FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heey girls,

Ken: wat vreemd allemaal. Ondanks je angst zou ik toch nog maar een testje doen. Die van kruidvat zijn heel erg goed. Suc6 meissie!

Sjors: Heeft het al doorgezet.....ben j echt ongi aan het worden?

Annelies: neem je ons nou in de maling!? Hahaha...verdomde spannend dussssss!

Lilian: Weet niet of hoofdpijn erbij hoort, maar gewoon lekker klussen of knuffelen(hoe jullie het momenteel ook noemen) Super vet die tatoo en....was het pijnlijk? Kunnen we ergens een picture ervan zien?

Niesje: stad ze vandaag en laat je lekker verwennen bij de kapper!! Zal je goed doen!

Pien: dikke vette zenuwe nou voor jou!!! Nog 4 dagen wachten totdat je gaat testen!

Nou hier alles oke. Behalve dat ik smorgens nog steeds niet lekker opsta, misselijk en raar. En heb sinds 3 dagen echt constant pijn in mijn stuit en onderrug. Wat niet goed is, omdat ik van mijn zus weet dat dat bekkenpijn is! Maar ladies...ik ben pas 7 weken!!!!! Zit hier niet op te wachten. Heb maar een afspraak gemaakt bij de huisarts voor morgenochtend.Never know.

Heb me gisteren en vandaag ook maar ziek gemeld, want ik voel me dus niet zo top en ik denk nu echt eerst ffies aan mezelf en die kleine!

XXX

Hoihoi,

Hier alles goed nog geen spoor van de ongie te ontdekken.....
Ga straks even een test kopen weet alleen nog niet of ik hem meteen doe of ik nog even wacht tot morgen...Maar dan kanik pas 's middags hier iets zetten moet namelijk om 7 uur werken...tot 1 alshet goed is dus....
Ben nu pas 1 dag overtijd.....Vind het wel spannend.....

jullie horen nog van mij (vanavond hoe ik me voel)

Groetjes annelies

Nee ik neem jullie niet in de maling...

Ik was er heilig van overtuigd dat ik pas 8 okt ongie moets worden omdat ik dacht dat ik 10 sept ongei was geweest....
maar begon gisteren te twijfelen omdat ik het weekend van de 14 tot 16 weg ben geweest....
Toen dacht ik was ik nou die maandag ongie of die maandag ervoor....
dus vroeg het aan mijn vriend en die zei de maandag ervoor....
Toen zei ik weet je het zeker en toen zei ja heel zeker.....
Dus was ik 3 september ongie en was mijnnod niet 8 okt maar 1 okt....

groetjes annelies

Hallo allemaal! Wauw, het is hier écht spannend!

Annelies: heel veel suc6 als je gaat testen, ik hoop dat 'ie positief is!!

Lilian: wat gaaf dat je tattoo gezet wordt!! Rond deze tijd ben je misschien wel al klaar, ik hoop dat 'ie heeeeeeel mooi is geworden!!!
Ik weet ook niet of hoofdpijn een voorteken kan zijn van je eisprong, volgens mij had ik er geen last van. Maar ik voel 'm als het goed is, loop krom van de pijn.......om de dag knuffelen, dan zit je zeker goed!!

Ken: wat balen die onzekerheid! En idd een heel vreemd verhaal. Als ik jouw was zou ik ook nog een keertje testen. Wie weet?! En anders gewoon de HA bellen, daar zijn ze idd voor! Suc6 meid!

Sjors: shitshitshit!!! Ik hoop niet dat de RD's gaan arriveren maar waarschijnlijk wel he?! Balen meis, ik snap dat je daar verdrietig van wordt!! Het blijft zo'n grote teleurstelling. Kop op naar de volgende ronde!

Evie: jammer dat je ongi bent geworden zeg!!! Maar niet getreurd, het was pas ronde 1, wie weet brengt de volgende ronde meer geluk!! Knuffelse strakjes!!

Bezig bijtje & mier: spannenndddd!!!!!!!! Good luck!!!!

Niesje: Heerlijk lekker even shoppen! Veel plezier!

Pien: jij houdt de spanning er ook goed in!!!! Vind het knap dat je nog kan wachten!! Heel veel suc6!

Gipsyd: balen dat je je niet zo lekker voelt momenteel, ik hoop dat dat snel beter wordt! En doe idd lekker rustig aan en denk vooral aan jezelf en je ukkie!!!

