forumdag najaar2006 mama's

Hoi meiden,

Leuk, snelle reacties én animo! En Char, iedereen is welkom, geen vast clubje ofzo. Een belangrijke vraag is wordt het een dag(deel) mét de kids of zonder, mama's onderling.
 Wat mij betreft zonder de kindjes. Vind het leuk om jullie een keer live te ontmoeten, een stukje herkenning, gezelligheid. Even naast mama zijn, ook meiden onder elkaar, die een belangrijke levensfase delen! Wat vinden jullie?

x Esther

Mij lijkt met kids ook wel leuk, daar gaat het hier tenslotte ook elke dag over.
Maar zonder vind ik ook prima!
Sil

Lijkt me leuk om alle kindjes te zien, maar denk wel dat je dan minder goed kan kletsen, want dat zit iedereen de hele tijd op de kleintjes te letten en dan moet die eten/slapen/etc. Denk dat het praktischer is zonder, maar met vind ik ook prima.

groetjes
Mie

mij lijkt het ook wel leuk allen ook als het niet te ver weg is jayden houd niet van auto rijden een half uur en dan is het gillen echt een drama maar ik vind het wel leuk als de kindjes erbij zijn
sil

Hoi,

Ik wilde het toen niet, maar ik denk er nu anders over!!
Lijkt me erg leuk!! en onderling, met of zonder kids lijkt me erg leuk.

Het is zo jammer dat het zo een kutweer is, anders zou ik zeggen; een pick-nick en even overleggen met zijn allen wie wat meeneemt... dat scheelt A in de portomonaie, en B is het gewoon errug lekker!!

Maar ja.... dat weer hé????

Groetjes Debby mv B'Elanna

Dat lijkt me ook een leuk idee, afhankelijk van waar en wanneer natuurlijk.

Janine

hoi hoi

het lijkt me wel leuk, maar dan met kinderen. wil van iedereen wel eens die schatjes bewonderen hoor.
alleen ik zit ook met waar het is en ook welke dag werk onregelmatig

groetjes danielle

Hey Sil,

Wat toevallig mijn zoontje heet ook Jayden!!
Ik dacht ik ben origineel maar heb het al heel wat keertjes gehoord sinds hij geboren is   haha.
Mijn Jayden houd wel van auto rijden misschien kunnen ze elkaar iets influisteren haha.

Groetjes Char

Terug
Bovenaan