FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden!!!

Hier even een kleine update van mij. Heb het een beetje druk gehad, en zondag had ik een gaatje, had hier een heel verhaal geschreven, toen viel mn pc uit! Ik kreeg hem ook niet meer aan de praat, maar nu doet hij het weer! (Voor hoe lang ?). Zit dit nu even te schrijven voordat ik naar mn werk ga.....

Ik kan dus niet alles meer persoonlijk beantwoorden, is een beetje te veel!

In ieder geval wil in DONG feliciteren!!!!!!!!!! Dong gefeliciteerd! Geniet ervan!!!!!

MAMAROOS: Heel veel sterkte! Ik hoop dat het snel beter met je kleine manneke gaat......

En LILIAN: Zou je toch niet even testen? 2 dagen ongi, lijkt me een beetje kort. En omdat je nu nog steeds buikpijn hebt?

Met mij gaat het verder wel goed. De buikloop is weg, nu is het juist het tegenovergestelde , haha. Verder heb ik veel buikpijn (niet van verstopping hoor), alsof ik al ongesteld moet worden........misschien dat het eerder komt? Mn nod had ik berekend op 27/28/29 oktober, maar dat was naar aanleiding van de vorige keer, omdat die zo lang duurde. Wel ben ik alles aan het na speuren........mn borsten doen nog niet zeer, maar ik ben ze wel iedere keer aan het voelen of ik iets van pijn voel, maar helaas! Haha, wel erg eigenlijk he!? Hoe je er zo mee bezig kunt zijn.

Afgelopen zondagavond kwamen 2 vrienden (een stel)  van ons, "zomaar" even langs. Blijkt dus dat ze zwanger is! 3 maanden nu......We hebben heel enthousiast gereageerd naar ze, maar toen ze weggingen hebben we toch wel even samen een traantje weggepinkt. Ik zag mn mannetje namelijk al zo sip kijken naar mij....... Maar goed, we hebben even goed gepraat, en mocht het deze maand niet lukken, gaan we er volgende maand weer dubbel zo veel voor knuffelen! (Maar dan wel met plezier he). A.s. 7 december is ons eerste kindje een jaar geleden overleden (na 23 weken zwangerschap). We hebben het daar nu ook al erg moeilijk mee....en het feit dat we nog niet zwanger zijn, maakt het er niet makkelijker op......

Nou meiden, tot mails! En we willen nog meer goede berichten!!!

Liefs, Kitty

DONG: GEFELICITEERD MEID!!!!

Super! Geniet van je zwangerschap en luister vooral goed naar je lichaam!!

Leuk, leuk, leuk!!!

Liefs......

Ik wilde even laten weten dat ik bijna elke dag wel even op het fotum kijk, om jullie verhalen te lezen, maar dat zelf wat schrijven er nog niet echt van komt. Ik had ook steeds zo weinig te vertellen. Maar nu zit ik middenin mijn knuffelperiode!!! Dat verloopt vooralsnog gelukkig goed!

Dong: ik wens je een hele fijne zwangerschap toe! Gefeliciteerd!

ciao Eefje

hoi meiden

nou ik heb nog maar een x tje getest voor de 100% zkerheid..en ik ben dus echt niet ongie!!!!!
mijn cyclus is gewoon nog niet 100% na mijn bevaalling..maar binnen de 30 dagen ben ik heel tevreden...
en wie weet deze maand he.........??
nou ik moet ff mijn mannetje gaan helpen ............aaahhhgggrr er is 5 kuub hout gekomen voor de kachel..of we dat ff naar achter willen doen..???
veeeeeeeeeeeeeeeellllllll!!!!
maarja wel lekker warm straks weer!!hahahahaha
xxx lilian

Hoi dames,

Ik voel me al een stuk beter. Met de kat is alles goed. Nagels zijn geknipt en een antibiotica kuurtje voor de zekerheid. Pfffff wat een opluchting. Ik heb bijna niet geslapen van de zenuwen.

Wat betreft mijn bezoek aan de huisarts is het allemaal niet echt duidelijk. Morgen even urine inleveren voor het geval ik misschien een blaasontsteking heb. (ivm veel plassen en moe zijn) Maar voor de rest is het enige wat hij zei: Ik denk dat het vanzelf wel over gaat. Grrr... irritant. Maar ja we zien wel even. Hij zei ook dat mijn hoofdpijn ook wel eens kan komen doordat ik met de pil ben gestopt. Hebben meer mensen hier last van?

Volgens mij ga ik nu toch ongesteld worden. Ik heb een klein beetje oud bloed verloren. Ik hoop het dan kunnen we weer met de volgende ronde beginnen. Maar ja nog even afwachten.

Maar oe gaat het verder met de mensen met hun NOD-tjes?????? Is er al meer goed nieuws?

Groetjes Joyce

kitty

ik leef zo ongelofelijk   met je mee..... hou je sterk met je mannetje en huil lekker uit bij elkaar...en kom op   er komen weer betere tijden ook voor jullie...
maarja vergeten willen we ook niet he..want ze horen er ook bij he, onze kinderen!!!
kop op .........
see you soon.....
xxx lilian

Lieve Lilian!!!!

Thanks meid, dat had ik even nodig . Op zich gaat het wel goed hoor, maar ik merk dat we gewoon heel erg naar die datum toe leven....We hebben die dag trouwens allebei samen vrij genomen, en gaan dan iets samen doen. Wat weten we nog niet, we dachten aan een boswandeling ofzo....
Wanneer was jij trouwens uitgerekend van Daan en Storm? Was dit vorige maand, of deze maand? Dat zal ook wel erg moeilijk voor je zijn? En nee, vergeten zullen we  onze kleintjes  zeker niet nee!!!!

Liefs, Kitty

Kitty (en Lilian ook trouwens) ik weet nooit goed wat ik moet zeggen om jullie te steunen. Ik kan (en wil) me niet voorstellen hoe het moet voelen om je kindje te verliezen. Zoiets zou niet mogen gebeuren  
Ik bewonder van beiden jullie positieve instelling!

Als ik aan jullie verlies denk stelt mijn dipje geen ruk voor, het brengt alles weer in perspectief.
Ik denk dat ik door ga naar de volgende ronde ik heb echt een megapuist op mijn kin en dat is meestal mijn vaste voorbode op een ongi.

Terug
Bovenaan