Hier gaat alles oké, niet echt veel kwaaltjes. Af en toe een steekje hier en daar maar niet echt noemenswaardig, al heb ik soms wel een kriebelig gevoel in m'n buik. Ook nog steeds wel een vol gevoel en moe/hangerig. Dus ja....wat moet ik daarvan denken?!
M'n zoontje houdt me op het moment lekker bezig, gisteren heeft 'ie 3 flinke driftuitbarstingen gehad, een echte peuterpuber dus!!!!
(op 3 december wordt hij 3 jaar). Maar ook wel weer een goeie afleiding haha!! Hij ligt nu even in bed, hij is vanmorgen naar de creche geweest dus hij was bekaf! De juffrouw kwam nog naar me toe, ze vroeg; ben je soms bezig met zindelijkheidstraining? Ik zeg; nee nog niet echt..... Blijkt dat 'ie dus constant naar de WC wilde en waarschijnlijk heeft 'ie geplast op de WC, volgens de juffrouw waren z'n billetjes wel nat!!! Heb ik z'n eerste plasje gemist!!!!!!!
(waar je je al niet druk om kan maken he...)Dus ik ga nu hard aan de slag, stickervelletjes kopen, stuk papier in de WC en na elk plasje een sticker plakken (idee gepikt van supernanny hahaha).
Nou meiden, waarschijnlijk ben ik er vanavond wel weer!

xxx Tan

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst September:

nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje

nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari

nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje
nod 29 september pien 32 jaar 1e ronde 3e kindje

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)

nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 29e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 22 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen

NOD-Lijst November
nod  1 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31

Hoi meiden!!
Zoals gevreesd, zij   de  nu volop gearriveerd!! Bah bah bah!! Niks aan, maar ja!! Op naar de volgende ronde!! Ik heb dit keer maar weer het gemiddelde van mijn cycles genomen als nod!! 31 dagen!! Dat komt dan op 1 november!! Jeeminee!! Wat duurt dat toch lang!! Bah!!
Ik voel me vandaag helemaal prut!! De griep is opnieuw op komen zetten, dus opnieuw koorts, opnieuw de kop vol met snot, ik heb het steenkoud en moest mij ziekmelden (wat helemaal niet goed uitkomt ivm naderende praktijkexamens)!! Bah!! Ik heb echt een pest humeur!!
En ik snap echt helemaal niets meer van mijn cycles!! Dan duurt het weer lang, dan weer kort!! Nu lees je af en toe wat over teunisbloem olie!! Heeft iemand van jullie dit wel eens gebruikt?? Het schijnt je cycles te kunnen stabiliseren!! Ik zou graag succes verhalen hierover horen!! Misschien dat ik dat dan ook maar eens moet proberen!!

Sorry voor mijn klaagzang!! Ik ben na het uitlaten van de hond vast wel weer wat beter gemutst!! hihihi!!

Tot strakjes lieve meiden!!

dag dames

Ik had gisteravond last van mijn onderbuik en onderrug. Omdat ik de afgelopen dagen /2 weken nergens last van heb gehad denk ik nu: HET ZOU TOCH NIET.
Hahahah maar misschien zijn het wel gewoon de voortekenen van het ongesteld worden.
Spannend!!!     1 dezer dagen zal ik ongesteld moeten worden.
Ik heb zo ontzettend de neiging om er een test tegen aan te gooien. Maar zit op mijn 26 dag, volgens mij  is dat nog te vroeg om te testen.  (vorige keer werd op de 26e dag ongesteld)
Maar afwachten dan... duurt lang.

Sors: jammer dat de rode duiveltjes zijn gekomen. We lopen ongeveer gelijk op zag ik. Kan me heel goed voorstellen dat je er onwijs van baalt. Kop ervoor hoor. En we vinden het helemaaal niet erg, lekker toch dat je je verhaal hier kwijt kunt.

Annelies: ahhhhhhhhhhh wat spannend, mooie meevaller trouwens, scheelt weer een weekje in spanning zitten. Heb je al een test gehaald? Zal voor je duimen.

Lilian: Wat een mooi gebaar. een tatoo van je kindjes. Zo zijn ze altijd bij je.

Tanja: Wat een stoer kereltje zeg die zoon van jou. Hij bepaalt zelf wel even wanneer hij naar de wc wil. Hahaha lachen man. Grappig om te lezen dat heel veel mensen wel wat voelen in hun buik. Ik dus sinds gister ook, maar dan denk ik: ik verbeeld het me vast, of dat had ik anders wrs ook wel gehad alleen nu let ik er op. Ik vind het erg spannend. Ga er niet vanuit dat ik in 1 keer zwanger word, maar moet eerlijk zeggen dat ik er veeeeeel meer mee bezig ben dan ik van te voren verwacht had.

Joyce: Geniet maa rlekker van je weekendje ardennen. En van de rest. hahah ZET HEM OP

Mimi en Ken: Weten jullie al meer?

Niesje: Nog wat leuks gekocht? hahaa, lekker is dat he, even je gedachte bij iets anders. Met shoppen moet dat heel goed lukken. hahah

xxxx jo

hoi meiden ik wil wel een foto laten zien van mijn tattoo ,maar hoe??? moet ik dat doen..ik krijg t niet voor mekaar...
iemand een idee??
x lil

Terug
Bovenaan