FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Meiden!!

Het word een beetje saai meiden, al die RD die komen opzetten!! Ik wil zwangeren zien!!!
Ik hoop het snel!!!

Ik hoop dat je ons voorgaat WIID!! Zaterdag testen, nou ik duim op volle toeren!!! ( krijg al bijna blaren)!!! ZOu toch te mooi zijn dat je de gyn op kan bellen, met het bericht haha ik ben zwanger.... ik hoop van YES!!!

Lilian: Fijn he dat je je ei hebt gevonden, dus wachten is weer begonnen!!!

johanna: succes met het vinden van je ei, enne maakt toch niet uit dat je al in ronde 2 een ovulatie test koopt?? Ieder doet het op zijn manier, meid!!

Mamaroos en niesje: succes met knuffelen!!

Natasja: succes nog even met wachten, zolang er geen rd zijn is er een beetje hoop!!!

gipsyd:: hahaha, lachen!! Op de een of andere manier zijn   mannelijke fysiotherapeuten altijd erug leuk.....!!! Kijken mag he!!!

Hier zijn we al vrolijk begonnen, gewoon fijn om de dag, geen drukte.... als we zin hebben gaan we ervoor!! (natuurlijk laten we deze maand geen kans lopen....)
Als we denken dat t'eitje gaat komen, knuffelen we lekker een keertje extra en voor de rest laten we het op z'n beloop, je kan toch niets meer dan.....!

Word vervolgt................

fijne avond!!

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Dames, stop de persen, stop de persen, pak een stoel, hou je stevig vast, sluit ramen en deuren, want Walrus in de dop heeft sinds een kwartier de rode duivels op bezoek! JIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAA, na zes dikke maanden wachten heb ik dus toch een eisprong gehad, maar wanneer dat dan geweest is? Ik had vorige week vrijdag, zaterdag en zondag VET kramp, maar het is nu nog maar 10 dagen later! Wie wil mij op de lijst zetten? Cyclus van 28 dagen voor mijn zwangerschap! joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeee!        
Ik hoop maar dat ik direct weer in de regelmatige cyclus zit! Oh ik ben zo blij, maar omdat mijn dochter slaapt kan ik niet als een dolle door het huis rennen, dus leef ik me hier maar uit! Iedereen die nu ook ongesteld is, pak een fles drank en doe een minipolonaise! Oktober rules! Teunisbloemolie ook! Zit er nog maar drie weken aan, hallo!

Nu mag ik eindelijk op de lijst, joepie de poepie! Maar zal ik nu wel of niet de gyneacooog afbellen? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Walrus in de dop (icl. tampon!)

he widd

super jo ...eindelijk ongie!!
ik ben echt blij voorje!!
hahaha geniet ervan he...normaal zeg ik dat nooit maar jij bent nu zo blij met je bloody mess...hahah
en nu binnenkort om de dag knuffelen he
xxx
lilian

hi ha

OHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh WIDD, wat geweldig.
Jaaaaaaaa yoehoe...
Wat ben ik blij voor je, wat kan ik me goed voorstellen dat je een gat in de lucht springt!!
Zou het dan toch door die teunisbloem komen??
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
en hopen dat je cycles nu goed op gang komt. NOg even een weekje wachten en dan kun je je mannetje bespringen hahahahaha.
Ohhhhhh ik zal voor je duimen!!!!  

Tut johanna

Hey WIID!!!!

JOOEEEEEEEHOEEEEEEEE!!! YES!!!

Aan de drank!!! super meid! Ik vind het geweldig voor je! (ik zou nog wel even langs die gyn gaan hoor, wie weet wat ie zegt, als je niet gaat weet je het ook niet. Tenslotte is 6 mnd niet ongi niet de normale gang van zaken toch?? )

Maar voor nu JOEHOE!!!!

Dikke knuffel!!

Hey WIDD,

Gefeliciteeeeerd!!!!! Super!!! Eindelijk ongesteld na 6 maanden. We duimen voor je dat je cyclus weer helemaal regelmatig zal worden.

Drink  een glaasje wijn en geniet maar lekker van die !! Wie weet ben je er deze keer geen 6 maanden maar 9 maanden vanaf.

Groetjes Joyce

JOEHOE!!! super WID! *koekeltje springt in het rond:doing, doing, doing *
Ik ben erg blij voor je! Volgende week dus lekker gaan knuffelen en dan blijven ze hopelijk 9 maanden weg!
Ik zou inderdaad ook toch nog naar de gyn. gaan. Je hebt de afspraak nou toch al staan.
Nou meid, geniet deze keer maar van je RD!

Liefs Nathasja

heeee allemaal...

nou widd hoe is ie ....BLOODY???fijn he...dat je soms echt blij kan zijn met je ongie!!haha
nou er is weinig te vertellen bij mij ik zit op t wachtbankie....
het is nu 3 dagen na mijn ei dusssssssss................wacht op innesteling [hoop ik]
wacht wachte wachte..................
volgens mij gebeurt er bij niemand echt veel op dit moment...want we hebben weinig te vertellen he..
alleen dat we allemaal zo blij zijn met widd's bloody mess...hihi
xxx
lilian

Terug
Bovenaan