FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote: Joyce_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2007 19:47:51'));

Ik heb momenteel wel een  pijnlijke borsten maar dit heb ik eigenlijk sinds mijn eisprong en is niet meer weg gegaan. Waarschijnlijk heeft het dus niets met een zwangerschap te maken. Aahhh ik zit mezelf echt gek te maken. Dat komt van het lange wachten.

Hmm, ik heb dat ook, gaat ook niet weg, maar ik dacht dat dat juist wèl ergens op kon wijzen????? Nou weet ik 't nie meer........ Moet nog tot zaterdag wachten met test van mezelf. Vrijdag NOD.....

Hoi Hindi,

Spannend meid.Ik hoop echt dat het een kwaaltje is. Ik ben alleen een beetje bang dat ik mezelf gek maak waarop mijn lichaam  kwaaltjes  verzint. hihi.

Je bent nu met de 10e ronde bezig zie ik.Dus je  weet ook hoe het de voorgaande maanden was.  Zou het dan toch een kwaaltje zijn????

Voor jou is het nu nog maar een paar dagen wachten. Ik zal voor je duimen!!!

Gr. Joyce

Hoi hoi allemaal!

Hoe is het hier allemaal???
ben niet nieuwschierig hoor...
Ik heb weer weinig nieuws te melden, denk dat we vanavond maar alvast de zwemmertjes aan 't werk gaan zetten om alvast in conditie te komen !
Ongie is toch alweer voorbij, dus kan geen kwaad.
Verder hoor ik echt overal   (op 't werk en bij de tandarts (!?) of ik toch niet al goed nieuws heb, of dat ik niet al aan kinderen denk!!! Jeemig; ik snap wel dat wanneer je bent getrouwd mensen dat gaan denken, maar daar sta ik dan iedere keer met een rood hoofd!
En ik denk ook weleens; wat als het nu niet lukt? Dan zijn het ineens wel pijnlijke vragen.
Maar goed....

Joyce: Gaaf zeg! Naar Dusseldorf. Even wat afleiding, want dat wachten duurt inderdaad lang! Ik ga alvast duimen!

Jo: ohhh, te hopen voor je dat je snel een positieve ovulatietest hebt! Dan kun je tenminste echt doelgericht knuffelen!

Lilian: Hopelijk heb ook jij snel een positieve ovulatietest! Als mijn cyclus ook wat normaler verloopt, lopen we ook ongeveer gelijk!
En ik snap wel dat je jaloers bent op Nathasja en alle anderen, dat heb ik ook hoor! In positieve zin, want natuurlijk gun je het de ander, maar je wilt zelf ook zóóóóóóó graag!
was het gezellig op de verjaardag? Ik heb morgen een verjaardag, altijd gezellig!

Hindi: Meid! Spannend! Nog even..... ik ga duimen hoor dat je van 't weekend positief test!

Welterusten alvast allemaal!
Knuffelse! (of niet)

Liefs...

Wachten duurt lang, wachten duurt lang, wachten duurt lang............. Pffffff, heb dat normaal nooit zo eigenlijk. Ben al de hele dag (dagen zelfs) niet happy en moe, ga echt niet vrijdag al testen, zal je zien dat ik  gewoon ongesteld wordt, blèh...
Vanavond gelukkig wat te doen, morgen vrij, maar da's wel lekker, kan ik dan eindelijk poetsen hier! Haha. En dan is 't als vrijdag gelukkig (of niet).
In ieder geval, handig zo'n forum waar je even kan zeiken over je ding. Vrienden zijn 't al snel zat. Nou moet ik zeggen dat de mijne het redelijk met me uithouden gelukkig, maar ik wil ze ook niet de hele tijd vermoeien met mijn kwaaltjes en gezeur.

Hé Joyce, jij bent ook bijna aan de beurt hè? Al moet je nog ff een weekend wachten... Maar goed, je gaat wel iets leuks doen, dat scheelt. Ik weet het zaterdag en ben dan of heel vrolijk de rest van 't wekend of ff flinke dip. Maar goed, daarna weer aan de slag.
Wat voordeel is van dat ik nog niet zwanger ben, is dat we lekker op wintersport kunnen! Afgelopen week geboekt. Heel veel zin in. Aan elk nadeel kleeft een voordeel(tje), al zou ik zo m'n wintersport opgeven voor een eventueel kindje. Maar ja, toch beetje nuchter blijven hè.

Lastig hè Ken, als mensen vragen. Ik doe soms maar net of we nog niet aan 't proberen zijn en sommige collega's weten d'r wel van, die gaan er gelukkig discreet mee om. Maar ja, als de tandarts er al over begint...

Oh ja, even over dat 'doelgerichte knuffelen', bij ons lijkt dat niet zo te werken, Ligt dat aan ons, of herkent iemand van jullie dit. M'n man vindt er dan te veel druk op liggen en heeft er geen zin in, maar ja.....
Voorheen was 't nooit een probleem, maar nu hij voelt alsof 'ie moet presteren of zo, ligt 't ineens anders. Geprobeerd uit te leggen dat 't toch nog steeds gewoon leuk is. Vindt 'ie ook wel, maar toch, in z'n achterhoofd...
Het is niet zo dat hij geen kinderen wil, integendeel. Hij kan 't zelf ook niet goed uitleggen. Heeft iemand nog een leuke tip om 't weer wat luchtiger te maken? (Tenzij we natuurlijk zwanger zijn, dan is er niks aan de hand, haha.) Extreem sexy lingerie werkt trouwens meestal wel, hihi...

