quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-11-2007 23:44:13&apos

);
hoi iedereen....
zooo weer veel nieuwe meiden....leuk gezellig dat jullie meekletsen!!!!
hindi ook leuk dat je dr bent..............klets gezelli mee en ja t wachten duurt ALTIJD!! te lang.
..
gipsyd wat super dat t zo goed gaat en ja je wil eigenlijk elke week een echo he...ik kreeg elke 4 weken een echo omdat t een tweeling was...maar eigenlijk moeten ze dat bij iedereen doen is zooo mooi om te zien.....
natasja GOOD LUCK MORGEN!!!!! wanneer ga je testen als er geen rd komen??
ken als je weer ongie word is er toch 14 dagen eerder een eisprong geweest??? dacht ik hoor?? kom op we gaan samen voor dec.!!!
annelies geniet ervan he die 9 mnnd zijn zo snel voorbij...
niesje hou ff vol dadelijk heb je weer alle energie!!!!kop op.........geniet.
mamaroos moet bijna wel geraakt hebben he......met een pos,test!!
anja wat gaat de tijd snel he......fijn dat alles goed gaat ..geniet he..
jossie wat toevallig dat je op mijn site hebt gekeken daar ben ik de hele dag mee bezeig geweest vandaag maar er moet nog veel gebeuren hoor maar t begin is er..!
en ik neem je uitspraak op als een compliment want ik ben zo trots op mijn kindjes ook al zijn ze dr niet meer...........!!!!
ze waren ook zo moooi mijn mannetjes........
maar hoe toevallig dat je op mijn site bent gekomen zeg......???
joyce ik hoop dat sinterklaas nou eens een super kado regelt voor ons dit jaar...wij zullen in elk geval ons best doen hahaha....[+ovukatietest he hihi]
ik ben benieuwd wie deze maand de zwangeren zullen zijn...???
misschien natas morgen...wie weet ..als we dat nou eens van te voren konden vertellen he dat zou kikke zijn...........!!!
nou ik ga slapen morgen werken ........
tot morgen allemaal...
xxx lilian
ZO IS T MAKKELIJKER HE ,...MET KLEURTJES HIHI