FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WOEI WIDDOP Wat een nieuws.....! Zeg het voort...wel lekker om te weten dat je lijf het nog doet! Proost meid!

Sjors...heelrijk zo'n verwen weekendje weg! Super van je ouders....Hopelijk hebben de zaadjes ook hun weg gevonden!

Hier zijn we weer een beetje opgeknapt allemaal! Pseudo kroep is NIET leuk...bweeeh Erna weer kort ademig en snot verkouden! Huisarts dacht aan astma...! Maar nu gaat het gelukkig weer goed! En is hij weer het vrolijke ventje!

Ook zijn we gisteren op controle bij de kindercardioloog geweest! En we mogen de meidcatie gaan halveren! Als dat goed gaat dan mogen we over een maand stoppen met de medicatie! Spannend.....Ik hoop zo dat het goed gaat !Duimen jullie met ons mee?

Over twee weken wordt mijn klenie mannetje alweer 1 jaar!!!!!!!!
Een jaar geleden ging ik nu met zwangerschapsverlof! Frank is twee weken te vroeg geboren! Wat een weemoed!

En nu dus druk aan de klus voor nr2! Vandaag enorme steken in mijn zij. ik liep er echt haast scheef van! Maar ja, vandaag staat mijn ei dan ook op de kalender!
Vorige week hebben we om de dag geklust en nu drie dagen achter elkaar! Morgen gaan we een weekendje weg met de schoonfamilie. Dus zondag nog maar ff klussen, voor het geval het ei vertraging heeft!

Het wortd dus weer spannend hier! Zou drie maal dan echt scheepsrecht zijn?

Groetjes en   allemaal succes....
Roos

Hoi lieve meiden!!!!

SORRY dat ik al een tijdje niets heb laten horen!! Ik lees wel mee, echt waar!! Maar ben 's avonds zoooo MOE!!!! Ik heb het koud, steken in m'n buik en moe moe moe!!! Maar.......ik ga niet klagen want ik ben er veeeeels te blij mee!!  

Heb al een afspraak gemaakt met de VK, 12 november pas maar toch....de afspraak staat! Vanmiddag is Moeders voor Moeders al langsgeweest en vanaf de 6e week ga ik meeplassen
Het enige waar ik als een berg tegenop zie; vertellen dat ik zwanger ben tegen m'n broer & schoonzus  Omdat ik weet dat het hun echt pijn zal doen, ondanks dat ze blij zullen zijn voor mij!! Zo moeilijk meiden, ze wonen ook nog is niet in de buurt en voorlopig zie ik ze niet....en om het nou telefonisch te doen?!? Maar nog weken wachten wil ik ook niet!!! Bah, vindt het zo rot voor hun.......

Maar goed, meiden.....hoe gaat het verder met  jullie????
WIDD wat supergoed dat je ongi bent!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal top!!!
Heel veel suc6 he cowgirl !!!!

Ik heb geen ander scherm geopend, ga Baby's wil is Wet kijken!
De knuffelaarsters: GOOD LUCK, IK DUIM VOOR JULLIE!!

De wachtbankzitsters; OOK HEEEEEL VEEL LUCK EN GEDULD TOEGEWENST!!!

