Forum

Heb gelukkig wel dat draadje (groot deel) gekopieerd en bewaard.... voor het geval ze zouden gaan censureren (nee niet onder het mom van hoe de waard is vertrouwt hij zijn gasten, meer onder het mom van: ze hebben al eerder reacties van yvonne z verwijderd en dit zouden ze ook wel eens in dit draadje kunnen gaan doen met reacties die niet in hun straatje pasten).

Redactie, denk na!!!!!

Leuk binnenkomertje voor een nieuw lid, deze pot vol wormen.
Lijkt ineens een stuk minder vriendelijk hier.
Overigens vraag ik me af of de redactie van dit forum zich niet wettelijk gezien op zeer glad ijs begeeft door voorlichting te laten geven door iemand die door de KV industrie wordt betaald.

Groet,

Caro.

Hoewel ook ik het niet altijd met Yvonne eens was, vind ik dit ook wel een erg onvolwassen actie van de redactie.
Ze hadden van te voren kunnen bedenken dat er dit door ontketend zou worden.
Vind het erg raar dat alles dan ineens maar verwijderd wordt?
Sil

De originele tekst staat nog wel op het Dietist forum:

quote: Jonge Gezinnen redactie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 09:25:47'));

Beste allemaal,

Op
dit forum geeft Yvonne Z zeer veel informatie over borstvoeding en
voeding. Mag ik jullie erop wijzen dat deze dame niet vanuit Jonge
Gezinnen adviseert. Haar antwoorden en adviezen zijn vaak niet conform
het voedingscentrum en wij kunnen daarom ook niet de garantie geven dat
zij daadwerkelijk verstand heeft van deze zaken. Wij hebben haar al
verzocht geen adviezen meer te geven, maar helaas geeft zij hier geen
gehoor aan.
Mieke Beemsterboer is gedimplomeerd Dietiste en kan jullie de juiste informatie verschaffen.

Groet Redactie Jonge Gezinnen

sjonge jonge, het lijkt er inderdaad op alsof Yvonne Z teveel aanhangers heeft in de ogen van de redactie. t Is ook niet niks als je  volledig afhankelijk bent van de kindervoedingsfabrikanten en er blijken ineens veel mensen  pro-borstvoeding te zijn!

Ik ben erg benieuwd of er een apart gedeelte komt met borstvoedingsinformatie en voor borstvoedingsvragen, waar vrouwen  terecht kunnen voor deskundig advies  of de redactie een samenwerking wil aangaan met deskundigen op het borstvoedingsvlak. Volgens mij is deze site voor jonge ouders en borstvoeding vormt een wezenlijk onderdeel van het jonge ouderschap. Eigenlijk is het dus heel vreemd dat er niet zoiets al is hier.

Ik vind het trouwens prima als mensen kiezen voor fv! Maar ik vind dat vrouwen die graag bv willen geven goede informatie moeten krijgen. En die is, zonder  Yvonne Z,  op deze site niet vinden!  

Terug
Bovenaan