FORUM-JUNKIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi girrls

hoe is ie met iedereen....ik neem nu weer eens ff de tijd en open ook!! een 2e venster hahahahha....................

kitty                 lekker gefeest in Barcalona? zal wel gezellie zijn geweest!!! leuk dat je man met een feestje van het bedrijf gewoon naar barcalona gaat en jij lekker mee mag !!
en   je cyclus een beetje in de war?? nou ja blijf lekker regelmatig knuffelen he..dan kan er eigenlijk niks mis gaan ....{!??}   nou jaaa....
Ik begin te merken dat ik t nu 15 weken na de geboorte van storm en daan toch wel weer best moeilijk heb terwijl je denkt dat t minder? word...maar ik denk dat t voor altijd blijft dat gevoel van leegte......hoe had/heb     jij dat ervaren......
Ik moet morgen weer full-time gaan werken zal wel even tegen vallen denk ik van 18 naar 36 uur hihi
nou hoop dat je je ei hebt geraakt   of dat ie nog komt? en anders wachten we maar ff af he.......en bedankt voor je lieve berichtje op de site van storm en daan!!!!

joyce         misschien krijg je ook wel pukkels als je niet ongie word ...ik had dat in t begin van mijn zwangerschap wel heel erg duss.....? who knows he
nou hou t wachten nog even vol he......

ken   dankje   .. hoe we dr mee omgaan dat is   gewoon zoals je bent en wij zijn meestal nogal positief ingesteld ,maar soms lukt dat ook echt niet hoor net als gisterenavond   nou dan huil ik er maar gewoon ff op los ....en dat gaat weer over en dan gaan we weeer door......heel vreemd maar je doet maar gewoon wat je gevoel zegt......!!!!!!nou ik hoop dat je cyclus nou eens stabiliseerd en "gewoon rond de 25-35 dagen gaar zitten   ....en t hoeft niet persee als je zwanger word vinden we t zo ook goed!!!hihi
en jaaaaaa we willen allemaal voor de feestdagen zwanger zijn he....laten we   dat t gaat lukken.............!!
en druk is goed he dan zijn we d'r zogenaamd minder mee bezig hihi....

jossie     gefeliciteerd met je pappie...en we lopen misschien wel gelijk op want bij mij zijn   ook de weer weg en we gaan 100% voor de nieuwe ronde!!!!nieuwe ronde   nieuwe kansen hahahhha...
laten we afspreken dat wij deze maand aan de beurt zijn hihi........

nou zoals jullie al lezen zijn de r'd's weer verdwenen en gaan we met frisse moed weer verder!!!
morgen begin ik met ovulatietesten dag 5   ..ja ik begin maar vroeg want als dit weer z'n korte cyclus word dan komt dat ei ook vroeger he...
[ben ik niet zeker van hoor want afgelopen cyclus kwam mijn ei op dag 13   en op dag 23 werd ik ongie!!}
maar okee voordeel aan korte cyclus is dat ik snel weer aan de nieuwe cyclus kan beginnen   en ik kan me herinderen dat mijn lange cyclus [37 dagen] ook niet zo goed was bevallen hahahahha.......................
Maar ik mag m niet missen he........dat ei!! hihi
nou ben benieuwd welke 4 er nog meer zwanger worden deze maand want t gemiddelde is toch 5 he....SPANNEND!!

oohhjaaaaaaaa   dat ik eerder schreef aan natasja dat ik jaloers was op dr zwangerschap   dat bedoel ik dus niet verkeerd he.....ik ben echt wel jaloers [zoals velen denk ik] ..maar ik gun t dr wel heel erg he....
ik weet dat wij ook gewoon aan de beurt komen......
maar niet dat iemand denkt dat t afgunst is,,,,,,, !!

nou allemaal morgen lange dag werken [9uur] hihi   ga t wel overleven denk ik hoor
nou doei
xxx lilian

quote: koekeltje84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2007 21:30:05'));

Even de lijst der lijsten aanpassen!!