Tot snel, dikke kus xxxx

hoi lieve meiden.......
mimi alvast een heel fijn weekend   en   geniet ervan   he,,,en ja ik denk ook dat je volgend   jaar ook zeker mee kan praten over baby krampies enzo........
sjors   wat super lief van je ouders ,dat had jij echt ff nodig om weer een beetje op krachten te komen   en wat weerstand op te bouwen he!!
ene   z'n jetstream lijkt mij   ook niet slecht hoor..................mmmmmm
hoop dat de zaadjes d'r werk doen !!!!!!!!!!!!
pien   succes met knufflelen en hou t spannend he...hihi
ken     he leuk he om de dag knuffelen hihi maar t is wel DE manier om t snelst zwanger te worden volgens mij.....succes       en have fun...
en hou nog 1 week je vol en dan heerlijk naar kreta mmmmmmmmmmmm ben jaloers op je hoor .......
joyce   he ..ik zit ook op t wachtbankie   tot 23 oktober!!!! maar t blijft zo spannend he   ik voel natúúrlijk weer vanalles he   .....................!!maar laten we maar gewoon afwachten en we zullen t wel zien ..
er   moeten onderhand toch wat zwangeren bij komen[wij!!!!?] want de statistieken kloppen zo niet echt meer he !!! succes
mamaroos   in de knuffelperiode?!! hoERA   nou ik zie dat je druk bezig bent ermee ...goed bezig   .........op naar de nod...!!3x IS scheepsrecht!!!!!!

tanja     spannend 12 nov naar de vk!! is wel heel gaaf weer de eerste x!! doe lekker rustig aan   en geniet he......xxx

nou   ik zit op de wachtbank!! tot 23/24 okt....en ja natuurlijk voel ik weer vanalles [duh!!!!] ik probeer er er niet op te letten [lukt niet] maar ik heb wel rare steken steeds in mijn onderbuik   soms links en soms rechts????
en ik had maandag mijn ei ..dus of de innnsteling is bezig of moet nog komen ik weet t niet precies.......
ik heb natuurlijk weer goede hoop [positief als ik altijd ben hahaha]want dit is de eerste x dat we om m'n ei heen geklust hebben en dus eigenlijk pas de eerste goede kans !!!!
maarja dan heb je nog maar 20% kans he om zwanger te worden hoe reg je je best ook doet...
hahaha ik werd bij mijn vorige zwangerschap elke x heeeeeel erg misselijk van mijn keukenkastje[pas nieuw stinkt verf     en nu nog steeds!!] en ik probeer elke ochtend door erin te ruiken !!!!! of ik er misselijk van word !!! hahahha
hoe  gek kan je zijn he!!!hihihih
maar ik werd pas misselijk in week 7 dus eigenlijk heeft t weinig nut   ...ja ik weet t IDIOOT!!!!!                        
haha nou ik ga mijn schatjes brood klaarmaken want hij was zoooo moe   en dan doe ik t wel ff..... en ik ben morgen vrij he dus why not!!
tot morgenvroeg xxxxx
lilian

Goedemorgen,

nog 2 dagen voor m'n NOD! Ik vind het nu in eens weer erg spannend. zou het liefst meteen gaan testen, maarja....
Gistermiddag dacht ik echt dat ik ongi zou gaan worden, zo voelde het namelijk wel in mijn buik. Nu is dat weer weg en ben nog steeds niet ongi.
Wel heb ik steekjes in mijn onderbuik.... wat dat nu weer is? Ik heb er vooral last van als ik op mijn rug lig... erg vaag dus. Naja, vorige keer werd ik ook 1 dag voor mijn NOD ongi, dus als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik zondagochtend testen. Ik kan niet wachten tot ik overtijd ben denk ik Zo dat was mijn verhaal weer

Tanja: succes met het vertellen aan je familie. Ik snap best dat je het lastig vind om het aan je broer/zus en partner te vertellen. (sorry, weet niet meer wat het was, en heb geen andere venster open). Enne, geniet lekker van je zwangeschap!

Alle andere meiden, succes met wachten en knuffelen.
Ik spreek jullie snel weer.

Groetjes Nathasja

Tanja, Ellen, Iris, Anja, Gipsy en Luna:

GEFELICITEERD!!!!!

Hopelijk volgen er deze maand nog meer!!!

