Ha meissies,
Jammer....ik geloof dat de website weer kuren heeft, of is het mijn computer??? In ieder geval lukt het me niet om 2 pagina's te gelijkertijd te openen, dus.....ik weet niet op wie ik allemaal moet reageren....sorry...
Nou, kleine update van mij:
Heb nog steeds geen ei-sprong gehad volgens mn temperatuur. Ik meet altijd 's ochtends om kwart voor 7....Helemaal in het begin van mn cyclus (vlak na mn laatste ongi), was het 36,4. Daarna telkens 36,2. Vorige maand had ik m duidelijk gevonden, want hij was 36,6, en de dag erop 36,8. Maar nu...........hij blijft 36,2! Bah, ik baal als een stekker. Volgens mn berekening heb ik mn NOD de 23e! Dus dan had het toch allang gemoeten? Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Of temperatuurt er niemand?
Ik kan er dus eigenlijk wel weer vanuit gaan, dat het deze maand weer niet gaat lukken, snif , op naar ronde 7!!! Of zou het nog kunnen komen???
LILIAN: Ook ik had naar mate ik verder van de bevalling af kwam te staan, meer moeite ermee. Is niet zo gek, alsof het besef steeds meer komt dat ze niet meer terug komen! Je mist ze steeds meer en meer.....ik had in het begin het gevoel dat ik geamputeerd was. Alsof er een deel van mn lichaam was gestorven. In wezen klopt dit ook wel natuurlijk. Maar goed, 3 maanden erna is helemaal niet gek hoor. Geef er aan toe, praat met je omgeving en huil gewoon lekker wanneer jij er zin in hebt! Ik had er ook heel erg veel moeite mee, dat de wereld om je heen weer gewoon doorgaat, en denkt dat het met jou (toendertijd met mij) wel goed gaat, weer na 3 maanden. Alsof mensen snel vergeten wat er gebeurd is. Misschien heb jij dat nu ook wel?? Als je nou nog niet er aan toe bent, om fulltime te gaan werken, geef dit dan aan!!!
Vorige week ging ik samen met mn man bij mn broer zn nieuwe huisje kijken. Daar was een man (nog nooit gezien), dus ik stelde me voor, en mn man ook. Dus hij kijkt verrast en blij....AHHHH, waar is de baby??? Dus ik zeg: Er is geen baby. Dus hij verbaasd naar mn broer kijken....Maar er was toch een baby??? Dus ik weer: UHhhhh....nou, uhhhh....hij is overleden! Poeh....die man had het niet meer. Alsof hij door de grond kon zakken. Hij excuseerde zich, en we gingen snel over op een ander onderwerp. Ik daarentegen heb het een paar dagen weer erg moeilijk gehad. Maar goed, zulke dingen zullen we wel vaker tegen komen!
Lilian: Sterkte meid, ook door deze dip ga je weer heen komen!!!!
Andere meiden: Ik ga nu douchen, en daarna naar mn werk!
Ik beantwoord de volgende keer jullie ook........
Succes met knuffelen, wachten, etc!
Liefs, Kitty