Zwanger!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, ZWANGER

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
8 november lilian,31 jaar,3e ronde 3e kindjeop dag 23!!!!!kut!!!!
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november, Hindi, 31 jaar, 10e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 35
nod 22 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje. Dit is dag 31
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, jossie79, dan 28 jaar 8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 5 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 28]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)

Heee hoi allemaal.

Natasja: Heb je ook kwaaltjes? Voel je ook iets of heb je nergens last van.

Ik had gister een heel licht streepje op mijn ovulatie test, dus ik dacht dat mijn ei eraan zat te komen.
Alleen vanochtend had ik helemaal geen streepje. Dus ik denk dat ik nog even geduld moet hebben. Lijkt mij dat ik een goede duidelijke streep meot hebben...toch???

Groet jo

hoi meiden
hoi jo
ja dat lichte streepje kan je altijd hebben want t hormoon wat die test meet zit altijd in je urine.....maaar als je ei eraaan zit te komen dan word dat hormoon 100x meer in korte tijd dus dan krijg je 2 vette streepen....

bij mij dag 5 ..eerste test niks     hahha ja was te verwachten natuurlijk he!!!hijhi
ik denk toch dat mijn ei weer rond dag 13 14 komt........ spannend hij komt er aaan!!!!
nou ik ga lekker werken doei
xx lil

hoi hoi.

Lilian, succes met het werken. Tis toch wel weer een hele sprong om zoveel te moeten werken.

Ook ik had vanochtend niks op mijn ovulatie test. Zit nu op dag 13. Zou er toch bijna aan moeten komen. We wachten af. Vorige maand had ik ook pas op dag 19 een positieve test in handen.
Ook ik word na 11 dagen na mijn ovulatie ongesteld. Dat heb jij toch ook lilian.

Nou Werkze en tot vanavond waarschijnlijk.
doeidoei liefs jo

Pff..Op het nippertje niet op de 2e pagina beland.

Op het wachtbankje zitten is echt NIET leuk. Maar ja ik moet wel. Omdat ik mijn ei vorige week zondag heb gehad zet ik mijn NOD zometeen toch maar op de 19e. Anders hou ik mezelf alleen maar voor de gek.

Ik heb momenteel wel een  pijnlijke borsten maar dit heb ik eigenlijk sinds mijn eisprong en is niet meer weg gegaan. Waarschijnlijk heeft het dus niets met een zwangerschap te maken. Aahhh ik zit mezelf echt gek te maken. Dat komt van het lange wachten.

Zaterdag ga ik winkelen, eten en stappen in Dusseldorf. Daar heb ik echt zin in. En het weekend gaat zo lekker snel voorbij dus voor ik het weet is het al weer maandag.
Met stappen zou ik graag een drankje willen drinken maar ja dat kan natuurlijk niet als iik zwanger blijk te zijn. Ik zou best voor de zekerheid wat eerder willen testen maar ja dan is het misschien te vroeg om te meten dus dat zegt niets. Grrr.

he johanna

he word jij ook zo snel na je ei ongie ..ja ikke ook naar ongeveer 11 12 dagen al 2x.... eerst niet maar nu naar de geboorte van storm* en daan* is mijn cyclus een beetje in de war ...............
maar maakt niet uit   dan gaan we alleen wat sneller he..dat ei heeft toch wel genoeh tijd om in te nestelen als ie dat wil..!!!!
maar t werken viel wel mee...ik heb lekker gewerkt!!niet druk maar wel gezellie....
morgen nog een x en dan donderdag en vrijdag nog even aaaah piece of cake hahahha
nou is hier nog iets spectaculairs   gebeurt dames???????????
ik ga nu naar de verjaardag van mijn nichtje die word 14!! ....
misschien kijk ik straks nog even ...
doei xxx lilian

Zwanger!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, ZWANGER

NOD-Lijst November

nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
8 november lilian,31 jaar,3e ronde 3e kindjeop dag 23!!!!!kut!!!!
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november, Hindi, 31 jaar, 10e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod  19 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje.  ei gevonden op  4-11 met sensitest
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 35
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, jossie79, dan 28 jaar 8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 5 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 28]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)

Terug
Bovenaan