FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor alle lieve reacties! Gisteravond liep ik als een cowboy met een lasso door de kamer te rennen met een tampon in de plaats van de lasso, en we hebben zo gelachen... Wat een opluchting, mijn eierstokken doen het nog....   Zullen we deze maand alle records breken en een babyboom veroorzaken in juli? ;-)) xxxx

Hallo meiden,

Even een kort berichtje, het is ook erg rustig geweest zie ik, dus ben niet de enige die het druk heeft!!

WIDD: Super fijn als je eindelijk na 6 maanden ongi wordt. Einde onzekerheid, en op naar de knuffelweek!!

En meiden, we gaan met z'n allen zeker een babyboom verzorgen in Juli!!

Lilian en de anderen die in deze positie zitten: Succes met wachten!!

En de rest: Veel plezier met knuffelen of het vooruit zicht op het knuffelen na  de RD's!!

De situatie hier is weer rustig: de RD's zijn vertrokken. Fijn ga morgen weer een weekendje weg met mijn vriendinnen.
Het zal heel het weekend wel over baby's gaan want 1 is 4 maanden geleden bevallen van de eerste en de andere is 6 maanden zwanger!
Verder beginnen we volgende week aan de klus, en willen dit 2 weken volhouden, gezien ik zo'n onregelmatige cycles heb. Manlief vindt dat zo erg nog niet!!

Groetjes mimi

Hoi hoi!!
Zo wat was er veel te lezen!! Altijd leuk!! Ben net terug van een paar dagen extreme luxe!! Mijn ouders hadden heel romantisch, samen een super de luxe huisje gehuurd!! Met zonnebank, sauna, jetstream, stoomcabine!! En ze hadden vriendlief en mij samen, voor  een paar dagen  uitgenodigd!! echt heerlijk!! (samen in de jetstream was een groot succes ;-), hopelijk zijn er flink wat zaadjes naar het ei gebubbled)... Ik ben weer helemaal fris en fruitig en gelukkig weer helemaal beter!! (nog bedankt voor jullie lieve berichtjes!!)

Maar hoe is het met jullie???????

WIDD!!
Wat fantastisch nieuws!!!! Echt super!!!! Nu op naar een ronde vol kansen meid!!! Want een babyboom komt er zeker!!!!
(trouwens, goed spul, die teunisbloem)
Oja, ik ga proberen jou op de lijst der lijsten te zetten (28 dagen was je cycles normaal gesproken toch???, dan is je nod denk ik  rond 6 november!!, Ik zet m er voor je op goed??)!!

Nathasja!!
Welkom terug van vakantie!! Ben je lekker uitgerust?? Zondag is je nod al weer!!! Duim voor je dat je met z'n drieen terug gekomen bent uit Tunesie!!

Eefje!!
Welkom terug meid!! Gezellig dat je weer met ons meekletst!!

Annelies!!
He, balen meid, dat de duivels gearriveerd zijn!! Hopelijk heb je er niet te veel last van!! Dan kan je snel weer aan de knuffel!!

MamaRoos!!
Fijn te lezen dat Frank weer opgeknapt is!! Maar hoe is het met jou?? Nog druk aan de knuffel?? Heel veel plezier!!!

Jo!!
Iedereen gaat op zijn eigen manier om met zwanger worden!! En wat kan het voor kwaad om een ovulatietest te gebruiken!! Ik zou zeggen, vind je ei en schiet raak!! hahaha!!

Joyce!!
Volgens mij zit jij nu op de wachtbank of niet?? Volgende week je nod!!! Spannend meid!! Ik duim voor je!!

Niesje!!
Klinkt goed!! Jullie computer avondtuur!!!!! Veel plezier straks tussen de lakens!!

Gispy!!
Hoe is het met jou meid??? je hebt zeker bijna je eerste echo????? spannend!!

Mama30!!
Ook jij heel veel plezier met knuffelen!!! We worden met z'n allen zwanger!!!

Lillian!!
Hoe is het met jou meid?? Al weer wat bekomen van de smak die je gemaakt hebt!! Ik hoop idd ook dat de zaadjes zo je ei ingeschud zijn!!! hihihi!! Zit je inmiddels al weer op het wachtbankje???

Mimi!!
Gezellig een weekendje weg met de meiden!! Heel veel plezier!! (volgend jaar, klets jij ook vrolijk mee over poepluiers, eerste lachje etc!!!!)........

Nou lieve meiden!! Ik ga even boodschapjes doen!! Ik spiek vanavond nog eventjes of er al weer nieuwtjes zijn!!! Ga weer vrolijk de nachtdienst in vandaag!!! Bah!!!

