FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden!!!!!!!!!!!!!!!

tering hihi ff de hele week werken zeg .............ok t valt wel mee! maar ik denk dat ik vrijdag wel moe ben en echt aan weekend toe ben ..[ok heb ik dan ook he   tot en met maandag]
hindi   SPANNEND!!!!!
morgen he...maar je gaar pas zat ? testen....????ja is ook beter als je t morgen tenminste vol kan houden om niet te testen ...ik ken t dan    denk je .."ooh nee ik wacht wel   als ik zwanger ben dan ben ik t straks ook nog "........maar 2 minuten later denk ik dan " als t niet zo is kan ik me vqast voorbereiden en wil ik t NU   weten"hahahha ja wedden dat je zo denkt ahhaha ..nou we lezen t wel...suc6...

kitty
jij begrijpt me precies!!!!!!!!!!!!! wat jij had heb ik ook....net of ik een stukje van mezelf ben kwijtgeraakt!! en voor mijn omgeving gaat t ook goed met me     en voor hun is t ook alllang weer voorbij!!de tijd gaat door he.....maar voor mijn gevoel is t nog precies t zelde als 15 weken geleden!!!ik mis mijn kindjes..
eigenlijk had ik nu gebroken moeten zijn van de huilende baby's en de nachtvoedingen   nou alles zou ik daar voor over hebben hoor!! maar nu ben ik "gewoon"alleen met   rene..... en dat mist toch iets..ook al was t voordat ik zwanger was heel gewoon om   met z'n 2 en te zijn nu niet meer ....wij hadden nu met z'n 4 en moeten zijn!!
En ik heb ook nog heel vaak mensen die zeggen "OOH LOOOP JIJ NOU NOG STEEDS ROND"!!! die kijken echt niet eerst of ik nog wel zwanger ben ...neee...ooh ik vind t zo dom he van ze maar okee ze weten niet beter!!.
maaar echt fijn dat er wel mensen zijn die me precies begrijpen ..al is t helaas wel zo dat we dan t zelfde afschuwelijke hebben meegemaakt ...maar t is wel fijn want die mensen begrijpen je echt   ..de pijn die je voelt en dat dat niet over gaat met"ooh dat heeft tijd nodig"!!
nou ja we gaan verder....moet!! maar even iets anders..........waar is dat ei van jou gebleven...misschien ovulatietesten gebruiken...? is wel heel makkelijk hoor...vind ik ..
nou hoop dat ie gewoon nog komt!! en ik hoor je snel...

ken en hindi...

hihi mijn man vind t eigenlijk verplicht knuffelen niet zo funny maar we weten waar we aan beginnen en als we dan eenmaal bezig zijn   vergeet hij toch dat t zogenaamd verplicht is hahahh!!!!!!!
dus we doen t rond mijn ei toch om de dag en op de "eidag"xtra en daarna nog maar een x   .......
maar je moet t gewoon leuk voor m maken ...ok je moet wat meer werk doen{!} maar dan gaat ie echt wel vergeten dat t daarvoor   is..en soms gewoonn ff snel is ook wel lekker he....en dan gewoon met de benen omhoog tv kijken hahahah..
oh hindi   je moet gewoon niet zeggen welke dagen dat ei komt....en zogenaamd spontaan willen sexen   hihi....
succes...

groetjes lilian

Hindi!!!!!! Voel je al wat? Houd ons niet lange rin spanning?

Gister vertelde mijn buurvrouw/vriendin dat ze zwanger is!!!!! OH ik ben zooo blij voor ze.
Helemaal omdat ze al langere tijd bezig zijn. (maand of 20)
Geweldig of niet dan!!!
Toch ook wel een steekje van jaloersie, maar wel gezonde jaloersie hoor. Ik gun het ze van harte.

Hier is alles nog rustig. Dacht paar dagen gleeden mijn ei gevonden te hebben, maar dat was allemaal schijn. 1 keer een vaag streepje. Maargoed ik ga gewoon door met testen.
Heb geduld. haha moeilijk.

Zwanger!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, ZWANGER

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
8 november lilian,31 jaar,3e ronde 3e kindjeop dag 23!!!!!kut!!!!
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november, Hindi, 31 jaar, 10e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod  19 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje.  ei gevonden op  4-11 met sensitest
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 35
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, jossie79, dan 28 jaar 8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 5 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 28]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)

whoehoe! meiden, er komen weer spannende dagen aan!

Wie gaat mij opvolgen naar de juli mama's??

hier nog weinig klachtjes. Het is ook nog wel vroeg natuurlijk. Ben zaterdag 5 weken. Heb al afspraak bij de vk gemaakt, moet 11 december langs en 20 december voor de echo! Hoop dat het snel zo ver is!

Succes allemaal met alles!
Ik blijf meelezen hoor!

Liefs Nathasja

Hoihoi,

Lilian, ja, ga zaterdag testen. Als ik morgen niet ongesteld wordt, kan ik denk ik wel wachten, plus 's ochtends doe ik het gewoon niet en dan kan 't niet meer, want ik wil 't met ochtendurine doen! Haha. Vind die testen ook veel te duur om steeds te doen, terwijl ik best een dag kan wachten. (Zeg ik nu heel stoer allemaal.) Nee, als ik morgen niet ongesteld wordt, ben ik toch al blij, wel gespannen, maar leuk gespannen, dan kan dat ene nachtje er ook nog wel bij...

Hebben jullie allemaal zo'n onregelmatige cyclus dat jullie telkens temperaturen en testen voor een ei? Ik doe gewoon vanaf drie dagen (ongeveer) na m'n ongie om de dag knuffelen  gedurende een week, dan zit 't volgens mij goed...
Inderdaad wat extra aandacht eraan besteden werkt bij mijn mannetje ook wel denk ik, leuk setje, kaarsjes aan...
Joh79, ik voel nog niks, geen sporen van eventuele  gelukkig. Wel nog steeds pijnlijke boops, maar niet erger geworden. Had ik vroeger altijd, tegen de tijd dat ik ongesteld moest worden, knapten ze bijna. Sinds ik een jaar geleden met de pil gestopt ben, had ik nooit meer last en nu dus beetje. Ben echt zo benieuwd. Laat 't morgen wel even weten. Ben wel beetje laat thuis, dus hoop dat ik dan nog puf heb. Anders zaterdag hè!!!

Nog een half dagje werken en dan lekker weekend. Gaan zondag naar vrienden die 2 weken geleden zoontje hebben gekregen. Gelukkig voel ik niks geen jaloezie jegens hun. Was ik eerst wel bang voor, maar is gelukkig niet zo. Ben gewoon superblij voor ze dat alles goed is gegaan. Zij waren tegelijk met ons gestopt met anticonceptie en meteen de 2e ronde zwanger! Maar goed, ook voor ons zit 't er vast in!

Dames, slaap lekker. Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs, Hindi.

Hoi Hindi, Spannende dag vandaag. Ik hoop dat je niet ongesteld wordt.

Lilian; Al met al is een volle week werken wel weer meegevallen?? Nog 1 dagje werken en dan kan je weer lekker geneten van het weekend.

Hier gaat alles goed. Ik heb de afgelopen paar nachten ontzettend slecht geslapen maar vannacht heb ik wel weer een beetje kunnen bijslapen. Maar nu ben ik nog moe. Het liefst zou ik dehele dag in bed blijven maar dat gaat jammer genoeg niet.

Ik heb trouwens ook hoofdpijn en af en toe lage rugpijn. Ik ben er toch wel een beetje van overtuigd dat de RD's wel komen.

Groetjes Joyce  

Terug
Bovenaan