FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi hoi,

allereerst welkom aan de nieuwe meiden!

Anja en Gipsy, leuk om wat van jullie te horen. Fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie!

Ken en Lillian, balen dat jullie weer ongi zijn geworden!

Met mij gaat het goed. Morgen mijn NOD en ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Gelukkig word ik het altijd s'ochtends dus das dan wel snel te zien.
Het enige wat me echt opgevallen is: veel slijmverlies, steekjes in buik (vandaag niet, wel 1x kramp), en warrig in mijn hoofd. Dus niet echt iets bijzonders. Daarom moet ik er maar van uit gaan dat ik ongi word!

Ik weet niet of ik het morgen al kan laten weten, ben namelijk heel de dag weg omdat wij met ons koor een groot concert geven. Na morgenavond eindelijk weer rust!!!

We zien het wel!

Groetjes Nathasja

hoi iedereen....
zooo weer veel nieuwe meiden....leuk gezellig dat jullie meekletsen!!!!
hindi   ook leuk dat je dr bent..............klets gezelli mee en ja t wachten duurt ALTIJD!! te lang.
..
gipsyd   wat super dat t zo goed gaat en ja je wil eigenlijk elke week een echo he...ik kreeg elke 4 weken een echo omdat t een tweeling was...maar eigenlijk moeten ze dat bij iedereen doen is zooo mooi om te zien.....
natasja       GOOD LUCK   MORGEN!!!!! wanneer ga je testen als er geen rd komen??
ken   als je weer ongie word is er toch 14 dagen eerder een eisprong geweest??? dacht ik hoor??       kom op we gaan samen voor dec.!!!
annelies     geniet ervan he die 9 mnnd zijn zo snel voorbij...
niesje hou ff vol dadelijk heb je weer alle energie!!!!kop op.........geniet.
mamaroos       moet bijna wel geraakt hebben he......met een pos,test!!
anja     wat gaat de tijd snel he......fijn dat alles goed gaat ..geniet he..
jossie     wat toevallig dat je op mijn site hebt gekeken daar ben ik de hele dag mee bezeig geweest vandaag maar er moet nog veel gebeuren hoor   maar t begin is er..!
en ik neem je uitspraak op als   een compliment want ik ben zo trots op mijn kindjes ook al zijn ze dr niet meer...........!!!!
ze waren ook zo moooi mijn mannetjes........
maar hoe toevallig dat je op mijn site bent gekomen zeg......???
joyce     ik hoop dat sinterklaas nou eens een super kado regelt voor ons dit jaar...wij zullen in elk geval ons best doen hahaha....[+ovukatietest he hihi]
ik ben benieuwd wie deze maand de zwangeren zullen zijn...???
misschien natas morgen...wie weet ..als we dat nou eens van te voren konden vertellen he dat zou kikke zijn...........!!!

nou ik ga slapen     morgen werken ........
tot morgen allemaal...
xxx lilian

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-11-2007 23:44:13'));

hoi iedereen....
zooo weer veel nieuwe meiden....leuk gezellig dat jullie meekletsen!!!!
hindi   ook leuk dat je dr bent..............klets gezelli mee en ja t wachten duurt ALTIJD!! te lang.
..
gipsyd   wat super dat t zo goed gaat en ja je wil eigenlijk elke week een echo he...ik kreeg elke 4 weken een echo omdat t een tweeling was...maar eigenlijk moeten ze dat bij iedereen doen is zooo mooi om te zien.....
natasja       GOOD LUCK   MORGEN!!!!! wanneer ga je testen als er geen rd komen??
ken   als je weer ongie word is er toch 14 dagen eerder een eisprong geweest??? dacht ik hoor??       kom op we gaan samen voor dec.!!!
annelies     geniet ervan he die 9 mnnd zijn zo snel voorbij...
niesje hou ff vol dadelijk heb je weer alle energie!!!!kop op.........geniet.
mamaroos       moet bijna wel geraakt hebben he......met een pos,test!!
anja     wat gaat de tijd snel he......fijn dat alles goed gaat ..geniet he..
jossie     wat toevallig dat je op mijn site hebt gekeken daar ben ik de hele dag mee bezeig geweest vandaag maar er moet nog veel gebeuren hoor   maar t begin is er..!
en ik neem je uitspraak op als   een compliment want ik ben zo trots op mijn kindjes ook al zijn ze dr niet meer...........!!!!
ze waren ook zo moooi mijn mannetjes........
maar hoe toevallig dat je op mijn site bent gekomen zeg......???
joyce     ik hoop dat sinterklaas nou eens een super kado regelt voor ons dit jaar...wij zullen in elk geval ons best doen hahaha....[+ovukatietest he hihi]
ik ben benieuwd wie deze maand de zwangeren zullen zijn...???
misschien natas morgen...wie weet ..als we dat nou eens van te voren konden vertellen he dat zou kikke zijn...........!!!

nou ik ga slapen     morgen werken ........
tot morgen allemaal...
xxx lilian

ZO IS T MAKKELIJKER   HE ,...MET KLEURTJES HIHI

Hoi Nathasja, Spannend hoor! Vandaag NOD! En en en ????? Ik hoop dat je vanavond nog even komt vertellen hoe het met je gaat. Ga je vandaag ook testen?

Nou ik heb net al weer het huis lopen poetsen. De hele week kom ik pas in het donker thuis dus dan lijkt alles nog best wel schoon. Tot ik vanochtend naar beneden liep en de woonkamer met daglicht binnenkwam. Pfff... wat een rotzooi. Wij hebben 3 katten dus moet ik eigenlijk toch wel eke dag of om de dag stofzuigen en dat had ik nu 5 dagen niet gedaan. hihih. Dus ik ben al weer hard aan het werk geweest.

Lilian, Ik heb net ook gekeken op je vlindersite. Ontzettend mooi gemaakt. Ik heb er verder geen woorden voor.

Dames, Ik zie trouwens dat we bijna de 700 berichten weer naderen!!! Heeft iemand al een idee over de naam? Of zullen we hem gewoon weer forumjunkies noemen?

Hoi,
Da's denk ik wel 't makkelijkst?!
Goed zeg dat gepoets, zou ik ook moeten doen....... bleh, echt een hekel aan. Nog ff uitstellen... Haha.
Net ging de bel, maar ik loop nog steeds on-aangekleed door 't huis. Heb maar niet opengedaan, hopen dat hij/zij me niet gezien heeft.
Doei!

Terug
Bovenaan