Hallo meiden!!!

daar ben ik weer! Terug van een midweekje Centerparcs. Het was in 1 woord: HEEEEEEERLIJK! Lekker genoten, weinig gedaan.....bank gehangen, filmpjes gekeken, sauna en uiteraard heel veel geknuffeld, hihi. Tja, dat om de dag is er nu een beetje bij in geslopen , maar ja, als we maar genieten toch!? Vandaag voel ik allerlei steken in mn onderbuik.  Ik zou eigenlijk  niet weten hoe een eisprong aanvoelt, zou dit het zijn? We hebben nog geknuffeld gisteren, dus wie weet? Zouden we vanavond dan nog een poging moeten doen, of gewoon weer morgen? Mannetje vond de afgelopen dagen wel erg prettig heb ik gemerkt, dus misschien is ie vanavond ook wel in de mood .....

TANJA: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Een beetje laat, sorry. Maar ik las het net.

WIDD: JIPPIE!!! Fijn dat je ongesteld bent, nu kun je weer gaan hopen.....Waar die teunisbloemolie niet goed voor is he!? Ik gebruik het nu ook 2 weken.....hopen dat het bij mij ook werkt!

LILIAN: JAHOO! Fijn dat je je eitje vond, nou hopen dat het raak was meid!

Nou, ik kan helaas niet overal op reageren, want dan ben ik nog wel even zoet, maar ik ga vanaf nu weer braaf mee praten....

Liefs, Kitty

hey girls

ik vind dat als we de statistieken moeten   geloven dat er van ons 31-en [ja we staan met 31 meiden op de nod lijst] er minimaal 4? zwanger moeten zijn toch??
en tot nu toe is eigenlijk alleen tanja zwanger geworden in okt[eigenlijk september hihi]
dus ik hoop dat we nog veel verraste smily's gaan zien
ja sorry hoor  : ik hoop er zelf ook een te mogen zetten!!! hihi

widd   hoe is t met de bloody mess?? nog steeds bloederig....denk t wel he ...moooooi ik weet wat je voelde bij mij was t maar 37 dagen [bij jou veeel langer dus ik mag niet mauwen] maar toen werd ik al wanhoopig en ging me allerlei gekke dingen in t hoofd halen...........................
Dus ik ben echt heel blij voor je dat je je ongie heb gekregen ,dan weet je in ieder geval waar je zit in je cyclus he..... geniet ? er nog even van misschien is t wel de laatste in 9 maanden !!!!

nou ik vind t wachtbankje wel lang duren hoor ...en ik moet nog zo lang!!23/24-okt.
ik hoop zo dat t deze eerste echte x raak is !! kan ik   mijn papa heel blij maken met z'n verjaardag....dat verdiend hij echt!!!
maar zoals t meestal is, "als je echt iets heeel graag wilt "gebeurt dat niet zo he........!!
maar een x gaat t weer gebeuren dat is 100% zeker!!
positief blijven     he...ja en geduld hebben he [duh !!!]
ik wil t NU weten !!!!!!!!!!!!!!!!hahahhahaha
ok see you tonight......
lilian

HE KITTY

leuk dat je dr weer bent ...ik mail net mijn   stukje en jij staat er ook net ......
fijn dat je t super hebt gehad op centerparks.......[waar dat niet allemaal goed voor is he]
is toch anders als je in een ander bed ligt ..[t knuffelen hihi] ja en ik snap dat je man t niet erg vind om om de dag te knuffelen hahaha nou en je hebt de grootste kans he dat   je raak schiet...!!!
super dat je er weer bent     en ik hoop [ja sorry voor de anderen hihi] dat wij er deze maand bijzitten hoor!!!!   maar dat hoopt iedereen he!! en t gaat ook gebeuren   alleen duurt t allemaal zo lang als je er op zit te wachten he.....
nou ik wacht tot 23/24 okt weer af he ..en anders volgende maand wel weer....
ik zou wel heel graag voor de kerst willen he   ..klinkt zo gezellig zwanger onder de boom hihihiahjahajjhahahah...[ja gestoord ik weet t he!!!
xxx lilian

Terug
Bovenaan