Kusjes sjors.............

Zo, weer eventjes de lijst der lijsten aangepast en wel!!!

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 22 november, Ken, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus? 45/50 dgn, dit is dag 50  

hoi meiden

hier bij mij is alles nog rustig nog steeds geen rd te bekennen en geen lasten en tekenen van een zwangerschap!
helaas heb ik zondag al een test gedaan en die was negatief en heb nog niet weer getest.
gaan gewoon door dus deze week mijn klus week

en dan eind oktober mijn nod

meiden sucses met wachten en klussen
groetjes pien

Nou hallo hoor, daar ben ik ook weer eens!!!

Jemig, had het echt effe druk van de week! Pffff, effe relaxen achter de computer deze avond!

Heb eerst even de berichtjes gelezen, ga nu niet op iedereen een reactie geven, dat doe ik volgende keer wel weer.
Maar WIDD: SUPER ZEG DAT JE ONGIE IS GEARRIVEERD!!! WHAAAAA!!! Ik kan je blijdschap voorstellen. ( geniet ervan, haha! )

Ik ben vanaf zondag aan de teunisbloemcapsules, voel nog niks anders. Had maandag wat bruine afscheiding, dus ik dacht; man! Begint die ongie nu al??? Maar nee, nog niks aan de hand.
Verder zijn we nu al volop aan het knuffelen. Om de dag ja. Want we laten geen kans onbenut! Mannetje vind het ook helemaal niet erg, gelukkig!
Nog een weekje!!! Ga ik lekker op vakantie!!! heb er zin in... nu maar te hopen dat mijn ongie niet opeens doorzet en dat ik daar op Kreta met die rooie troep zit!

Ik hoop ook dat we met z'n allen een babyboom kunnen veroorzaken in Juni/juli....
Dat zou super zijn natuurlijk!

Allemaal een fijne avond!

liefs...

Zwanger!!!!!!!

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

NOD Lijst Oktober

nod  1 oktober annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje foutje niet de 8ste maar de 1ste (blond)
nod 2 oktober, Evie L8, 1e ronde, 1ste kindje
nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje 5 okt
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod 4 Oktober, Sjors 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje,Cycl.28/38 dgn,  op 30e dag
nod 4 Oktober Johanna 28 jaar 1e ronde, 1e kindje cycles van 26 tot 28 dagen
nod 6 oktober Mimi 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje  
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)  ZWANGER!!
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 20 oktober Brenda 39 jaar, 5e ronde, 2e kindje, cyclus + - 33 dagen.
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje
nod 24 oktober lilian30,31 jaar2e ronde 3ekindje[storm*daan*]30e dag
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 oktober Roos, 31 jaar 3e ronde 2e kidnje
nod 26 oktober Ikke35 35 jaar 9e ronde 3e kindje, miskraam mei 2007
nod 27/28/29 oktober? Kitty26, 5e ronde, 2e kindje, 1e overleden Danny*
nod 27 oktober Niesje25, 3e ronde, 2e kindje, cyclus 30 dagen
nod 31 oktober Johanna 2e ronde, 1e kindje cycles 26 -   28 dagen (dit is dag 28)

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, dit is dag 31
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
nod 6 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod 8 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 22 november, Ken, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus? 45/50 dgn, dit is dag 50  

Ik zag dat er nog geen  achter Annelies en Mier stonden.  Annelies had al verteld dat de RD's weer op bezoek waren en ik las op een ander topic dat Mier ook helaas de RD's weer op bezoek had.

Meiden zetten jullie je NOD ook weer op de lijst? Het is leuk als we het allemal een beetje van elkaar kunnen bijhouden.

Maar ik zit weer langs de zijlijn te wachten. Als ik bedenk dat ik nog moet wachten tot volgende week donderdag  dan lijkt dat ontzettend ver weg maar het zijn nog maar 7 dagen en dat is toch wel heel erg snel. Ik hou echt niet van wachten.Daar ben ik eigenlijk veel te ongeduldig voor. Maar er zit niets anders op.

En ik heb  geen klachten. Geen pijnljjke boobs, geen licht bloedverlies, Geen blauwe strepen op mijn boobs, Geen buikpijn, geen krampen, geen rugpijn etc. Jammer. Ik heb wel hoofdpijn.

Morgen nog een dagje werken en dan zit de week er voor mij weer op. Lekker weer weekend.

Ga nu even lekker koffie drinken.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan