FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Lilian,

Ik zou ook graag eens op de site van jouw zoontjes kijken. Zou je het adres hier willen neerzetten? of vind je dat vervelend? Dat nieuwsgierigen  zomaar naar jouw kindjes kijken? Want dat kan ik me ook voorstellen hoor! Dan moet je het natuurlijk absoluut niet doen!

liefs Eefje

hoi meiden ....
joyce   de site is nog niet helemaal klaar hoor ik ben er gisteren pas aan begonnen[was dus heel erg heftig om daar aan te beginnen heb nogal veel moeten huilen bij t maken maar dat is niet erg ....]....er moeten nog foto's bij....... maar lief dat je m mooi vind   ..
eefje   : hij is dus nog niet klaar de site maar natuurlijk mag je kijken.......
www.stormendaankuijper.vlindersite.nl

nou ik ben dus sins gisteren ongie maar nu komt re al weer bruin ..[dat luidt t einde meestal in bij mij]..
dus ik denk echt dat mijn hele cyclus in de war is ...maar ok na mijn ongie komt mijn ei weer he   .dus we blijvern proberen !!!!!
het gaat wel snel nu....[geluk bij ongeluk] mijn nod is nu dus 5 dec...dag 28.
nou ik kijk straks nog wel   //....
doei xxx lilian.

Hey hallo!

Nou doordat ik iets minder kom te lezen/reageren moet ik wel veel bijlezen, haha.
Ik vind het wel fijn om niet altijd aan "zwanger worden" te hoeven denken.

Maar ik heb nu een 2e scherpje geopend, en ga er es even voor zitten!

Annelies: Van harte meid! geniet er van!

joyce: ben blij dat je genoten hebt van het concert!

Natasja: Nog van harte gefeliciteerd! (beter laat dan nooit, toch?). Ben je weer over de griep heen?? Enne suc6 morgen!! Spannend! We horen het wel van je. Geniet van het concert!!

Jossie: Welkom!

Anja: ben blij dat het goed gaat met je zwangerschap! Heeft je man zijn rijbewijs al gehaald??? Tenslotte gaat de tijd snel en is hij vast al weer op examen geweest!!

Ikke: Zoals Joyce al schreef is het een bewogen jaar voor jullie geweest, blijf praten met elkaar en ik hop dat er voor jullie dit jaar nog iets moois gebeurd!!

Joh: succes he de komen de maand!!

Joepie Roos! Je eitje gevonden!!, nu maar afwachten op zeer goed nieuws!!

Ken: meid, heb nog hoop! Wie weet dat er toch stiekem een eitje is geweest, je weet het maar nooit!! nog 12 dgn!! (enne wie weet komt ze nog?!)

Niesje: Ben blij dat het goed met je gaat, blijf genieten he!!!

Hindi: Welkom meid! en oey.. nog 6 dgn!!

WIID: Hoe is het???

Lilian: Meid ik wil je even iets geven... hier komt ie: !!!!
Ik heb jullie site ook bekeken, weet niet wat ik naar   je moet schrijven...... PRACHTIG! En heel erg sterk en goed van je dat je dit kan! Een dikke knuffel meid!!

(Jammer dat je RD zijn gekomen...., wel erg vroeg... maar misschien komt er nu wat regelmaat in?!, hoeveel dagen na je ietje ben je ongi geworden dan?)

HIer zitten we in de knuffeldagen. Ik hoop op goed nieuws eind november. Voel me goed, nix geen bloed verlies en buikpijn! (gelukkig) was vorige maand wel anders.....
Dus we zijn vollop aan de knuffel!!

Fijne zaterdagavond en zondag!!

Groetjes, Mama30

Hoi meiden,

hier een kort berichtje van mij! Ben nog niet ongi! ben nu dus een dag overtijd. Ik wacht vandaag nog even af, en dan ga ik morgen testen!

Ik vind het zo spannend!!!

Liefs Nathasja

goeienmorgen meiden.....................

nou   ik ben weer ongie af........
Ja ik snap ook niks meer van mijn cyclus hoor maar ik volg wel gewoon.........
donderdagavond om 21:00 ondekter ik wat bruin bloed.....en   vrijdagochtend was ik ongie       ook rood bloed erbij ...t was niet overdreven veel deze maand ...en gisteren werdal t bloed al minder en weer een beetje bruin... en   nu zondag ochtend 10:30 is alles weer voorbij....!!! dus 2 daagjes eigenlijk maar.....
En ik ga niet testen op een zwangerschap..want vorige maand was dat ook zo en niet zwanger...dus ik wil mezelf niet voor de gek houden   ik ben gewoon ongie geweest!!!!
okee als ik nu over een week of 3 misselijk zou worden ...........okee dan wil ik wel testen [vorige zw.schap werd ik bij week 7 8   vet misselijk] maar nu denk ik echt dat ik gewoon grote schoonmaak he gehad!!........................

