. Wel fijn dat het wachten nu ineens voorbij is toch? Heb je wel in de juiste periode geknuffeld?

Bezig Bijtje en Mier heel veel suces morgen.

Ken ik zou eerst nog een testje doen. Bij een negatieve uitslag toch je HA maar eens raadplegen.

Ik zie in mijn tweede scherm dat ik nog een hele hoop meiden ben vergeten maar ook jullie wens ik allemaal veel plezier toe de aankomende week.

Jah wel op tijd geknuffeld maar dat was meer voor het plezier maar toch maar goed....

Dus... nog ff duimen....

@Lilian, ik weet niet of hoofdpijn een symptoom is van een naderend ei, maar ik zou gewoon lekker gaan klussen dan speel je in ieder geval zeker.

@Ken, gewoon testen meid, dan weet je het zeker.

@EvieL8, balen meid, wanneer is je nieuwe NOD?

@Sjors, het is niet leuk he als de RD's weer arriveren. We houden de duimpjes maar weer gekruisd voor de nieuwe ronde.

@Annelies1985, SPANNEND!!!

Ik ga zometeen even lekker de stad in. Lekker shoppen voor mijn kleine ventje en ik denk dat ik ook maar even naar de kapper ga. Een beetje relaxen na alle spanningen van vorige week.

goedemorgen meiden............

ik ga zodadelijk mijn tattoo laten zetten!!!!!!!!!!!!ik moet om 1200...ik vind t wel spannend..ik heb ook een tatto op mijn enkel en die deed echt geen pijn..maar mijn vriend heeft er een op z'n arm en die deed wel pijn volgens hem ...hihi dus ik ben benieuwd.....mijn vriendin   gaat mee om   t gezellig te houden haha
ik ga dus een hart laten zetten  , bovenaan mijn rug tussen mijn schouderbladen en dan met 2 banners   en daarop STORM&DAAN [zonnetje]20-07-2007[kruisje]
voor mijn tweelingmannetjes!!!om nooit te vergeten!!...........................

voor de rest hebben we gisteren flink geknuffeld{!}
ik hoop deze maand wel een normale cyclus te hebben...zou t   aan die schimmelinfectie kunnen hebben gelegen dat ik veel later ongie werd???vraag t me af   omdat ik nog nooit zolang heb moeten wachten..
nou dat weten we deze maand dan he als ik nu weer binnen de 30 dagen zit!!
ik hoop t   want ik heb m'n nod op 33 dagen gezet en dan let ik er minder op?!!!!!! [jaja hahhhahahahaha]
en dan ben ik gewoon al een paar dagen overtijd zonder t te weten     hihi
k weet niet of dat plannetje zal lukken hahaha

en ken weet je al iets van de rd"s.....anders gewoon voor de 100% zekerheid nog 1x  testen .....is t niet dan weet je zeker dat de rd's komen ...ikhad dat ook vorige maand ..is heel irritant als je steeds denkt "t kan nog "en dat de rd's dan gewoon komen................sterkte meid...kop op !!!!!
annelies   hoe is ie nu??????

niesje     have fun in de stad!!!! zal wel lukken he...

ik kijk straks nog ff als ik terug kom van mijn tattoo zetten!!!!!!!!!!!!!!!!
aaaahhhhhhhhh
haha xxx lilian  

hoi allemaal
ik nog ff ..................lilian
ik heb net mijn ovulatietest gedaan [dag10 vandaag] en er was een heeeeel  licht rose streepje te zien...echt heel licht hoor!!
zou t nu elke dag iets donkerder worden?
vorige maand had ik op dag 10   een best felle streep en toen was mijn ei pas op dag 22 dus iets was er niet goed he!!......??
ik vertrouw niet 100% op die test [sensi] he.....we doen toch om de dag knuffelen maar toch   houd ik de test bij ....zgnd controle hihi
iemand goede ervaring ermee....
de test zou t toch gewoon goed moeten doenhe...er zit een keurmerk op [heb ik gechecqt] en ik doe geen ochtendurine ,maar eentje later....
nou we zullen wel zien ....
xxx
lilian

hoi meiden

hier even een berichtje van mij

nee nog steeds geen rd te bekennen joepie!!!!!
 ik ga pas zondag testen denk ik want dan ben ik een week overtijd

dus ik hou de spanning er nog even in

hahahah

groetjes pien

Terug
Bovenaan