FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DONG!!! SUPER GEFELICITEERD!!!

we zijn allemaal jaloers op je ....maarja zo gaat t he!!! geniet ervan ook nu je nog niks voelt...hoe ongeloofelijk t ook is .....
geniet geniet geniet!!!!
heel veel xxx lilian

Ohhhhh Dong!!!
Dit is geweldig!! Gefeliciteerd en geniet ervan meid!!
Ik hoop dat er deze maand meer zullen volgen.. En volgende maand natuurlijk. (sta ikzelf bij)

Groet jo

HOERA HOERA HOERA DONG is ZWANGER!!!! Gefeliciteerd meid!!

We hopen dat we snel gaan volgen!!!

Nou   meiden, hier snap ik er niets meer van...... Ik schreef gisteren dat er niets meer aan de hand was, bruinverlies was over maar nu heb ik echt buikpijn ... rechts onderin....(??) Als ik ga liggen zakt het af.... (zou het haast omschrijven als ik heb ff geen ruimte, zorg dat je ruimte maakt...)

Ik kan me dit alles niet herinneren van onze eerste......

Nog 12 dgn......

fijne avond!!

ff snel want moet zo sporten

Dong geniet van je 5 positieve testen, geloof het nu maar je bent gewoon ZWANGER!!!!!!

Ikke, de pillen die ik slik heten Etos multi zwanger worden , het is dus gewoon het huismerk.

Hoi meiden,

Ik zit even helemaal in een dipje en hopelijk vinden jullie het niet erg als ik het even van mij afschrijf.

Ik heb 3 katten en we hadden ontdekt dat 1 kat een ingegroeide nagel had. Dus ik vanavond snel naar de dierenarts en alle nagels laten knippen. Alles goed verder dus ik weer helemaal happy. Kom ik thuis en ik wil de andere katten knippen zie ik dus dat mijn andere kat 2 ingegroeide nagels heeft. Daar zit zelf al een beetje bloed bij. Nu kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan omdat ik niet eerst de ander 2 katten gecontroleerd heb. dan had ik deze kat ook gelijk mee kunnen nemen naar de dierenarts. Nu voel ik mij enorm SCHULDIG!!!!! Nu ga ik morgenochtend meteen om 08.30 uur naar het open spreekuur.  Hij heeft verder geen pijn want ik mag er gewoon aan zitten en hij loopt normaal en likt er niet aan. Maar toch voel ik me schuldig. Ik hoop wel dat ik het allemaal red morgenochtend, want om 9.05 uur moet ik bij mijn eigen dokter zijn.  

Maar ik moet dus naar mijn eigen dokter omdat k de laatste weken best wel moe ben en veel hoofdpijn heb. Dus ik laat even wat bloed prikken om na te kijken. Misschien heb ik wel een beetje bloedarmoede of zo. En dat maakt het er allemaal niet beter op dus ik voel me gewoon een beetje K*..*T.

Groetjes Joyce

Dong van harte gefeliciteerd meid!!!! Geniet van deze mooie tijd. Hou je ons nog wel een beetje op de hoogte van alle ontwikkelingen? Dat houd de moed er wer in.

WIDD hoe is het gegaan met de bezichtiging??? Ik ben heel nieuwschierig.

joyce  
kop op !!!!ik had vorige week ook z'n week dat ik me echt kut voelde!! maar t is weer over hoor!!!
verwen jezelf en geniet ff van iets lekkers!! maar kop op want t gaat weer voorbij!!!!

ik had nu eigenlijk ongie moeten worden maar t is alweer voorbij [had maar 2 dagen]!!zegt die schat vanme gisteren : moet je niet nog ff een zw.sch.testje doen ? want je weet   t niet!!!lief he ....maar ik doe t niet   want ik heb toch t gevoel dat mijn ongie gewoon eerder is gekomen.......
ik las op google dat sommige mensen een korte 2 helft van de cyclus hebben en soms hebben mensen met een normale cyclus dat ook wel eens!!
dus ik denk dat ik dat heb gehad..............
maar als ik nou misselijk word over 2 weken hahah dan test ik wel ff voor zekerheid hihi maar ik heb echt t idee dat ik me er gewoon bij moet neerleggen dat ik niet zwanger ben...komt vanzelf...[ook al is t raar om een week eerder ongie te worden!!]

maar we gaan snel weer om de dag knuffelen en dan proberen we t weer opnieuw...!!

widd hoe was t huis?????

xxx veel liefs lilian ps   kom op he joyse!!

Terug
Bovenaan