Daar ben ik weer.
Lilian; las dat gister je uitgerekende datum eigenlijk was van Storm en Daan, zal moeilijk geweest zijn voor je. Veel sterkte, heb de site bekeken, heel mooi. Wat zien ze er lief uit!
Natasha; ik hoop zaterdag hetzelfde te kunnen zeggen als jij nu! Nog steeds niks in aantocht? Misschien dan een babietje!
José; 't is inderdaad verslavend, kijk iedere dag minstens één keer hier!
Joyce; bedankt dat je me op de lijst hebt gezet! Leuk, ben benieuwd hoe lang ik erop blijf. Leuk om van iedereen bij te houden! Wel een klus telkens, of knip en plak je gewoon...
Ikke; gefeliciteerd met je ei! Da's in ieder geval het begin, toch? Hoop voor je dat 't lukt!!!
Ikzelf begin zenuwachtig te worden... Wil er niet teveel aan denken, maar heb nu iets wat ik nog niet eerder gehad heb; pijnlijke borsten... En 't wordt steeds erger!
Vannacht moest ik 3 x uit bed om te plassen, maar dat heb ik wel vaker geloof ik... Ik hield dat soort dingen nooit zo bij en nu lijkt alles op eventuele zwangerschap te duiden, maar ja, wellicht had ik 't eerder ook, alleen lette ik er nooit op... Lastigheden alom.
Oh ja, ook af en toe last van maagzuur. Maar dat zou wel erg snel zijn toch? Ik zou vrijdag aanstaande kunnen verwelkomen, maar hopelijk natuurlijk niet. Ga wel zaterdag testen denk ik als ze d'r nog niet zijn. Voorheen kon ik gerust nog paar dagen wachten, maar ben nu super-ongeduildig! Wil het gewoon weten!
Doei doei, geniet nog even van de zondagavond!!!
Liefs, Hindi.