, Hindi.

Hindi; Ik weet het!!! Wachten duurt echt heeeel erg lang. Maar voor jou zit het er bijna op meid. Nog 3 nachtjes slapen! Ik nog  6 nachtjes slapen. Als ik maandag niet ongi wordt dan ga ik dinsdag een testje doen.

Lekker op wintersport. dat heb ik nog nooit gedaan maar ik ga in maart met mijn werk op wintersport. Maar als ik zwanger raak dan gaat het voor mij natuurlijk niet door. Wanneer ga je weg????

Verplicht knuffelen vind mijn vriend ook niet leuk maar ja nu we het deze maand met ovulatietesten  van sensitest hebben getest  wordt het natuurlijk wel een verplichting. Even lekker wat masseren en een leuk setje doen echt wonderen!!

Ken; Jeetje begint zelf de tandarts er al over?? Dat is toch wel apart. haha. Ik merk het ook in mijn omgeving, of het valt me nu meer op omdat ik er daadwerkelijk mee bezig ben. Ik hoop dat je straks snel tegen iedereen kan zeggen dat je zwanger bent!!!

Ha meissies,

Jammer....ik geloof dat de website weer kuren heeft, of is het mijn computer??? In ieder geval lukt het me niet om 2 pagina's te gelijkertijd te openen, dus.....ik weet niet op wie ik allemaal moet reageren....sorry...

Nou, kleine update van mij:
Heb nog steeds geen ei-sprong gehad volgens mn temperatuur. Ik meet altijd 's ochtends om kwart voor 7....Helemaal in het begin van mn cyclus (vlak na mn laatste ongi), was het 36,4. Daarna telkens 36,2. Vorige maand had ik m duidelijk gevonden, want hij was 36,6, en de dag erop 36,8. Maar nu...........hij blijft 36,2! Bah, ik baal als een stekker. Volgens mn berekening heb ik mn NOD de 23e! Dus dan had het toch allang gemoeten? Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Of temperatuurt er niemand?
Ik kan er dus eigenlijk wel weer vanuit gaan, dat het deze maand weer niet gaat lukken, snif , op naar ronde 7!!! Of zou het nog kunnen komen???

LILIAN: Ook ik had naar mate ik verder van de bevalling af kwam te staan, meer moeite ermee. Is niet zo gek, alsof het besef steeds meer komt dat ze niet meer terug komen! Je mist ze steeds meer en meer.....ik had in het begin het gevoel dat ik geamputeerd was. Alsof er een deel van mn lichaam was gestorven. In wezen klopt dit ook wel natuurlijk. Maar goed, 3 maanden erna is helemaal niet gek hoor. Geef er aan toe, praat met je omgeving en huil gewoon lekker wanneer jij er zin in hebt! Ik had er ook heel erg veel moeite mee, dat de wereld om je heen weer gewoon doorgaat, en denkt dat het met jou (toendertijd met mij) wel goed gaat, weer na 3 maanden. Alsof mensen snel vergeten wat er gebeurd is. Misschien heb jij dat nu ook wel?? Als je nou nog niet er aan toe bent, om fulltime te gaan werken, geef dit dan aan!!!
Vorige week ging ik samen met mn man bij mn broer zn nieuwe huisje kijken. Daar was een man (nog nooit gezien), dus ik stelde me voor, en mn man ook. Dus hij kijkt verrast en blij....AHHHH, waar is de baby??? Dus ik zeg: Er is geen baby. Dus hij verbaasd naar mn broer kijken....Maar er was toch een baby??? Dus ik weer: UHhhhh....nou, uhhhh....hij is overleden! Poeh....die man had het niet meer. Alsof hij door de grond kon zakken. Hij excuseerde zich, en we gingen snel over op een ander onderwerp. Ik daarentegen heb het een paar dagen weer erg moeilijk gehad. Maar goed, zulke dingen zullen we wel vaker tegen komen!
Lilian: Sterkte meid, ook door deze dip ga je weer heen komen!!!!

Andere meiden: Ik ga nu douchen, en daarna naar mn werk!
Ik beantwoord de volgende keer jullie ook........

Succes met knuffelen, wachten, etc!

Liefs, Kitty

Ja, fjewwwwww, net op tijd zeg!
Niet op de tweede pagina beland!

Heb niet veel tijd om te reageren, doe ik vanavond uitgebreider....

Maar......over het verplichte knuffelen, dan zijn wij een uitzondering.
Manlief vind het helemaal niet erg, hoe vaker hoe liever! Ik vind het prima....

En de tandarts begon er echt zelf over....
Heb onze trouwfoto moeten laten zien, omdat hij mijn mooie tanden weleens op de foto wilde zien. Haha! Nou, ben ik de volgende keer gewoon met mijn foto daar weer heengegaan. Dus kwam vorige week dé vraag...... nou ja!
En inderdaad; ik hoop dat ik een volgende keer kan zeggen dat ik zwanger ben!

Tot vanavond!

liefs...

Terug
Bovenaan