mamaroos ik heb eeb cyclus gehad [vanaf dag dat ik ongie werd tot   ik weer ongie werd ]23 dagen       .....en op dag   12,13 heb ik mijn ei gehad..... en toen weer ongie naar 10 dagen......op dag 23.

ik heb eenov.test gedaan dus ikweet zeker dat ik een ei heb gehad   want mijn hormoon liep ver omhoog ongeveer 2 dagen en toen zakte t weer.......

nou ik hoop dat bij jou eind nov. sinterklaas heeel vroeg komt met een kadootje {!!!} en dan bij mij op 5 dec hihi.....

natas   oooohwat spannnend!!! 1 dag overtijd is toch alvast iets he.....ik duim voor je!!! er moet een x de eerste zwangere komen he van nov.!!!!misschien jij wel!!!

hindi..... en heb je ook al heel je huis gepoetst hahhah grappig gewoon de deur niet opendoen....jij bent nu ook al een echte FORUM JUNKIE!!! welkom he     oh en nog even wachten tot je nod spannend hoor!!! duim voor je...

meiden ik ben ervoor om de site weer gewoon FORUMJUNKIES 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 te noemen   ..is wel lekker makkelijk te vinden ook met al die uitroeptekens erachter vind ik haha.....................

joyce     het lijkt wel nesteldrang he...? al dat gepoets hihihi....

nou er moet nog heel wat gebeuren voordat we 5 zwangeren hebben he!!!! iedereen in de nov.lijst zal toch wel denken ik moet er wel bij zijn???hih nou we gaan t zien meiden...xxxx
lilian

lieve meiden

ik moet even zeggen dat ik t ontzettend super lief vind dat jullie allemaal op storm en daantjes site kijken.....
fijn als mensen met je meevoelen...
thx
x lilian

Hallo allemaal,

Jammer voor degene die de RD's weer gekomen zijn. Mijn ei was afgelopen vrijdagnacht, ik voelde het en we hebben donderdagavond en gisteren nog geklust. Dus hopelijk is het nu   raak.

Lilian, ik heb ook even je site bekeken, wat ontzettend mooi. En nu ontzettend balen dat je weer ongi was geworden. Hopelijk is de Sint gunstig gestemd en krijg je een heel mooi kado van hem!!!

Niesje, hoe lang heb je de pillen geslikt voordat je zwanger was??? Gewoon heel erg nieuwsgierig, ha, ha. Gaat het goed met je zwangerschap???

Iedereen verder veel suc6 met klussen of afwachten op een goede test!!!
Tot de volgende keer weer!

Groetjes Ikke

Daar ben ik weer.

Lilian; las dat gister je uitgerekende datum eigenlijk was van Storm en Daan, zal moeilijk geweest zijn voor je. Veel sterkte, heb de site bekeken, heel mooi. Wat zien ze er lief uit!
Natasha; ik hoop zaterdag hetzelfde te kunnen zeggen als jij nu! Nog steeds niks in aantocht? Misschien dan een babietje!
José; 't is inderdaad verslavend, kijk iedere dag minstens één keer hier!
Joyce; bedankt dat je me op de lijst hebt gezet! Leuk, ben benieuwd hoe lang ik erop blijf. Leuk om van iedereen bij te houden! Wel een klus telkens, of knip en plak je gewoon...
Ikke; gefeliciteerd met je ei! Da's in ieder geval het begin, toch? Hoop voor je dat 't lukt!!!

Ikzelf begin zenuwachtig te worden... Wil er niet teveel aan denken, maar heb nu iets wat ik nog niet eerder gehad heb; pijnlijke borsten... En 't wordt steeds erger!
Vannacht moest ik 3 x uit bed om te plassen, maar dat  heb ik  wel vaker geloof ik... Ik hield dat soort dingen nooit zo bij en nu lijkt alles op eventuele zwangerschap te duiden, maar ja, wellicht had ik 't eerder ook, alleen lette ik er nooit op... Lastigheden alom.
Oh ja, ook af en toe last van maagzuur. Maar dat zou wel erg snel zijn toch? Ik zou vrijdag aanstaande  kunnen verwelkomen, maar hopelijk natuurlijk niet. Ga wel zaterdag testen denk ik als ze d'r nog niet zijn. Voorheen kon ik gerust nog paar dagen wachten, maar ben nu super-ongeduildig! Wil het gewoon weten!
Doei doei, geniet nog even van de zondagavond!!!

Liefs, Hindi.

Terug
Bovenaan